Alleen als je een bewijs hebt dat je recht hebt op het gebruiken van die banner...
Wat je nu doet is de afbeelding stelen zonder toestemming, shame on you! ...
[offtopic]Zulke mensen zou CP dus een ban voor 24 uur ofzo moeten geven...[/offtopic]
Alleen als je een bewijs hebt dat je recht hebt op het gebruiken van die banner...
Wat je nu doet is de afbeelding stelen zonder toestemming, shame on you! ...
[offtopic]Zulke mensen zou CP dus een ban voor 24 uur ofzo moeten geven...[/offtopic]
Citaat van spyHeey dit is mijn bureau is een klein beetje een rommeltje
Kleine tip, je bureau staat op instorten vriend :p (en je computerkast valt bijna op de grond :p)
Gokspellen: doe ik niet aan, is inderdaad pure geldverspilling!
Online Enqu?tes: Altijd een bedriegelijke manier om aan de persoonlijke gegevens van personen te geraken om hun zo massa reclame en dergelijke op te sturen terwijl jij je tijd verdoet voor iets dat onbestaand is (een laptop die je kan winnen of wat dan ook wat niet waar is).
Televisie: Abonnement op zulke berichten, daar heb ik ervaring mee gehad. 5 jaar geleden toen ik nog maar mijn 1ste GSM (mobiel) had heb ik dit ooit eens gedaan om een voetbalspel te downloaden, wat ik dus niet wist was dat ik internet nodig had om het te downloaden wat ik al niet had op m'n GSM en ik kreeg dan ook nog eens een abonnement. Na zo'n ?30,- verloren te hebben ben ik dan uiteindelijk naar mijn Mobistar center gegaan voor meer duidelijkheid en daar kwam ik er dus achter dat ik een abonnement had op zo'n dienst. Geld kwijt en nooit meer teruggezien dus... Dure grap als 11-jarige met weinig zakgeld... :p
GPT, Buxsites: Oplichting, oplichting en oplichting... Alleen goed voor hun eigen spaarvarken door al de reclame...
Crimegames: In mijn jeugdjaren belde ik ook als een echte fanaat van crimegames heel veel en dit hebben mijn ouders toch wel een 50-tal euros gekost :$ en die game was dan nog zonder prijzen :p.
Maar ik moet jullie er wel op wijzen dat je op MaffiaVillage nu ook 2 prijzen kan winnen, namelijk een DVD-speler t.w.v. ?50,- en een nieuwe GSM (mobiel) t.w.v. ?25,- en ik heb ondertussen al een inkomen dat hoger is dan de aankoop van deze prijzen dus die prijzen ga ik ook werkelijk weggeven, dus bij ons heb je niet te maken met oplichters!
Ik vind ook inderdaad dat alle valse crimegames uit de internet wereld moeten verdwijnen, maar wie zijn wij om daar wat aan te doen?
[offtopic]PS: waarom komt dit topic niet in de lijst van de laatste topics? :p[/offtopic]
Zowiezo dat de mijne jullie allemaal owned :p
Welke leeftijdscategorie? (hoe oud ben jij zelf :p)
[offtopic]Als je houd van een boek over vampieren en dergelijke weet ik wel een hele leuke reeks voor je die bestaat uit 13 boeken ongeveer voor als je benieuwd bent naar hoe de reeks afloopt ;)[/offtopic]
Ik gok dat je nog in het middelbaar zit en daar leer je dus bijna niets wat toepasbaar is in het echte leven, toch niet zover ik al heb geleerd tot nu toe bij economie en ik zit nu in het 6de jaar
Stop nu maar met stoer te doen over dat je economie volgt op school en de verstandigste jongen van op CP bent.
Wtf...
Wat je nu hebt is gewoon een achtergrond met wat tekst op voor aan te melden lol :p:p
1) Maak zoals Alex al zei links iets om in te loggen.
