Wij waren linkpartner en een dag later stonden we al niet meer op je site, leuk hoor.
Posts by tree
-
-
Ik zou alles in die zwarte stijl proberen te doen, dan gaat het er veel professioneler uitzien. Dus die Achtergrond wegdoen en die menu veranderen.
-
[offtopic]Wat is het saai nu je niet meer offtopic mag gaan |-)[/offtopic]
-
Je kan op onze site gewoon linkpartner worden, voor dat logotje kan je bij onze advertentieruimte maar dan moet je bijbetalen :p
-
Je kan op het internet gratis (complete) sites vinden, met layout en alles erbij.
1) http://www.free-css.com/
2) http://www.freecsstemplates.org/...
(als dat is wat je bedoelt) :p
-
Is het voor een unieke source?
-
-
-
Ik zou in ieder geval die vlagjes wegdoen [offtopic](je bent wel racistisch he :p: VLAANDEREN! :p)[/offtopic] en bij je lettertype Smooth ofzo gebruiken, dan is het letterype veel fijner.
Ikzelf vind dat bruin en die achtergrond ook echt niet mooi.
Ook een 2/10
(outerglow ook niet te veel gebruiken bij text, zou ik zo zeggen)
-
Nice!
Wij gebruiken momenteel TargetPay, maar niet zo lang geleden zijn de uitbetalingen (van hun Belgische tarieven dan) een beetje gezakt, zei mijn broer.Ik ga hem dan ook proberen te gebruiken
-
Tegenwoordig zijn ze overal bezig met er gratis te maken, je moet maar even het forum doornemen. Nu zijn ze trouwens ook bezig :p
-
Wie bedoel je met Stijn?
[offtopic]Kan je wat meer informatie geven?[/offtopic]
-
-
Ja, vind het zo ook beter, maar zoals ik al eens had gezegd zou ik in je header die Maffia in het rood doen (helemaal) en opacity van die lijntjes daarover lager :p
[offtopic]je witte achtergrond van je content is een heel klein beetje breder dan je menu rechts :p[/offtopic]
-
Misschien omdat de afbeeldingen te groot zijn en ze niet langs elkaar kunnen in het stukje dat je ervoor gebruikt.
-
Ok, bij stap 6 bij die titels zou ik die bolletjes wegdoen, en gewoon tekst in de plaats zetten.
-
Ik vond het eigenlijk al tijd worden dat er zo iets zou komen, ook al ga ik zelf heel vaak off-topic. Sorry daarvoor alvast.
Ik heb nog wel een vraagje, is het nu toegestaan om in een off-topic topic off-topic te gaan of niet?
[offtopic]Als er bijvoorbeeld een topic is over vakantie mag je dan ook over fruit beginnen ofzo? :p[/offtopic] -
Citaat
Dus je bedoelt zeg maar dit:
*AFBEELDING*
even snel gedaan
Ja, dat bedoel ik :p
Ziet er toch netjes uit, ofniet? Misschien die kakkie tabel ook rood maken? :p -
Citaat
aub suggesties voor Stap 4!
Ik kom er maar niet uit
Weet 1 van jullie misschien iets waardoor het 1 geheel vormt en het er netjes uit ziet?
Ik hoor het graagKyleM:cheer:
Misschien kan je onder die rode menu
- in plaats van die witte content met je balkjes en menutjes -
terug, zoals je border, zwart met doorzichtbaardheid (opacity) en daar wat mee maken als content met menu's en tabellen enzo?Mvg, tree
-
Zeer mooi alvast, ik zou misschien die Maffia (als titel) die lijntjes met maar 1 of 2% opacity doen en in het rood, zoals de menu is