Posts by tree

Citaat van Superior

Volgens mij kan je ook instellen met je css: a:active

Is best lang tijd geleden voor mij dus weet het niet zeker meer.

Dit is als men er met de muis op klikt, en men er blijft op klikken (muisknop ingedrukt houden). Maar het moet zijn als men daadwerkelijk zich op die pagina bevind (wat niet met CSS kan).

Edit:
    Ok dat is hem Superior, super hard bedankt!
    [offtopic]Wist zelf niet wat ik op Google moest intikken hiervoor...[/offtopic]

:slotje:

Wat bedoel je dan met effecten?

Bedoel je een schaduw, een achtergrond, vervormen/strakker maken van de afbeelding, ...?

Graag ontvang ik ook via prive bericht een voorbeeld.

:s niet gezien bij de broncode :p ...

Dan nog een 5/10, aangezien ik het nog steeds een zeer onoverzichtelijke layout vind, ik zou eerder voor rustigere layout gaan waar alles beter staat uitgelegd en waar je meteen ziet wat en hoe.

Cijfer: 1,5/10
    Pluspunten: achtergrond
    Minpunten: alles
    Tips: een nieuw ontwerp maken, en uitwerken d.m.v. tekst en geen afbeeldingen...

Het is een ontzettend onoverzichtelijk geheel, dat is uitgewerkt door geen enkele zin in html, maar allemaal afbeeldingen.
    Hierbij wens ik je succes met het telkens moeten veranderen van een afbeelding, om bijvoorbeeld 1 woordje te willen veranderen op je website.

Tevens lijkt het me ook bijna onmogelijk en ontzettend depresserend om elke maal je een nieuw ontwerp hebt de afbeelding van laatste ontwerpen te moeten veranderen, etc...

En, zoals al eerder gezegd, raad ik je aan om je website toch maar gewoon in het Nederlands te zetten.

Toch nog veel succes hiermee...

Ook rekening houden met het feit dat heel veel dingen worden vrijgegeven die illegaal zijn, en als de rechtmatige eigenaar hiervan te horen krijgt dan kan er wel het een en ander gebeuren... Zelfs politie en rechtszaken kunnen hierbij komen kijken, als je met de verkeerde persoon zijn voeten speelt.

Als je dus iets illegaal hebt online staan bijvoorbeeld dan zou ik het maar rap offline halen, als ik van jouw was.

Nee, dit is al lang afgelopen...

Stom om dit topic weer te "openen" oli491, en het is verboden om je e-mailadres vrij te geven in een topic of reactie...

Is de enige mogelijkheid van betaling via Wallie?
    Of is het ook mogelijk via een internationale (naar Belgie) overschrijving?

En het is toch exclusief slicing he?

Volgende week nog 2 (gemakkelijke) examens, de andere 7 gingen uitstekend vlot dus waarschijnlijk slaag ik wel :p

Volgend jaar dan naar de hogeschool, waarschijnlijk toegepaste informatica studeren :p

Gefeliciteerd aan al de rest alvast (en nog veel succes aan wie nog enkele examens hebben) ;)

Ik kan dit wel maken, maar ?25,- (voor enkel .psd, slicing/basen kan ik namelijk zelf (nog) niet) vind ik wat te weinig. Voor een hoger prijsje kan ik dit wel realiseren.

Daarenboven kan ik pas over 7 dagen, of enkele meer, aan het ontwerp beginnen. Ik zit namelijk nog volop in de examenperiode. Dit ontwerp zal dan, eenmaal er aan begonnen, in enkele dagen klaar zijn.

Contacteer me maar indien je interesse hebt.

[offtopic]Mijn portfolio is te vinden in mijn signature ;)[/offtopic]