Posts by tree
-
-
Citaat van KyleM
Laat Cas toch lekker z'n zin doen, ik vind die header prima hoor... -
Citaat van KyleM
Hij wilt gewoon een Rip, hij heeft het ook al via msn aan mij gevraagt. Ik ben hier niet mee begonnen, omdat ik geen slechte naam wil! Dus let op want dan vraagt hij je msn en dan vraagt tie, ik wil bijna geen verschil in de layout, wat heel moeilijk is!
Dus opgepast!
Inderdaad, want hij is zelf een topdesigner en wilt zichzelf ook geen slechte naam geven:p -
En kunnen jullie ook raten, hoeveel punten op 10 en wat er beter kan, misschien kan ik ze dan nog mooier maken :p
-
Stap 2 ziet er ontzettend gaaf uit, geen opmerkingen over
Ben benieuwd naar stap 3 :p -
-
Ik wil er ook wel :p
-
-
-
Beste leden,
ik heb in enkele weken 2 layouts gemaakt voor mijn portfolio, maar ik raak er niet uit welke nu eigenlijk de mooiste is dus ik dacht, misschien kunnen jullie mij wel helpen? :p
...
Indien jullie zelf nog enkele reactie/commentaren hebben mag je die ook altijd posten
Mvg, tree
-
Die layout is redelijk makkelijk na te maken, moet zeker lukken voor ?10 (zonder slicing).
-
Misschien kan je de eigenaar van de game (Dein van op CP) even contacteren en de script van hem overkopen?
Trouwens als ik mij niet vergis heeft Banditi ook zo'n missies, zit die dan niet in de Banditi sources? (Sorry, ik maak geen gebruik van Banditi/Banditi sources dus ik ben niet zeker :$)
-
-
Ziet er een mooie source uit, echter is de layout niet zo heel erg hip maar die is met wat kleine aanpassingen zeker nog top te maken
-
Ga geen nieuwe topic openmaken ...
:slotje::slotje:
-
Misschien maak ik ook wat in het weekend
Heb je misschien een voorbeeld van welke site/layout die je nice vind en in welke stijl jij hem ook wenst (is makkelijker om het op te baseren)? -
-
-
Misschien is het interessant om te weten wanneer de deadline is, zou dit voor deze week nog zijn of voor binnen 2 weken of langer?
-