Posts by tree

Overal roze...

- Schild op de achtergrond
    - Menubalk bovenaan
    - Titels v/d menu's
    - Achtergrond v/d content
    - Titel v/d content

Het is niet echt roze, mmisschien is een lichte vorm ervan, maar in ieder geval een homo kleur...

Ik vindt hem helemaal niet mooi, en die achtergrond is veel te druk...

1 tip: als je geen homo's wilt aantrekken gebruik dan andere kleuren... Waarom in godsnaam een crime layout in roze?? Hoe verkeerd gaat het met deze wereld... Als je zelf niet kan designen moet je het ook niet gaan proberen, en zeker niet op een website die al online staat en waar je probeert succes mee te halen...

Omdat je layer waar de tekst op staat onder de layer van je vorm (dus die balk/rectangle) staat. Hopelijk weet je wat een layer is ;)

Inderdaad, maar dit zeg ik elke keer opnieuw tegen al die beginnelingen maar ze denken na een week dat ze al kunnen designen...

Citaat

En als je een tutorial gevolgt hebt welke heb je dan gevolgt.
    Zo kan ik het namelijk ook een beetje leren.

Grappig zinnetje, als je eens wist hoeveel tutorials ik wel niet gedaan heb voor ik echt begon met layouts te maken...

Gewoon veel oefenen en dan kom je er wel, dan spreek ik niet in weken en maanden maar toch zeker een half jaar (indien je er niet 24/24 mee bezig bent, want dan ben je het meteen beu!) ;)

Nice Stan :O :p

Ja sorry MrCCrime, maar dat vind ik niet echt de moeite om te kopen/verkopen :p

[offtopic]Leuke naam trouwens: Mafia Man :p[/offtopic]

Ok, bedankt voor de tips.

Server status ja ok, maar dit is slechts een voorbeeld van hoe de website er uit zou moeten zien, als je hem gaat scripten kan je het er ook zelf bijzetten dus :p

[offtopic]En inderdaad was deze layout normaal bedoeld voor SloosMedia, vandaar dat er enkele elementen van hun in zitten ;)[/offtopic]

Ik heb momenteel een Nokia 5220 XpressMusic - goedkoop (toen ik hem 1,5 jaar geleden aankocht: ?180,-) met enkele leuke toepassingen, zoals een ingebouwde GPS met route-berekening en een fijne muziek-speler, en een fijne camera (2 megapixel maar toch ontzettend scherp).

Maar ik moet binnenkort weer is een nieuwe kopen want deze begint een beetje af te slijten.
    Aangezien ik waarschijnlijk iets ga doen in de richting van toegepaste informatica, waar we o.a. gaan leren applicaties te ontwikkelen voor de opkomende markt van de smartphones, zou ik een degelijk toestel moeten hebben met toch een vriendschappelijk prijskaartje (toch niet meer dan ?400,-). Hebben jullie misschien eventueel suggesties van een mooi en fijn toestel?

Iets leuk lijkt me wel zo'n HTC, en iets wat ik absoluut niet mooi vind is zo'n Blackberry :p

[offtopic]Ik heb me hier nog niet zo hard in verdiept, maar is het verplicht om bij smartphones een abonnement te nemen of vergis ik mij helemaal?[/offtopic]

Citaat van tree

Dit is wat ik heb gemaakt:

[offtopic]De copyright gaat er wel nog af dan ;)[/offtopic]

Je mag de mijne hebben voor ?5,- als je wilt, anders doe ik er toch niets mee :p
    (Tekst wil ik eventueel nog wel aanpassen ;))

Die van Georgo en Xreativ zien d'r voor de rest ook wel nice uit ;)

Citaat van Gangstawar

@ SkyNet

dat licht aan de image die zo gemaakt is.
    Layout kan misschien groter zijn dan deze formaat ligt er maar net aan

Ik vind hem ook nogal klein.
    Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met dat het ligt aan de image die zo gemaakt is, want er is wel degelijk met die header gerekt en hervormd...

Citaat van pimpanken

Ja de website justpim.nl is van mij :')
    + ja bloxdesign heeft die layout speciaal voor mij gemaakt. Ik heb hier alle rechten op. En verkoop hem dus aangezien mijn eigen criminal offline ligt en nooit meer terug komt.

Alleen is dus mijn eigendom!!

Ok, moet de vermelding naar bloxdesign dan onderaan blijven staan?

Ik vind er ook niets aan, hij doet me ontzettend veel denken aan G4G (omwille van dat menu) en de kleuren zijn ook lelijk.
    Ook vind ik de banner echt een ramp en die lijntjes over de menutitels en waar nog allemaal zijn afschuwelijk... En dat bloed past er dan ook niet bij...
    De witte border overal rond is ook helemaal niet mooi...

3,5/10 ofzo...

Citaat van mafiabase

volgens mij gaat het nu alleen tussen mij en jou :p

Euhm...

Sorry dat ik even je trotsheid stoor maar ik vindt de jouwe op niets trekken :p

Lijkt wel gewoon een of andere afbeelding van op Google hebt genomen met een vlag die waarschijnlijk ook van Google komt er bij en dan een super lelijke tekst er boven en onder... Ik vindt het nogal beginnerswerk... Trouwens het doet me niet veel denken aan een logo...

[offtopic]Je zal nu denken waarom ik zo reageer, maar je moet gewoon niet zo'n dikke nek opzetten met te zeggen dat het enkel tussen jullie 2 gaat, terwijl je eigen ontwerp niet eens mooi is en Georgo dus waarschijnlijk wel wint...[/offtopic]