Posts by tree
-
-
Citaat
Selim als jij hem ook maar iets aandoet kan hij wel wat tegen jou beginnen he realiseer je dat wel.
woetie, Alex
We zijn hier in Nederland niet in een of ander sloppenwijkje in een 3de wereld land dus pas je formulering en het gebruik van jullie verbasterde woorden aan aan dit forum.
hahahahaha (xD)(xD)(xD)(xD) idd, stelletje holbewoners :p -
-
Je houdt de rechten van je eigen layout waarschijnlijk, en als ze niet zijn geselecteerd hier, dan verkoop je ze gewoon zelf door? :p
-
Citaat
Heb je in je login ergens exit; staan?
Ja maar daar ligt het niet aan, aangezien die exits enkel staat bij wanneer je een foute gebruikersnaam en/of wachtwoord hebt ingegeven... -
Citaat
nee , mensen met een uitkering mogen geen auto hebben.
gaan maar met de fiets ofzo , hebben toch zat tijd.(c)
Dat zou je eens moeten voorstellen! :pMaareuh, als ik de bus neem voor naar school/huis te gaan dan zit hij wel altijd helemaal vol dus...
-
Nog een jaartje en er is er weer eentje bij (h)
-
syrro ki kna ej neit zo geod verstana :x
Edit:
Dankjewel voor het even te veranderenIs inderdaad vreemd die bug, maar dat zie je wel vaker in Banditi :p
-
heey!
Zoals jullie misschien al wisten, ben ik bezig met een nieuwe layout voor m'n site. Maar er is een probleem met m'n in-game script, en ik kom er maar niet uit wat het is.
Het probleem?
Het probleem is dus zeer erg raar!
Als je gewoon naar de link surft (http://www.mijnsite.be/index1.php) dan werkt de index1 perfect, maar zodra je inlogd (of ingelogd bent) dan is heel de index1 weg en zie je alleen nog maar de background...Als je denkt hier een oplossing voor te hebben mag je mij een prive bericht sturen en dan geef ik je de link naar de site, met login, maar ik zou het voorlopig nog geheim willen houden dus post ik hem hier niet zomaar.
Hier is het script van de index1.php:
...Als je dan inlogd dan krijg je enkel dit als broncode:
...Hopelijk kan iemand mij helpen, met deze enorm vreemde bug!
(bij de out-game index.php werkt alles nochtans wel goed, ook als je ingelogd bent)
Mvg.
-
http://www.maffiagame.nl/ vind ik ontzettend mooi! :o
-
Wie heeft je het woord installeren geleerd? :p, je maakt 2x dezelfde fout :p
Hoe wil je een crime game beginnen als je niet eens installeren kan spellen? :x -
Citaat
demo / meer info ( algemeen ? , doelgroep , .nl domein ?)
Citaattruxo de demo verschijnt hopelijk zaterdag, .nl domein wordt ook dan afgehuurd;)
Oow gaan we racistisch doen eh? go .be! :p -
-
Photoshop is bijna overal gratis te downloaden hoor :p
-
Alle Belgen zijn begonnen rond ongeveer deze week, maar volgens mij hebben wij ook wel een langere grote vakantie! :p
-
-
-
Mijn mening: die headers zijn de moeite niet waard om mijn gsm boven te halen om ze te kopen :p
-
Oow :p, wist ik zelfs niet eens :p
Maarjah, tegenwoordig verschiet je nergens meer van, aangezien geen enkele site meer uniek is maar allemaal van een andere source komen :p
-
Ik spreek niet uit ervaring wil ik alvast zeggen, maar:
- volgens mij verdien je hier (bijna) niks mee
- je kan volgens mij geen eigen opties maken/toevoegen
- het is sowieso véél moeilijker om spelers te vinden, vooral in het begin en daarna ook nog, aangezien er zo veel van die gratis maffia's bestaan en ze makkelijk naar een andere (meer bevolkte?) game kunnen gaanMaar, zoals ik al zei heb ik er geen ervaring mee maar het is sowieso veel slechter, ik raad het je niet aan, tenzij je écht een game wilt en écht lui bent :p
PS: http://onlinegamemanager.nl/ is ook goed volgens mij