Wat is dat nu voor zever...
Een site maken voor Michael Jackson? Jij moet je pas vervelen ...
Media gaat echt niet achter je aan gaan lol :p
Je haalt waarschijnlijk op Google niet eens pagina 10 als je Michael Jackson zoekt ofzo
Wat is dat nu voor zever...
Een site maken voor Michael Jackson? Jij moet je pas vervelen ...
Media gaat echt niet achter je aan gaan lol :p
Je haalt waarschijnlijk op Google niet eens pagina 10 als je Michael Jackson zoekt ofzo
CitaatIk kom toch ook op #c6a066 uit
echt he :p
Als je je verveel kan je dit eens lezen: :p
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1439.html
CitaatIk deed het met photoshop, het is kleur #c6a262
µ
Hahaha, gek want ik deed het ook :p
Aan CashMoneyZ om te bepalen welke hij neemt :p
Hoe wil je dan beweren dat je je source nergens hebt weggeven en dat hij ergens lekt, als je zelf de hele source in een .rar weggaf?
Oh je geeft gewoon ineens heel de source in een .rar weg? leuk :p
Veel succes alvast.
Je mag vooral niet opgeven, want daar gaat het meestal mis! STERKTE!
Wat ik wel niet zo slim van je vind is om het zo groots aan te pakken, zodat bijna heel de wereld het weet (figuurlijk). Dan ga je te veel van jezelf verwachten, en als het dan even niet meer gaat dan ga je willen (uit faalangst) verdergaan en kan je misschien wel eens in diepe (mentale?) problemen komen. Ik raad je aan om niets te forceren, en als het echt niet meer lukt uit eigenbelang stoppen en niet uit drang (en plicht?) van de mensen rondom je verdergaan.
Toch (zoals als gezegd), VEEL STERKTE!
Mvg, tree
Edit:
volgens je BMI zit je maar lichtjes boven het normale gewicht, uit de gevarenzone.
Ik durft het bijna niet zelf te vertellen, maargoed...
Ik heb zelf in de gevarenzone van overgewicht gezeten in mijn jeugd (van 9-13 jaar ofzo), maar vanaf het midden van het 1ste middelbaar ben ik het pas echt beginnen te beseffen en zonder dat ik het wist had ik in een korte periode een BMI van een normale persoon, en nu zie ik er absoluut niet "dik" meer uit en mensen die ik van vroeger kende schrokken hun bijna dood :O :p
Straks nog is goed gaan losshaken op Hawaii Party :p
Ook leuk :p
Heb nog is wat in mijn afbeeldingen zitten bladeren en ik heb een leuke evolutie gevonden :p
Voor:
Na:
En nu is het weer enkele jaren later ofzo :p
Ik weet niet of je photoshop hebt, maar als je het hebt kan je het daarmee achterhalen :p
Het is kleur #c6a066 :p
Leuk om daar een nieuwe topic voor te starten :p
Kon je ook hier bijvoegen: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1455.html
On-topic:
Neem eens een kijkje op http://www.crimesource.nl/ (wat ze ook al hadden vermeld op je andere topic).
Ja, en ik wou dat iedereen eens inzag dat het zinloos is om nog aan een Banditi te beginnen ofzo...
En trouwens, de source die ik heb heb ik (toen ik me nog niet bewust was van de gratis online sources) voor €200 en nog wat gekocht en hij zat vol met bugs, die ik er nu allemaal aan het uithalen ben...
Heb in m'n jeugdjaren ook altijd op xtreme-war gespeeld dus ben de "gaming experience" ervan gewoon en daarom zou ik graag met een soortgelijke source verdergaan.
Mvg, tree
Citaat@Diester
ik kan het wel betalen hoor maar tree denk ik niet:S
Zowiezo wel, dus boeit me niet...
Trouwens als ik een layout nodig had dan maakte ik ze wel zelf:p
Nu werkt het, maar daarnet niet :p
Nee hoor, kijk nog maar eens goed bij beurs, dan vind je het wel :p
Bugs kan je het niet echt noemen maar er bijvoorbeeld een Getto Bank, noemt dan als je het verkoop B&W Autofabriek en als je niet genoeg geld hebt stond er ergens "niet genoeg gel" (een letter d vergeten) :p
Kijk eens naar je Beurs, die is van een andere source en daar zitten nog wat bugjes in, in verband met de teksten en errors :p
Edit:
Radio is zwaar irritant :p
CitaatIk gebruik liever CrimeSource dan die stomme banditi:D
100%... néé! 200% gelijk :p