Posts by tree

Als iemand (die deze layout toch nog wat vind) hem gratis kan slicen en basen mag die het altijd doen, dan kan ik hem gratis en gebased weggeven op Criminalspoint:)

Liefst gebased door iemand in .tpl en optimaal voor de Criminolz source om gemakkelijk in de Criminolz source te wijzigen.

Ik heb het gevonden, je bent in je title vergeten af te sluiten.

PHP
    <title Forum</title>

moet worden:

PHP
    <title>Forum</title>

Irritant als je zo een klein foutje hebt, had ik ook al eens voor en nu vergeet ik het nooit meer :p

Heel nice, maar bij stap 3 zou ik op zoek gaan naar een andere kleur voor de menu's, en misschien kan je een belangrijk menu (zoals credits) ook een opvallende (flashy) kleur geven?

Ik weet niet waar jij het in bekijkt maar bij mij komt hij niet echt overeen.

Bekijk het maar eens in Mozilla Firefox...

11 warnings in W3C.

Alex kan terug worden aangenomen als promoter zou ik zeggen, het is lang geleden dat ik nog 19 leden online zag en dit waarschijnlijk allemaal door zijn topic!

Gefeliciteerd! :) :cheer::cheer:

Citaat van Willem

Ja oke daar geef ik hem ook wel weer gelijk in ik heb mensen in me msn die een eigen game die zijn een jaar of 9 a 10 jaar die vragen alles ik irriteer me daar ook wel aan maar dan ga ik niet gelijk lopen vloeken met Kut kinderen enzo.

Dat soort mensen haat ik dus ook, meestal negeer ik ze dan gewoon (c)

Citaat van alexruter

Beste,

Ik wil mijn gedrag best aanpassen als mensen die alles gratis vragen en die illegale dingen. Ook gelijk gebanned worden voor 2 dagen ofsow... We worden er ziek van. Sowieso ik, en ik denk vele anderen ook ;)

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Ik krijg het ook van mensen (kinderen?) die als ze iets gratis krijgen van Criminalspoint, zoals bijvoorbeeld Criminolzz, gelijk verwachten dat ze alles gratis kunnen krijgen en binnen een tijd van enkele minuten. Aan deze personen moet de crew ook wat doen (1 dag ban dus ofzo) en hun leren dat ze zelf ook eens wat moeten doen.

Citaat van Jesse

Ik vind dat je ook gewoon je mening mag geven inplaats van een kanslose ban van Diester of allemaal verwijderde reacties.

100% mee akkoord!
    [offtopic]hopelijk wordt dit niet verwijderd omwille van offtopic ofzo...[/offtopic]

Citaat van deathkill

waarom? omdat ze alexrutter wegsturen en rechtvaardig zijn!

Wie heeft ooit beweerd dat Alex weggaat omwille van de crew?
    Volgens mij verlaat hij Criminalspoint door kindertjes zoals jij...

Wat vind jij aan de crew en waarom?
    De crew is goed volgens mij, maar ergens gaan ze veel te ver in, en dat is namelijk in het controleren op de offtopic reacties.

Ik kan begrijpen dat je iemand een waarschuwing kan geven als hij echt ontzettend offtopic gaat, maar bij kleine dingetjes moet je het toch ook allemaal relativeren en niet meteen zo streng zijn en kan je het gewoon laten staan, dan wordt alles veel gezeligger.

[offtopic]Welkom in de offtopic topic?[/offtopic]

Jammer dat je dit forum verlaat, maar ik vind er ook niet zo heel erg veel aan aan dit forum. Moderators zijn veel te streng en er lopen te veel kinderachtige kleuters rond (van 10 jaar ofzo).

Ik wens je veel succes verder in alles, maar ik kan je nog steeds op MSN spreken ;) :p

Ik vond Alex altijd al een van de meest volwassene personen op Criminalspoint en bij deze gaat dit niet veranderen, veel respect kerel ;) en succes met "de kleine" (Nikki) :)

Citaat van Jesse

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet mooi te basic weinig effecten en hij lijkt gewoon te veel op de huidige.

Ja, ik weet dat er niet veel effecten instaan maar heb ook niet veel zin om hier nog veel tijd in te steken, aangezien Tim toch al stop met Criminolzz blijkbaar :p

Edit:
    Bij deze stop ik met stap 4, aangezien ze toch al met een nieuwe bezig zijn :p

Indien er toch mensen interesse hebben in de layout en hem dan willen slicen/basen stuur dan maar een prive-bericht.

Stap 4 staat erbij mensen, is dus met een nieuwe kleur en met die onnodige menu's weg :p

Nog iemand ideeën voor de stijl van de menu's en de contents, want de meesten (en ik ook) vinden hem nog te hard lijken op de andere layout maar ik heb geen inspiratie :p