Posts by tree

Wauw, je maakt ontzettend snel vordering FrankY ;)

Header vind ik ok, maar alweer die uitgerokken/vervormde afbeelding :(

Menu's zien er ook goed uit, alleen vind ik de titels een beetje klein/opgekropt. Misschien om die iets meer ruimte te geven door
    ze een beetje naar onder te verschuiven en het lijntje er onder ook. (Ook bij de content.)

Copyright ziet er ook goed uit. Ik zou het echter iets simperel hebben gedaan (gewoon de copyright tekst onder dat achtergrond vlak ofzo).

Komt ervan als je een illegale source wilt kopen, en dan nog van iemand op Criminalspoint en voor zo'n klein bedrag (waar je gewoon van op voorhand weet dat het niet juist is)...

Ga je niet vinden of is illegaal...

Waarom zoekt iedereen altijd bugloze sources/scripts... Leer zelf iets of doe het met een iets mindere source/script maar maak er zelf iets van... Trouwens er is bij mijn weten niemand die ooit een volledig bugloze (en succesvolle) site gratis zal weggeven...

:slotje::slotje:

Ik ben het niet die die opmerking maakte van roze, maar de beige achtergrond doet me er ook een heel klein beetje aan denken, en ik zou hem ook veranderen :p

Nu is je lettertype weer te klein, ik zou gewoon voor Arial, 12 pt, gaan ;)

De tekst in de banner vind ik nog steeds lelijk :(

Het inlogmenu bovenaan vind ik nogal lelijk. Ik zou eerder voor een iets donkerder rood gaan dan de header zelf (i.p.v. doorzichtig wit), en indien je een gradient wilt met maximaal 10% opacity. Misschien ook een iets leukere Go! button maken.

Lettertype van die menutitels mag wel wat kleiner (en alweer, de gewone tekst iets groter) :p

Content ziet er iets beter uit, maar ik vind hem nog steeds redelijk klein en druk. Misschien die iets groter maken om zo de lege ruimtes een beetje weg te werken.

[offtopic]En hoe stom het ook klinkt, ik vind die advertentieruimte onderaan het mooiste van de hele layout :p

Hierbij geef ik je een tip: misschien zou een content met zo'n simpel grijs vlak, en een rand die iets donkerder grijs is, wel mooier zijn dan de content die je nu hebt?
    Kijk maar naar andere sites, tegenwoordig zijn zulke gewone grijze vlakken op een witte achtergrond overal te zien.[/offtopic]

Cijfer: 4/10
    Geen nood, als eerste layout valt dit nog mee ;)

Pluspunten: zeer leuke achtergrond

Minpunten:
    - te groot lettertype
    - te veel lege ruimtes, en de opgevulde ruimtes zijn heel benauwend (te druk), probeer bijvoorbeeld Menu en Linkpartners wat groter te maken en wat minder tekst in het Hoofdmenu (content)
    - lelijke footer
    - banner kan beter/leuker, probeer het simpel maar strak te houden

Tips: werken aan de minpuntjes ;)

Als eerste layout vind ik hem wel goed ;)

Tips:
    - zoals larsisgoed9 zegt: font kleur wit
    - de tekst van de font iets lager en meer naar rechts zetten, nu staat hij nog te kort bij de rand
    - bij de banner een iets leukere afbeelding zoeken en die even breed maken als de 2 menu's
    - bij het bovenste menu een andere lettertype (arial ofzo)
    - die menu bovenaan iets minder groot maken (iets meer naar boven verschuiven bedoel ik hiermee)

Ik vind hem ook niet echt iets speciaal hebben, paar strepen en tekst :p

Inderdaad mis ik er ook informatie op, aangezien ik veronderstel dat deze banner bedoeld zou moeten zijn als advertentie?

Die banners van je portfolio vind ik al helemaal niet mooi. Enkele die laatste (die ijzige blauwe met strepen over) heeft nog iets...

Maar waar ik niet tegen kan is dat, terwijl ik nog bezig was met een ontwerp voor hem te maken, hij nog steeds andere mensen aan het zoeken was om voor hem nog meerdere ontwerpen te maken.

En dan probeer ik nog zo snel mogelijk klaar te zijn met mijn ontwerp, en als ik dan klaar was wist hij niet eens meer dat ik bezig was met een ontwerp voor hem... Wat een tijdverlies voor mij, en mijn tijd is al zo kostbaar. Ik stel me hier dan ook bij de vraag: heeft hij dan zo veel mensen gecontacteerd dat hij ze zelf niet meer kon bijhouden? ...

Klinkt allemaal niet zo heel erg. Maar het is niet de eerste keer dat ik, o.a. door hem, wordt in het zak gezet. En dan zo schijnheilig gaan doen daarna vindt ik er net iets over gaan...

[offtopic]Eigelijk on-topic:
    Ik vind de layout zelf niet zo heel mooi en hij trekt ook niet echt aan.[/offtopic]

Maak gewoon eens een keuze van layout en ga niet elke dag nieuwe mensen aan het werk zetten en hun tijd verprutsen om een layout voor je te laten maken waar je toch nooit meer iets mee doet...

Ik heb ook al meerdere layouts voor je moeten maken maar nooit heb je er wat mee gedaan, laat staan dat ik geld heb gezien...

[offtopic]En nog steeds vind ik mijn ontwerp beter...[/offtopic]

Ik wil gewoon zeggen: met deze layout ga je helemaal niet veel mensen aantrekken, terwijl het toch de bedoeling is dat je zo veel mogelijk mensen aantrekt...

[offtopic]Zo moeilijk om te begrijpen?? ...[/offtopic]