Posts by tree

Om meer contact met de leden te hebben misschien?

Trouwens wij hebben 1000 leden en meer, ik ga ze niet 1 voor 1 uit onze database halen en dan nog zo liggen sukkelen met ze altijd toe te voegen...

heey!

Is het mogelijk om al de leden die in je database staan hun e-mail adres in een soort van bestandje (Contactpersonenlijst.ctt ofzo) te zetten zodat je die allemaal op je MSN kan toevoegen?

(Messenger-contactpersonen importeren...)

Inderdaad, iDeal is alleen met Fortis in België als ik me niet vergis, en je hebt ook nog een bankkaart nodig wat niet iedereen heeft op een jonge leeftijd :p

SMS en Telefoon, iDeal nog nooit gebruikt maar is volgens mij ook gewoon via bellen/SMSen :) Wallie heb ik nog nooit gebruikt :p

Ik heb mijn site gekocht (de scripts dus) voor een bedrag van meer dan €200 dus dat kan al wel tellen. 2-tal maanden werden we gehacked door de vorige eigenaar en domein afgenomen... Gelukkige hadden we nog backup dus nog een gelukje :p

Hij is zo goed als af jongens, lees de posts! ...
    Ik zou gewoon iets willen hebben dat ik niet telkens per menu de javascript moet herhalen...

Citaat

Dan moet je de ID dus veranderen:)

Inderdaad, maar dan moet je als je bijvoorbeeld 6 menu's hebt 6 verschillende javascripts bovenaan zetten...

Is het niet mogelijk om het met 1 te doen?

Citaat

Dit werkt inderdaad, maar zou je iets kunnen maken dat er maar 1 knopje is? Bv: als het ingeklapt is staat er + en uitgeklapt staat er - en dat ik niet elke keer het javascript moet herhalen? :S

Dat doe ik...

PHP
    <div class="title" >ALGEMEEN <a href="javascript:klap('lol);">-</a></div>
    			<div class="box" id="lol">
    			    <a target="frame2" href="status.php">Status</a><br />

Ik vind niet het juiste op Google. Ik ben op zoek naar een simpel script om menu's te kunnen "minimaliseren", om te kunnen "verstoppen", ... Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel :)