Posts by tree

Citaat

je kan het ook met mollie doen , die hebben sinds kort een advertentie systeem.

Is dat voor de betaling van de advertentieruimte of voor een advertentie op te plaatsen zelf? Een betalingssysteem hebben we namelijk al via een andere belservice..

Gegevens van vorige maand 03/2009, reset is gebeurd op 08/03/2009 (dus vanaf dan online):

. Avg Max
    Hits per Hour 2236 21600
    Hits per Day 53670 134352
    Files per Day 34279 108983
    Pages per Day 673 4924
    Visits per Day 109 202
    KBytes per Day 144590 520505

Waarom wil ik de domeinnaam?
    Omdat ik geen dedicated server met 2 TERABYTE dataverkeer en met een up/down snelheid van 100mb/s en een controlpanel met plesk heb.

Wat ga ik met het domeinnaam en hosting doen?
    Een dj site hosten voor mezelf, ik ben namelijk ook (beginnende) dj :)

Citaat

Is dit niet erg fraude gevoelig. Waarom bouw je geen script zodat alles automatisch gaat?

Mvg, Luc

Handmatig is altijd beter en kan je perfectioneren. Daarom doe ik liever niet automatisch.

Zoek jij nog een plaats om je site te adverteren of wil je liever Linkpartner worden?

Adverteren:
    Het Adverteren op onze site kost 300 credits (per week).
    Je registreert je eerst op onze site om daar via de Bel of SMS Service 300 credits te kopen. De credits stuur je door naar een Admin (liefst woetie) en vervolgens neem je Contact met mij op via een Privé-Bericht of via de Contact op onze site!

Linkpartner:
    Als je site een minimum heeft van 150 Visits per dag kan je een Linkpartner worden!
    We hebben een gemiddelde van 7 nieuwe leden per dag!
    De Link van jouw site komt (gratis) bij onze Advertenties en in ruil verschijnt onze Link op jouw site.
    Neem Contact met mij op via een Privé-Bericht (de periode wordt per week verlengt of besproken)!

OPGELET! ZEKER VERMELDEN IN HET PRIVÉ-BERICHT:
    Naam, Link, E-mail, Hoe contacteren (en indien Linkpartner: aantal Visits per dag)!

Testaccount:
    Gebruikersnaam: test
    Wachtwoord: test1234

De site lijkt zeer druk, zou je misschien niets kunnen doen met de tekst en de titels, wat meer ruimte tussen ofzo dat het niet zo druk lijkt? Voor de rest is het wel ok.