Posts by tree

heey!

Ik vroeg me eigelijk af, omdat het nu toch de periode is (in Belgie), wanneer jullie allemaal examens hebben? Ik wens jullie ook alvast veel succes!

Ik begin op Maandag 8 juni tot Donderdag 18 juni!

Hebben jullie stress voor jullie examens?
    Ik normaal gezien niet maar nu toch wel redelijk omdat ik 1 hoofdvak in te halen heb (economie) waar ik vorige keer 13/40 op haalde :(, nu dus 37/60 minimaal halen 8-|

Wow Niels! Vette layout kerel :)

Toen ik een site ging beginnen had ik ook een layout gemaakt, maar de site moest eerst nog offline staan want er waren nog geen scripts en toen was dat deze layout:

En de site, als die online ging, zou dan dit moeten geweest zijn:

Die Layout had ik gemaakt via een tutorial ooit gevonden op het internet :p

Citaat

Dan betaal ik liever 75,- euro voor een uniek design als 5,- voor een design dat door tien andere mensen in gebruik is genomen, met het zelfde design denken mensen al snel dat je de zelfde site bent en, kun je aangekeken worden op fouten die de andere site maakt en, daar buiten vind ik je designs niet de zelfde kwaliteit bevatten als een design van 75,-

Op sommige vlakken heb je wel gelijk, dat van dezelfde layout enzo maar je moet toegeven dat het wel layouts van 75,- waard zijn en dat 5,- enorm goedkoop is dan...

Citaat

hij zegt dan toch ook dat de kleur nog veranderd moet worden van de menu.

dat grijs is ook niet mooi hoor :x, niet dat dat de zaak hard verandert...

Offtopic:
    que layout en design vind ik je site niet mooi,
    ik bedoel er zitten dan mooie stukken in maar dan ook weer enorm lelijk, je gebruikt een combinatie van verschillende kleuren door elkaar van achtergronden enzo...

De header is bijvoorbeeld mooi in in-game, maar de menu's en background van je frames en menu zijn dan weer super lelijk...

hopelijk snap je me ...

Ik heb een Layout alvast gemaakt, ik open wel een nieuwe topic om ze te laten zien :)

EDIT:
    Omdat het aanmaken van een [CHECK] Topic momenteel gesloten is zullen jullie nog even moeten wachten! :p

Citaat

Offtopic:
    Ik zie nu dat je ze niet zelf hebt bedacht, je hebt ze stiekem van de broncode van een maffia generator gejat jij gluiperd :p

Ontopic:
    Nou tree dat wordt overuren maken, want ja men kan er ongeloofelijk
    veel bedenken. Ik zal toch als ik jou was naar alternatieven kijken (als die er zijn).

Heb ze inderdaad van een andere site gehaald :$ en ik ben zelf ook al op zoek naar andere namen :)

Citaat

Manchester wint!! Barca heeft chelsea utigeschakelt en dat is niet leuk!!

En dat doen ze nu weer!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.09 20:25:04:

Citaat

Barcelona; en niet in dromen: in het echt!

Inderdaad! :)

Citaat

Kun je de namen niet uit een Engels woordenboek halen bijvoorbeeld ? Dat je gewoon een random naam uit een txt bestand haalt :)?

Nee want dezelfde gebruikersnaam blijft verschijnen bij elke zelfde echte naam dus niks te randommen :p

Citaat

Is het voor gewoon algemeen? dus voor het gebruik op een forum?

Ja, het moeten algemene namen zijn die voor eender wie bestemt kan zijn (en voor een criminalsite :p):)