Posts by tree

Citaat

je hebt volledig gelijk Woutr, respect man

Nieuwkomers :p
    In elke topic wordt wel commentaar gegeven, en zeker in Banditi topics (door mij dan:p)...

Ik zou hem downloaden en alles wegdoen!
    Alleen de zwarte background kan nog wel handig zijn maar is het downloaden niet waard...

Dat je dit eigenlijk een layout kan noemen mag iemand me uitleggen...

Ik zou gewoon opnieuwe beginnnen mensen, je moet de layout toch nog zelf laten basen etc...

Dan kan je beter meteen een nice layout nemen, en deze zal misschien niet uniek worden :p

Bedankt! Is wel nice, ik gebruik het nu misschien ook.

TIP: als je dat script tussen die <? en ?> helemaal onderaan je pagina zet dan laad hij eerst nog heel de pagina, want als het bovenaan staat dan laad hij alleen maar je achtergrond en nog niet je menu's enzo ...

Citaat

Deze layout heb ik zelf gemaakt. Kan zijn dat je de achtergrond vaker hebt gezien, maar de layout niet;)

Ja, wij gebruiken de achtergrond ook op onze site, met goedkeuring van de maker van de achtergrond ;)

Bij elke misdaad ofzo, is het toch een andere tijd, of niet?
    Dan moet je volgens mij bij elke misdaadscript die tijd gaan veranderen.

Of niet soms?

*Sorry, ik ken Banditi source niet*

Sorry, iets te snel gepost, heb de oplossing al gevonden.

Ik was in de Moordwinkel in plaats van </title> </titl> geschreven en in de Familielijst was ik gewoon </title> vergeten :p

:slotje::slotje:

heey!

Ik heb een probleem met mijn Moordwinkel. In Mozilla Firefox werkt hij perfect, maar in Internet Explorer toont hij gewoon een wit scherm, zonder iets meer... Weet iemand hoe dit zou komen?

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Familielijst :S

Script:
    Ik kan de script hier niet posten, dan krijg ik een errormessage, kan iemand even een link geven naar zo'n site waar je een script in kan posten (soort van clipboard)?

Je kan het ook bekijken op http://www.maffiavillage.nl/ of http://www.maffiavillage.be/

Gebruikersnaam: test
    Wachtwoord: test1234

Alvast bedankt, tree.

Citaat

ja maarja moet niet uitmaken he als je een spel maakt moet het gewoon goed zijn

Als je op F5 drukt dan is die Copyright soms mooi, en soms niet. Dat vind ik ook een vreemde bug in IE, maar ik krijg hem niet opgelost :S

Citaat

ja wel mooi alleen ik zou je copyright balk iets naar beneden doen want dat is nu lelijk hoe de stats aan sluiten op de corpyright balk

Jij gebruikt Internet Explorer neem ik aan?

heey!

Zoals jullie allemaal al wel wisten, heb ik een eigen site MaffiaVillage.

En als jullie een beetje nieuwsgierig zijn hebben jullie mijn site al gezien, en misschien gemerkt dat hij offline stond? Dat was om we hem aan het updaten waren en helemaal hebben vernieuwd (met nieuwe layout, opties, ...).

Nu zou ik jullie willen vragen wat jullie van mijn volledig vernieuwde site vinden?

Post dus hier neer wat je er goed aan vind, wat slecht, wat mooi, wat lelijk, ... Eender wat je maar kwijt wilt zodat ik een idee heb van wat de anderen ervan vinden.

We zijn te vinden op www.MaffiaVillage.nl of www.MaffiaVillage.be

Mvg, tree

Edit:
    We zijn ook nog op zoek naar een helpdesk voor mee te helpen op MaffiaVillage!

De taken van een helpdesk zijn:
    - leden helpen
    - veel contact hebben met de leden (en actief spelen, je moet het spel dus aangenaam vinden)

En, je belangrijkste taak:
    Promoten en actief op zoek gaan naar nieuwe leden (via MSN, forums, vrienden, ...) en andere mensen op de hoogte brengen van onze game zodat we meer leden krijgen!

Als je hiervoor interesse hebt, stuur mij een prive bericht of laat een reactie na in deze topic :)

PS: er hangt geen beloning aan vast, als je onze game leuk vind dan zou je dit wel gratis willen doen. Als het tegen betaling zou zijn dan zou men het misschien met tegenzin doen (enkel voor het geld dus) en dat willen we niet!

Mvg, tree

Citaat

Wil je echt kwaliteit en binnen 48 uurs levering? Voeg dan je design toe op http://www.Directbasing.com.

1. Zij basen
    2. Jij controleert
    (3. Eventueel verbeteren)
    4. Betaling

Heb bij hun al diverse opdrachten laten slicen/basen en allemaal binnen 24 uur en van zéér hoge kwaliteit!

Wat is hun prijs eigenlijk? Want ze zien er dan wel heel keurig uit maar goedkoop waarschijnlijk niet?:}

Citaat

Tip,

Maak cartoons met Illustrator, dit werkt vele malen fijner!

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Goede reactie ;)
    Misschien ga ik dat ook eens downloaden om te zien wat het allemaal kan :p

Sorry, misschien is dit makkelijk te lezen voor Nederlanders maar voor mij blijven vaak topics onduidelijk wegens te weinig informatie en slecht taalgebruik ...

Hoe veel topics heb je hier al over gemaakt? :S

Met Linkpartners kan je volgens mij het meeste bereiken, als je er geen geld aan wilt uitgeven. Anders kan je ook advertenties kopen op andere site om zo in een korte periode snel bekend te worden.

Lijsten zoals DutchLeader doen het ook wel goed ;)

Citaat

tree

Nouw blij ?

Nee...

Over wat gaat het probleem... Welke source? Welke script? ...

LEER TOPICS MAKEN MET UITLEG!!!
    (caps zijn nodig voor de blinden op dit forum die nooit wat kunnen lezen!)