Als je wilt dat ik de mijne verander naar de nieuwe naam dan moet je het maar even zeggen
Posts by tree
-
-
Dit is wat ik heb gemaakt:
[offtopic]De copyright gaat er wel nog af dan ;)[/offtopic]
-
Wat ik me afvraag, die "brommobielen" zijn toch zo'n soort van kleine auto's he, of bedoel je echt een brommer/scooter?
En moet er Brommobiel op staan of Brommobielhal?
[offtopic]Misschien maak ik ook wat...[/offtopic]
-
Toch wel, want een RPG is voornamelijk echt (3D of in reallife), en waar jullie je op baseren zijn text-based games (en dan volgens mij nog eens enkel maffia-games). Dat bevindt zich dus in een heel andere categorie en dan nog eens een sub-categorie er bij...
Verder vind ik niets aan de site, zoals Abaddon al had gezegd.
-
Mag je die cartoon wel gebruiken?
-
-
Powned...
-
De waarheid komt aan het licht en hij geeft het op...
Typisch Criminalspoint...
-
Nee, je zei volgens mij iets helemaal anders...
-
Citaat van Snoopdogje
Hij werkt voor iemand hij maakt gewoon het project in zijn Eigen tijd
Waar slaat dat op?
En wtf bedoel je met in zijn eigen tijd???En volgens mij heeft een moderator van Criminalspoint Vendetta gemaakt, maar ik ben niet meer zeker wie juist, die waarschijnlijk niet je vriend is want dan zou die het wel zelf posten... En trouwens, waarom post hij het niet zelf, of kan hij ook geen (fatsoenlijk) Nederlands?
-
Citaat van svenneke
wow oke ik zit overdreve duur bezig presies:o ga toch eens op moete lette met wat ik doe met me abbo
zal het eens zien wanneer me contract verloopt en niet verlenge meer met een abbo zit je duurder presies
Goed plan :pBeeld je eens in wat je met die 100 euro (als je het op maximaal 50 euro per maand houd) meer kan doen per maand! :p
-
Doet me in eerste instantie denken aan Maffiabaas (vooral omwille van dat huis dat er op staat, maar dat is een gratis icoon), maar voor de rest weet ik niet hoe ik dit moet beoordelen... Valt te zien of het bij je layout waar je het in gaat gebruiken past...
Citaat van SkyNetDit vind ik geen menu als ik eerlijk ben?
Dit is een vak met tekst + icoontje..
Inderdaad, dat is het ook :p[offtopic]Als iedereen een topic gaat aanmaken voor elk deel van zijn layout dan kan je wel veel topics gaan openen...[/offtopic]
-
-
-
150 euro per maand?? ...
Ik kom met 15 euro per 2 maand toe, ik zit zelf bij BASE (half jaar geleden ongeveer weg gegaan bij Mobistar).Elke keer dat ik herlaad krijg ik 30 dagen gratis sms'en naar elk netwerk, de volgende maand doe ik gewoon mijn 15 euro op, de maand daarna herlaad ik weer 15 euro (dan kan ik weer gratis sms'en) en ga zo maar door...
-
Nog inzendingen, want van vele deelnemers heb ik niets meer gehoord?
-
Cijfer: 7/10
Pluspunten: N.v.t.
Minpunten: de hele content (dat vlak dus)
Tips:
- je vlak centreren en tot onder de header (waar de tekst Ultimategun.nl staat) brengen (veel naar boven schuiven dus)
- een groter vlak maken, met iets meer ruimte en opvulling (welkomstekst bijvoorbeeld)
- groter lettertype bij het menu (Home - WW vergeten - ...) en de copyright
- misschien een leuker menu maken bovenaan?
- mooier inlog-menu maken, ik vind deze nogal triestig/zwak, misschien daarnaast een snel-menu om te registreren?
Waarde: N.v.t.Edit:
[offtopic]Ik vind het inderdaad ook verdacht veel op gangster.nl lijken...[/offtopic] -
-
fail...
Waarom laat je nog aan deze verder werken en vraag je tegelijkertijd aan mij om een nieuwe te maken, die bijna af is? ...
Edit:
Dit is wat ik op dit moment al had, maar blijkbaar ben je niet meer geinteresseerd:(klikkers: http://i45.tinypic.com/2hcdqhe.png)
-