Posts by tree

Doe wat aan je spelling, en eerst vraag je of iemand het kan maken en vervolgens vraag je of iemand er een oplossing voor heeft?????

^o)verwarring!^o)

Citaat

Om zich af te sluiten voor de slechte media van de buitenwereld:S kan je niet lezen of zo hij had zijn jeugd in te halen, ik zag laatst een documentaire van mj waarin hij zei: dat hij geen enkel kind met maar 1 vingen zou aanraken(slaan dus), ik weet niet waarom jullie hem allemaal zwart maken?

Weet je wat ik hem ook in een interview heb horen zeggen? Houd je vast want dit kan lachwekkend zijn!

Ik citeer © Micheal Jackson: "Ik heb geen enkele operatie ondergaan, enkel voor mijn neus om beter te kunnen zingen. De reden waarom ik van zwart naar blank ging is door mijn ontwikkeling en puberteit tot volwassen man."

Hoe kan je nu beweren dat je van zwart naar blank kan gaan zonder een operatie maar door de puberteit????

Ik zou gewoon proberen met de Lasso Tool (L) de gebieden selecteren die je wilt kleuren en dan met Edit » Fill (» Color) (Shift+F5) die gebieden met de kleur "inkleuren" :p

Wauw, als je wilt heb je een out-game klaar in 1 avond in photoshop en omdat je dan al het idee hebt is de volgende dag de in-game ook zeker klaar...

Bij mij toch :p

Misschien staat er ergens iets in die ripdealen.php ofzo dat de users voor (time) 1200 (seconden) in de gevangenis zitten als het mislukt?

Ik bezit zelf geen Banditi dus kan het niet weten :p , sorry :)

Echt waar... Je kan echt geen klote typen, ga Nederlands leren ofzo en je bent nog dom ook ...