2) Maak je zwarte lijn dubbel zo hoog (of meer) en zet boven die Aanmelden/Inloggen wat text als informatie over je game en onder die Aanmelden/Inloggen iets over prijzen die te winnen zijn.
Wtf niemand heeft toch wat gezegd over dat hij van Spanje komt??
Bestaat de site al en de layout of moet die eerst nog gemaakt en gescript worden?
Ook altijd handig om te weten
Als ik jouw was zou ik toch alleen beginnen hoor, aangezien je op mijnmaffia niet eens wat hoort te scripten (bij mijn weten) en het dus heel simpel te beheren is als admin. Ik verwacht ook niet dat je snel aan 1.000+ leden zal komen dus ik zie ook niet in waarom je de job als moderator niet alleen of met 2 kan uitvoeren.
Het stoort mij ook wel wat dat je hier komt vragen naar een gratis hosting, want de hosting van mijn site bijvoorbeeld heeft al meer dan ?70,- gekost dus je moet weten dat dit echt niet goedkoop is.
Wat je wel zou kunnen krijgen/vragen is bijvoorbeeld een /v2 link ofzo, bijvoorbeeld: http://www.maffiavillage.nl/v2 en zo maakt de persoon van wie je de host krijgt ook nog kans om meer bezoekers op zijn site te hebben.
Gezellig plekje :p
Ok sorry want het kon altijd, ik ken er namelijk wel meer op dit forum die zoits zouden doen
Waarom zouden wij moeten geloven dat die layout door u is gemaakt?
Je gebruikt de link van waarschijnlijk een andere site dan je eigen, waarom doe je er anders zo geheimzinnig over in de voorbeelden door er in paint graffiti over te doen en hem niet gewoon in Photoshop op te slaan?
Zeer verdacht...
Inderdaad, klopt allemaal die site is echt klote...
cri:
Ik heb hem al vaak een e-mail gestuurd op [email protected] maar hij zegt mij dat hij het niet zelf is die die e-mails verstuurd maar zijn hulp-admin. Ik vraag mij nu af: waarom schopt hij die kutadmin niet gewoon uit zijn crew??... Echt slim is hij dus zelf ook niet!
Citaat van TerrorSheepMails zonder uitschrijfoptie kan je aanklagen dus begin daar al mee
Dit is volgens mij wel mogelijk als je inlogd en naar je instellingen gaat :p
Als aanleiding van Alex zijn topic onlangs (link) maak ik deze topic om een schandalig voorbeeld te geven van zo'n noob site die:
- geen verstand heeft van leden beheren op z'n site
- geen verstand heeft van hoe om te gaan met z'n site
- geen geld wilt uitgeven aan z'n site voor promotie om meer leden te hebben en zich zo ten opzichte van al z'n leden belachelijk maakt.
1ste schandaal:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1454.html
De topic die hij aanmaakte omdat zijn "spel" gelekt was en er geen idee van hoe dit kon terwijl hij al aan verschillende mensen toegang had verleend tot zijn ftp en database...
2de schandaal:
Citaat van Getto-gangHallo ....
Morgen Ben ik Patric Jarig Daarom krijg iedereen Vandaag 100 Credits
Hier mag je zelf mee mag je zelf weten wat je doe
Veel plezier allemaal
je kan van 100 cr 30 dagen Vip kopen of juist Cash Geld veel suc6.
Dit is de originele versie van een massa mail die ik eens had ontvangen van hun site... Als je kennis van de Nederlandse taal zo beperkt is dan begin je toch gewoon geen eigen website, laat staan een criminals!
3de schandaal:
Citaat van Getto-gangToon MeerHallo ....
Kom op mensen wat moet ik nog doen om meer speler te laten spellen??
de prijzen zijn er
NR1. 20 Euro Wallie
Nr2. 5 Euro wallie
Nr3. 65.000.000 Begin geld
Mail [email protected] met jou ideeën en misschien word het wel uitgewerkt en als een idee winst gevent is krijg jij misschien wel Geld er voor....
