Posts by tree

Gefeliciteerd 1000x en ontzettend veel succes en sterkte met het vaderschap :p Mooi kindje en 100% gezond zie ik :)

[offtopic]misschien wel eens opruimen? :p[/offtopic]

Misschien kan je iets maken voor een clubje dat je kent ofzo, of voor bijvoorbeeld een jeugdbeweging uit de omgeving? Altijd leuk om iets voor hun te doen en ook goed voor je skills in het begin :p

Ziet er goed uit, misschien kan je er ook Lorem Ipsum text opzetten als voorbeeld en je content meteen ook groter maken.

Onderaan ook nog Copyright © Alle rechten voorbehouden zetten? :p

Citaat van rutgerk

Ja zo ong. wel ja;)

Hier krijg ik dus echt de klote van he, waarom openen mensen nu topics van een maand oud waar niet eens iets nuttigs instaat??

[offtopic]get a life...[/offtopic]

Misschien mooi zou zijn een witte content, zoals je menu's.

Ik zou die "CPANEL - EASY TO USE EDITORS - ONLINE SUPPORT - ITS FREE" gebruiken als footer, dat zou het volgens mij mooi en wat uniek maken ;)

Ik vind het zeer mooi, maar de kleuren van het prijzen en inlogmenu vind ik werkelijk afschuwelijk.

Voor "PRIJZEN" zou ik bijvoorbeeld hetzelfde geel proberen te gebruiken als die "MELD JE NU AAN" en bij "LOG IN" zou ik eerder voor iets zwartachtig gaan.

Citaat

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Leuk filmpje veronderstel ik :p

[offtopic]This video is not available in your country due to copyright restrictions.[/offtopic]

Bovenaan kan je misschien nog wat leuks doen door er in-game een soort kleine chatbox ofzo van te maken ;)

Voor je je pintje pakt mag je eerst je layout posten :p

Edit:
    Als dat een hosting layout is dan ben ik de dode Michael Jackson ...

Heb je ook een screenshot ervan terwijl photoshop op de text tool (T) open staat?

Volgens mij wordt je text gewoon gecentreerd :p

heey!

Ik heb nu al een tijdje op mijn site een gamehall, waar je games kan spelen (en ik heb ook de .swf bestanden in mijn ftp) maar ik vroeg me af of je zo zelf geen highscores voor alleen je site kan maken, en niet van over de hele wereld?

Of kan dat alleen als je de games zelf ontwerpt in flash ofzo? :S

Ik heb dit namelijk al op een andere site gezien (CriminalStyle) en ik vond het er super nice uitzien!

Citaat van truxo

Tim: dat wilt nog niks zeggen.

ook laat ik ze eerst paar maanden draaien / meningen horen.
    voordat ik er aan mee doet.:cheer:

Inderdaad, maar het zou ook zo moeten zijn dat je telefoon een degelijke connectie met het internet zou moeten kunnen maken, maar dat kunnen ze tegenwoordig allemaal :p