Posts by tree
-
-
-
Citaat van sneezy1991
Dankjee CashMoneyZ !
en Tree dat zei je ook bij andere layouts van mij en van andere mensen8-)
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, en ik vraag me af waarom zoveel scripters ineens ook designer willen worden terwijl hun geen ervaring hebben en toch denken dat ze alles kunnen.Trouwens tegenwoordig kom je bijna geen enkele layout meer tegen die geschikt is voor kinderen onder de 10 jaar, zoals jouw layout.
-
Qua originaliteit vind ik het wel leuk gevonden.
Maar het ziet er niet uit vind ik, als je op zo'n site komt klik je toch meteen weg :p
2,5/10
-
[offtopic]2 maand later en je hebt nog steeds geen idee omg...[/offtopic]
Zo iets in de aard van voetbal vind ik het leukste, dus zoits als OSM (Online Soccer Manager), of misschien kan je vanuit die basis een nieuw soort ontwikkelen, bijvoorbeeld een basketspel ofzo?
-
Ik vind ook de v1 de mooiste, maar ze zijn allemaal ontzettend nice! :p
-
1/10 (omdat het minimum 1 is in je starttopic :p) => voor die rode
Ik zou terug die zwarte nemen en daarmee verdergaan, als je nog verder wilt met deze layout...
-
Ik begin meestal met width 950px...
de hoogte maakt niet echt uit, meestal neem ik daar 750px :p -
Die zwarte rand heeft het verkloot, ja ik weet dat het mijn idee was maar ik had het toch wat anders gedaan :p
Probeer zelf nog wat, die zwarte lijn zou ik tegen de rand doen als je die wilt houden en zonder opacity doen :p
-
[offtopic]Ik kan er zo meteen weer 1 verwijderen als deze reactie wordt verwijderd :p
[/offtopic]
Ik vind ook dat alex gelijk heeft, waarom die reactie nu TerrorSheep... -
Ik had er 6, en heb ze ook verwijderd :p
Maar ik had ook veel berichten in mijn inbox, vooral vanwege een banpunt of een topic die weer eens wordt verwijderd :p
-
Die background ken ik ergens van :p
Voor de rest moet ik zeggen dat je heel goed bezig bent Patrick[offtopic]Ik vind wel dat hij ontzettend lijkt op die andere:p[/offtopic]
-
-
Citaat van Frenzo
Wat zijn RGB Led strips
Volgens mij lichten die je achter je tv plaats waardoor een soort "outer glow" om het in Photoshop-termen te zeggen komt :p, dus een licht dat vanachter je tv op de muur erachter komt wat een lichteffect rond de tv geeft:p*Denk ik toch, heb ook maar gegoogled uit verveling:p*
[offtopic]Ging er deze nacht niets met CriminalsPoint gebeuren? :p[/offtopic]
-
Inderdaad, of gewoon stoppen met designen :p
[offtopic]Volgens mij is hij gaan lopen van dit forum uit schaamte :p[/offtopic]
-
Cijfer: 1,5/10
Kleuren: 1,5/10
Sfeer: 1,5/10
Tips: herbeginnen. -
-
[offtopic]Waarom zei niemand dat hij verjaarde?[/offtopic]
Gefeleciteerd Darsstar!
Hopelijk mogen er nog vele jaren komen, en blijf je nog lang bij ons op CriminalsPoint![offtopic]Als je voor me stond gaf ik je (misschien) 3 kussen! :p[/offtopic]
-
-
Mooie layout alweer Seliim!
Ik zou wel bij die menu's als title daaronder misschien een lijntje zetten, en misschien is het ook mooi om per menu een icoontje te gebruiken :p
Ook super nice input achtergrond van je inloggen!
8,75/10!