Als je zo'n massa mail stuurt naar je leden dan ben je toch wel echt zielig bezig met je site en maak je jezelf en heel je site belachelijk en gaat gegarandeerd niemand meer je spel spelen. Weer gebrekkig Nederlands...
4de schandaal:
Citaat van Getto-gangToon MeerHallo ...
Heey leden van Gettogang.
Gettogang heeft een Nieuwen website gemaakt voor meer geld binen de halen
zo kan patric nog meer spullen kopen voor crime-ware en zo word crime-ware nog groter
hier is de link van het plaatje
daar kan je hem zien
http://www.uploader.be/output[/img]/1251972570.png
Groetjes Gettogang
-------------------------
http://www.crime-ware.nl
Kom snel kijken
Nog zo'n zielige massa mail van hun, om hun nog eens voor schut te zetten en te melden dat ze geen geld hebben... Weer gebrekkig Nederlands... En als een scripter zou je toch tenminste een juiste link moeten kunnen typen en dan wordt de afbeelding zelfs nog gehost op uploader.be in plaats van de afbeelding op je eigen host te zetten!...
En bekijk die afbeelding dan, het is een screenshot van in je Photoshop in plaats van dat gewoon op te slaan als een .jpg en de layout is dan nog zo zo lelijk!
Besluit:
Stom met andere mensen lastig te vallen Getto-gang (of moet ik zeggen crime-ware??) en stop gewoon met je site want die is al zijn reputatie verloren en veel dieper in de put kan je toch niet meer geraken en het goedmaken gaat ook nooit meer gaan!
Hopelijk zit(ten) de eigenaar(s) hier op het forum en beseffen ze dat ze heel verkeerd bezig zijn!
Met vriendelijke groeten, tree
PS: graag zou ik de mening van andere mensen weten van een site zoals deze, en ik verwacht alleen maar negatieve reacties op die site :p
Citaat van deathkillSowieso heb je al basis kennis nodig om uberhaupt php te schrijven, ik ben net een jaartje bezig met programmeren. maar als je goed allles doorleest en van een gratis source de gehele structuur leest dan snap je ook hoe de source in elkaar zit en hoe je je site kan updaten met opschoning van codes!
Klopt, zo heb ik het ook gedaan
Citaat van Jellev2Vragen stellen is goed. Om scripts vragen is niet goed!
Inderdaad, maar iedereen doet toch het 2de :p
Ik heb hetzelfde gedacht als Alex al een hele tijd, en dat mensen zo gaan profiteren vind ik ook ontzettend schandalig.
Maar daar heb ik geen zin meer in om over te discussiëren want dat heb ik al genoeg gedaan en dat merk je wel aan mijn reacties bij dat soort topicstarters.
Waar ik ook de nadruk op wil leggen is het andere dat Alex aangaf, namelijk "En dat ze inzien dat een criminals niet een spelletje is maar veel werk en onderhoud."
Een crime starten is uiteraard geen simpel karweitje. Het is niet enkel het veel kennis hebben van PHP, MySQL en HTML want ik ken genoeg mensen die er wel wat van kunnen maar gewoon een site online gooien die ze gratis hebben gedownload en er verder niets meer mee doen. Er moet namelijk constant aan je site worden gewerkt om vernieuwing te doen, contact hebben met leden om ze op hun gemak te stellen en te vragen wat zij anders zouden doen en of ze ideeën hebben voor nieuwe opties, acties organiseren en evenementen en noem zo maar op.
Veel mensen snappen dat gewoon niet en daardoor wordt hun site nooit een succes.
Ook heb je budget nodig om te investeren in je site voor bijvoorbeeld sponsoring, advertenties, reclame maken, en nog veel meer.
Dus 1 tip aan alle beginners, begin géén site als je absoluut niet bereid bent om er ook maar iets voor te gaan doen of er geld aan uit te geven. Sommigen vinden hun domein kopen al te duur zelfs zonder hosting!
Nog iemand die een leuke kamer heeft en nog niet hier gepost? :p
*Bump*