Posts by tree

Ik vind deze layout totaal niks om eerlijk te zijn...
    Ik vind gewoon dat je er niks maar dan ook niks mee kan aanvangen...

Hoogstens een 4/10 waard in mijn ogen maar ieder zijn eigen smaak...

Kan moeilijk gaan opsommen wat er slecht of goed aan is want ik vind bijna niks goed er aan...

Voor alle duidelijkheid, woetie probeert gewoon wat op te scheppen!

De linkse vaste computer en de linkse laptop zijn enkel van hem...

De middelste vaste computer is van ons kleine broertje en de middelste laptop van onze ouders.

De rechtse vaste computer en rechtse laptop zijn van mij...

Normaal staan zijn laptop en die van onze ouders niet op die tafel dus is er veel meer plaats:p

Citaat van baldex

in amsterdam heb je veel van die tentoonstelingen of meschien zelf bij jou daar je kan het verkopen aan hun ales ze het willen

Maar voor die tentoonstellingen zouden ze misschien wel op zoek zijn naar unieke en zeer speciale werken, wat die van jouw niet is aangezien je een handleiding volgt...

Citaat van sneezy1991

containerpark?:S Jij wilt echt niet wetken hoeveel tijd in zoiets gaat zitten.. en hoeeee realistisch het eruit komt te zien! Echt ongelooflijk..

[offtopic]was een grapje ...[/offtopic]

Wanneer is de deadline eigenlijk? Ik las iets van 1 september maar dat is toch véél te laat, ik zou zeggen binnen 1 week ofzo ...

Ik had je toch een PB gestuurd hierover, maar je hebt hem duidelijk niet goed gelezen!

stap: 3 EINDRESULTAAT
    layout link (klikbaar):

evt. opmerkingen:
    1ste layout: als je op de beginindex zit, en nog geen account hebt.
    2de layout: als je ingelogd bent op je account en op zoek bent naar een autovakantie, zoals je ziet komt er dan ook een submenu als je met je muis over autovakanties gaat en komt er zo'n witte schaduw over die menuknop "Autovakanties".

Ben er zelf wel tevreden over :p Als er nog iemand commentaar heeft mag hij me altijd een prive bericht sturen of hieronder posten en raten is ook weer toegestaan:p

Ik vind hem niet bepaald lelijk ofzo, maar als ik op zo'n site terecht kom dan druk ik meteen op het kruisje :p

Toch zeker een 6,5/10 verdient ;)

+ De look, dat hout gecombineerd met dat bloed is zeker niet slecht!

- Dat zwart al allemaal zeker veranderen!
    - Die ringen die boven de menu's hangen moeten veel minder lang vind ik.
    - Dat pop/mannetje bovenaan zou ik 100% wegdoen, en eventueel een andere cartoon in de plaats zetten en achter die menu met dat bloed laten verdwijnen.
    - Menu breder maken.

Beoordeling tot nu toe: 3,5/10 :(

Ik doe misschien ook nog mee, maar dan ga ik wel voor die vakantieboek layout, je bedoelt dan een layout om reizen te plannen toch, zoals Neckerman of Jetair ofzo?

Hoezo domme opmerking, jouw opmerking op mij is dom ja...
    Zeg toch niet dat als het ongezond is lelijk is ofzo, jezus man, grow up...

Maar laten we de sfeer in dit topic niet verpesten!