Posts by tree
-
-
Ziet er fijn uit;)
-
Ik wil dan ook wel kans maken :p (L)
-
-
-
-
0/10 ...
Dit kan je niet eens een layout/design noemen...De website straalt niks uit, en ik zou verwachten dat het net een vrolijke/kleurijke uitstraling zou hebben omdat het 'dolfijn' is maar jullie geven het een donkere zwarte kleur zonder uitstraling...
Iedereen kan zoiets maken en qua tekst en anderen ziet het er ook heeel slordig uit!
-
-
-
Citaat van jonko
tree als alex akoord gaat wil ik hem wel van je overkopen.
Dit is die layout:
http://www.maffiavillage.be/treelay/layouts/Winkaartjes.png -
-
Indien iemand interesse heeft in Winkaartjes.nl: ik heb nog niet zo lang geleden een layout gemaakt in opdracht van Alex voor zijn site Winkaartjes.nl dus die layout kan ik misschien verkopen aan de nieuwe eigenaar (aangezien Alex me niets heeft betaald)
-
Ik heb je ook altijd al aangenaam gevonden, en ik vond ook dat je meestal wel gelijk had als het om een conflict ging tussen jouw en anderen en dat ik hetzelfde in jouw situatie zou hebben gedaan maar genoeg daarover want dat is verleden tijd!
Ik wist echter niet dat je het zo moeilijk had in je prive-leven maar ik wens je alvast heel veel succes met je nieuwe start, en als er wat is kan je altijd bij mij terecht
[offtopic]Aan mij hoef je je niet te excuseren ;)[/offtopic]
-
Ik ben te weten gekomen in welk deel van het script de bug zou moeten zitten, en heb de begintopic gewijzigd
-
Ik heb al enkele dagen problemen met mijn cronhour sinds ik die nieuwe optie van familieuurloon er in heb gezet:
PHP
Toon Meer// Familieuurloon $family = mysql_query("SELECT * FROM `[families]`"); if (!$family) { exit; } else { // Go in to loop to pass all family's' while ($row = mysql_fetch_array($family, MYSQL_BOTH)) { // Get power of family and money that they earned $family_power = $row->attack + $row->defence; $money = round(($family_power / 10000000)* 3000)); // Update a query for users with the correct family mysql_query("UPDATE `[users]` SET `cash`=`cash` + {$money} WHERE family={$row->name}"); } }
Hebben jullie misschien een idee van wat er fout kan zijn aan deze script?
Alvast bedankt voor jullie moeite
Mvg, tree
-
-
Ik weet meer over bepaalde mensen van op het forum en onthoud van wat ze in het verleden al gevraagd/gedaan hebben en op basis van die dingen te samen beoordeel ik of iemand het waard is om dingen te gunnen of niet...
Vandaar...
-
Citaat van swatcrime
De laatste tijd kan je de .gif .jpg etc ook hun tekst aanpassen.
Met gewoon een grijs vlak erover te plakken kan dat ja, of je kan het wat meer onzichtbaar maken in die hoek, of vele andere manieren maar denk maar niet dat ik bereid ben om zoiets stoms te doen...Maar het resultaat zal helemaal anders zijn dan die banner van nu want alle kwaliteit gaat ervan weg, maar ik verwacht ook niet veel kwaliteit van een site van jouw...
-
Z
o
e
k
e
n
! -
En dan nog, laat iemand een nieuwe banner voor je maken zodat je site nog een beetje origineel blijft. Dezelfde banner gebruiken als die in een source wordt meegegeven is ontzettend zielig, net zoals iedereen die hier Banditi gebruikt en nog steeds diezelfde layout heeft (en dat zijn er veeel!)...