Posts by tree

Hopelijk geef je er wel een prijs voor, wat denk je anders... Dat mensen een uniek script gaan maken speciaal voor je?

TIP: misschien is begin aan de layout van je site :p

Citaat

Onetwo gaming B.V. is van I-med, degene die begonnen zijn met Banditi. Het is goed mogelijk dat mensen daar telefoontjes van krijgen dat zij auteursrechtelijk beschermde dingen van I-med / Onetwo gaming op de website hebben staan, en die eraf moeten halen. Het gaat in dat geval niet om het server-side gedeelte. Het gaat om de layout, plaatjes en naam van Banditi.

Ik heb ook al vaak genoeg aangeraden de layout zo veel mogelijk te veranderen ;)

En da layout van Banditi is dat nog niet eens mooi ook ...

Citaat

Even in economische termen:
    1) Banditi was een monopolie, enigste en unieke game en verder doen ze er niets van updates ofzo...
    2) Mensen komen aan hun source en gaan aan het scripten, en aangezien de originele Banditi geen update's meer doet worden ze beter... Dan komt er dus concurrentie voor Banditi
    3) De concurrentie wordt beter dan de originele Banditi (die monopolie was) en mensen gaan overlopen naar de betere...

Toevallig net economie les gehad ja? Banditi had geen monopolie positie, ten eerste zijn er meer online spellen, dan zijn er ook nog eens meer andere computer en spelcomputer spellen, en dan zijn er nog eens andere dingen waar je je vrijetijd in kunt steken. Ja, dat kun je allemaal zien als concurrentie!

Heel erg jammer dat hier zo overdreven veel mensen zijn die van alles uit hun nek lopen te lullen zonder ergens verstand van te hebben. Dit soort topic's kunnen helaas bijna niet op CP gevoerd worden.[/quote]

Dus jij beweert dat elke criminalgame hetzelfde is, en dat elke computergame gelijk is aan de andere? Lekker ben jij he slimkop 8-) ...

In ieder geval heeft het wel wat met elkaar te maken!

Ja, dat klopt aangezien Banditi evenveel opties heeft als de Banditi source, en veel (goede) Banditi's die nu online staat hebben al bijna dubbel zoveel nieuwe opties...

Banditi heeft gewoon geen update's meer, daarom loopt iedereen naar de betere wordende concurrentie...

Even in economische termen:
    1) Banditi was een monopolie, enigste en unieke game en verder doen ze er niets van updates ofzo...
    2) Mensen komen aan hun source en gaan aan het scripten, en aangezien de originele Banditi geen update's meer doet worden ze beter... Dan komt er dus concurrentie voor Banditi
    3) De concurrentie wordt beter dan de originele Banditi (die monopolie was) en mensen gaan overlopen naar de betere...

Besluit: Banditi is dom om geen update's meer te doen...

Wat als Banditi nu zoits zou beginnen als mijnmaffia, dan kan iedereen nog een Banditi hebben en moet die de inkomsten delen met de Banditi eigenaars :p

Ik vind het langs beide kanten dat ze gelijk en ongelijk hebben.

Het is inderdaad waar dat de layout precies hetzelfde is, en dat aan de Banditi sources die men online zet hier helemaal niks aan gedaan wordt, en dat stoort ook mij. Anderzijds zitten (bijna) alle Banditi sources die men download nog helemaal vol bugs en kan men dus niet echt spreken van een copy, en moet men hier wel degelijk wat tijd insteken en er een eigen draai aan geven om alles te laten werken.

Maar mijn standpunt is: alle Banditi's offline halen, of iedereen gebruikt een andere (en unieke om nog illegale dingen uit te sluiten) layout voor zowel de in-game als out-game.

Dat is mijn mening, ik gebruik zelf niet de Banditi en zal hem ook nooit gaan gebruiken omdat ik hem zelf enorm lelijk vind en iedereen heeft hem (ookal werkt hij bij de meesten niet helemaal).

Mvg, tree

Gratis host is nooit of voor niks goed, als je je site online wilt hebben voor publiek toch...

Die gratis host schrikt net alle spelers af...

Hoe dat ik het zou doen:

Je neemt een "nickname" van je, die je mooi vind, en dat neem je als het 1e deel van de naam. Als 2e deel van de naam vraag je je af wat je wilt doen, in dit geval dus designen. Dan ga je vragen beginnen te stellen rond designen: Wat (layouts)? Prijs (goedkoop)? ...

Zo zou ik het doen, heb ik ook gedaan bij mijne :p (alleen is hij nog niet online, en ben nog niet zeker of ik het ga starten, aangezien ik nog druk bezig ben met m'n criminalgame) :p

bv:
    Gunlay
    Powerdesign
    Cheaplay
    Powerart
    ...

Hopelijk heb je genoeg inspiratie :p

Jah kerels, dit wordt waarschijnlijk weer de zoveelste out-game van Banditi maar zodra je op Aanmelden of Wachtwoord vergeten klikt of wanneer je in-game bent zie je weer die godverdomse Banditi! +o(

Okeej, bedankt :)

Die Start » Configuratieschem » ... heeft geholpen :p
    Maar zoals ik al zei doet hij het met Start » Uitvoeren » ...

Maar toch bedankt, volgens mij valt er niets aan te doen aangezien wanneer je je privacy wist en je zet je pc uit dan komt er toch nog als laatste actie "pc shutdown" ofzo...

Mag slotje op vind ik :) :slotje: