Posts by tree
-
-
-
-
Als iemand dit zou weten post het dan AUB! Dit zou echt véél mensen helpen!
-
De Layout van de site die ik nu run is nog lelijk maar ik heb een ontwerp klaarliggen dat ik zelf heb gemaakt dat binnenkort zal worden gebased (omdat ik dat namelijk niet zelf kan).
PS: mijn site is niet op de Banditi Source, ik vind die source niet slecht ofzo maar vind het gewoon niet origineel meer (mijn komt ook van open source maar kom je tenminste niet zo vaak tegen)...
Overal zie je nu mensen die fier zijn op hun site maar die gewoon de source van Banditi hebben gedownload, online gezet en voor de rest niets meer doen (dat zie je ook wel meestal aan hun ledenlijst)...
-
Al die layouts zien er bijna net hetzelfde uit, ik vind het nogal laf dat bijna zo goed als iedereen de Banditi Layout gebruikt (op een andere banner en wat kleine afbeeldingen na) en vind dat hij van het internet moet verwijderd worden...
Persoonlijke mening, er komt te veel concurrentie!
-
-
Ik ben zo ook al eens bedrogen geweest, toen ik nog maar net een GSM had, 10 jaar oud ofzo en heb zo zeker €30 verloren, geen dank btw
Leuk dat je er wat aan doet btw
-
-
Probeer eens naar dat nummer "STOP" te sturen, dit wordt vaak gebruikt om abonnementen zoals bij Jamba ofzo te stoppen.
-
Maar er werd een redelijk grove reactie geplaatst tegen mij waarvan helemaal niets klopte, en dit pikte ik niet...
-
Dit is omdat ene Admin de topic heeft gesloten zonder dat ik op een Reactie kon reageren.
Citaatmaar als de Vorige eigenaar jij dus niet de gegevens heeft, Hoe kun jij hem dan offline zetten zoals je zelf aangeeft
Het gaat om die nieuwe site die ik gekocht heb die ik heb moeten offline zetten...Citaaten wilt nu denk ik gewoon de hosting zwart maken
Klopt niet want de host heeft eerst ons paswoord weggegeven waardoor we onze site kwijt zijn, niet te vertrouwen dus... -
Als je een Bericht leest, kan het dat je dan uitlogt?
-
Neen, je bedoelt misschien woetie maar die is mijn broer, met hem had ik die site gekocht.
-
De vorige Eigenaar is nu al aan het handelen om de site opnieuw verder te verkopen...
Het gaat om http://www.xtreme-worlds.be/nl, de scripts backup hebben we nog en hebben onlangs de site opnieuw gestart maar omdat er enkele lekjes zijn in de scripts slagen ze er telkens opnieuw in om in onze Database te geraken en zo met onze users te klooien, daarom hebben we de site Offline moeten zetten...
-
Edit:
De host gaf het wachtwoord terug aan de vorige eigenaar.(Waarom kan je de beginpost niet editen?)
-
Ik wil ook een bedriegende hostings maatschappij melden!
We hadden een site gekocht van iemand die zijn host bij RealityHost had staan voor een groot bedrag (minstens €200) en de host was op de hoogte van de verkoop en wist dat wij de nieuwe eigenaars zijn.
Wat wij niet wisten was dat ze onder 1 hoedje speelden en een week later had de host ons paswoord teruggegeven aan de vorige host, die het dan veranderde, en was onze site en ons geld weg en hij weigerde ons het nieuwe wachtwoord te geven!
Host dus niets bij http://www.realityhost.be want je krijgt er 0% vertrouwen!
Mvg, tree
-
-
Citaat
Ok, bedankt voor de lijst, daar kan ik zeker nog wat mee doenNog iemand van die lijstjes van eventueel een ander spel of programma ofzo?
Mvg, tree
-
Dit is waarom ik deze site minder vind dan de andere, niemand die je fatsoenlijk kan helpen maar er wordt alleen maar kritiek gegeven en gezaagd over allemaal dingen die me niet boeien..
Kan je niet je commentaar voor jezelf houden en antwoorden op mijn vraag? ...