Posts by tree

Websites die overladen zijn met Google Ads en website waar je als je iets wilt downloaden eerst zo'n "enquête" moet invullen of een ringtone ofzo moet kopen op je gsm (en dat het dan waarschijnlijk niet werkt)...

Hmmm...

Net toch weer even gedacht aan de HTC HD mini te nemen aangezien ik in de Ovi Store niet echt zo veel leuke applicaties vond. Maar blijkbaar werkt de HTC HD mini niet met de Android Market, maar met de Windows Marketplace for Mobile... Daar staan nog minder, en stommere, applicaties op, en deze applicaties zijn zo goed als allemaal nog betalend ook...

Mijn voorkeur gaat dus toch maar weer naar de Nokia C6, en waarschijnlijk blijft het daarbij... :p

Eerlijk, met zo'n layout ga je (zeg nooit nooit :p) nooit klanten krijgen...

Zoals je zelf al aangeeft, 1/10 op alles... Of misschien toch nog 1 puntje meer, maar ik zou zeker op zoek gaan naar een professionele designer als je met een (serieus) project wilt beginnen.
    Zeker als je zelf scripts en layouts e.d. wil gaan verkopen moet je zelf over een degelijke site bezitten, hoe wil je anders klanten krijgen...

Natuurlijk niet, maar qua functies kan de Nokia bijna evenveel als de iPhone en de HTC. Een groot nadeel (maar niet voor mij, aangezien ik het toch niet gebruik) is echter dat de Nokia geen Twitter als standaard (widget ofzo?) heeft. Maar deze is wel te downloaden als applicatie.

De Nokia C6 is dus een goedkope oplossing en ongeveer hetzelfde toestel, behalve dan qua snelheid en enkele andere verfijningen, als de duurdere iPhone of HTC's...
    Naar mijn mening toch...

Misschien dat ik toch voor een iets goedkoper toestel ga gaan.

Ik ben langs geweest bij een electro zaak en daar zag ik deze liggen: Nokia C6. Dit lijkt me ook wel wat (en kan je ook via Ovi Store applicaties e.d. kopen...)

Deze heeft zelfs ook gps-navigator en software (die te downloaden is als applicatie) en een even goede camera als de HTC's... :o

Ok, bedankt hiervoor ;)

Blijkbaar heb je dus op elke HTC de "Android Market" om applicaties te downloaden.

Ik merkte net op dat die HTC HD mini dus een gps-antenne heeft, maar voor de rest lees ik hier niets meer over. Ik veronderstel dus dat een soort van gps software op deze "Android Market" te downloaden is (iemand anders vermelde bv. "Google Navigator")?

Zijn er hier btw nog andere mensen met een HTC?
    Wat zijn jullie ervaringen?

Mijn voorkeur gaat op dit uit naar (een van de goedkoopste, maar volgens mij niet veel slechter als de ?200 duurdere) de HTC HD mini. Ik ben dus zeker op zoek naar mensen die zo'n toestel hebben!

Samsung (Galaxy S) hoef ik niet, veel te veel slechts al van gehoord.
    Hun modellen worden trouwens ook maar gemaakt om achteraf gewoon te vergeten. De volgende dag zijn ze gewoon weer bezig met iets nieuws.

M'n broer had trouwens zelf een Samsung. 1x van het tv-tafeltje laten vallen en het scherm was helemaal kapot...

Verder ga ik zo snel mogelijk een electro-winkel binnenstappen om daar is te gaan kijken of ze daar enkele HTC's tentoon liggen hebben. Zo kan ik hem zelf al eens proberen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Bij deze hebben de laatste paar reacties mijn angst voor het kopen van een iPhone (aangezien ik totaal geen idee heb wat ik van een iPhone moet verwachten, in verband met de AppStore, iTunes, ...) weer helemaal weggenomen.

Mijn voorkeur gaat namelijk zelf uit naar een HTC, maar ik hoor steeds meer en meer dat de iPhone zoveel beter is...

Daarenboven vind ik het ook wel een soort van pluspunt dat er geen duizenden applicaties bestaan voor de HTC, maar dat er gewoon een lekker beperkt lijstje is met leuke applicaties zonder dat ik eerst uren zou moeten gaan zoeken tussen de zo vele applicaties voor de iPhone.

En inderdaad, de meeste HTC's waar ik mijn oog op heb laten vallen hebben zeker geen veel slechtere camera.

Blackberry ben ik zeker niet van plan te kopen ;)

Beste leden van CriminalsPoint,

Jullie kennen allemaal wel de strijd tussen Apple en Windows...

Ik ben van plan om een nieuwe (smart)phone te kopen maar twijfel nog tussen 2 soorten.
    Zoals je al kan raden... Tussen de iPhone (3G of 4) of de HTC (in het algemeen).

Ik ben al een tijdje aan het googlen naar reviews, vergelijkingen, ... maar deze zijn vaak te vinden op pro-iPhone of pro-HTC fora.

Daarom had ik graag een objectieve mening gehad, van een forum dat hier eigenlijk niets mee te maken heeft (hier gaat het toch om scripten? :p).

Graag had ik dus persoonlijke ervaringen (heb je zelf een iPhone of HTC?) en meningen van jullie gehoord van wat jullie nu juist de beste en leukste (smart)phone lijkt.

Ook ben ik nog wat in de war wat betreft de AppStore van de iPhone, en applicaties in het algemeen.
    Is het zo dat je elke applicatie moet kopen (sommige hebben volgens mij wel een soort van testperiode, of niet?) of heb je een lijst met gratis en niet-gratis applicaties?
    Hoe zit dit systeem van applicaties in elkaar bij een andere smartphone (bijvoorbeeld een HTC)?

En dan nog een laatste, klein, vraagje. Gaat muziek op je iPhone enkel via iTunes? iTunes vind ik namelijk zelf een heel lomp programma...

Als je nog leuke extratjes, ervaringen, ... weet over de iPhone of de HTC mag je die ook altijd vermelden.

Alvast bedankt.

Dit noem ik een probeersel, als beginner moet je nog niets gaan verkopen...

Mijn tip: ga tutorials volgen... (En niet enkele layout tutorials!)

Leuk dat je hier even een halve layout, 50% verkleint en niet eens beter dan het gemiddelde niveau hier probeert te verkopen voor een belachelijk overdreven prijs...

Welkom en succes (c)

Ik weet niet wat ik gemist heb, maar deze layout is wel degelijk gestolen van stan...

Maar dan is deze helemaal verneukt...

Citaat van KyleM

balkje feesten en spotlight staan niet gelijk met home ;)
    of het moet zo horen?

Ja, dient zo te horen ;)
    (Aangezien die spotlight een deel is van in de content, en die andere links is het algemene menu.)

Bedankt Axl_H :)

Pim: bedankt voor je reactie ;)

Citaat van SkyNet

@ FreaALeak,

Het ligt natuurlijk aan je ontwerp, bij deze layout staat 'none' voor het menu veel beter, maar smaken verschillen

Dit komt wel goed van zodra je hem gaat omzetten naar (X)HTML en CSS.

Citaat van FreakALeak

Dit moet je veranderen naar sharp of smooth.

Dit staat niet mooi bij arial...
    Verschillende extra fonts (die te downloaden zijn op het internet) zien er nogal slordig uit, en daar is die sharp, smooth, ... goed voor. Maar voor de standaardfonts van Windows is dit helemaal niet nodig.

Citaat van FerhatR

Lettertype in het menu kan beter, te pixelig.

Het lijkt inderdaad wat pixelig maar het is overal gewoon Arial, 12px :p