Posts by tree

Citaat van Db-maffia

Gunpower.. waar basseer jij het op dat het er onbetrouwbaar uitziet.. nogmaals @ iedereen als je commentaar geeft onderbouw je reactie dan ook.

[offtopic]Denk eens logisch na![/offtopic]

Een website die er onprofessioneel en onverzorgd uitziet is bijna altijd onbetrouwbaar, en zo ziet jouw website er dus ook uit ;)

Wat vinden jullie van deze 2 (portfolio/business) layouts?

Layout 1:

Kliklink: http://www.maffiavillage.be/tr…s/STIJN%20GHILLEBAERT.png

Layout 2:

Kliklink: http://www.maffiavillage.be/treelay/layouts/sloosmedia.png

Ik zou het fijn vinden als jullie reacties plaatsen volgens deze methode:

PHP
    [u][b]Layout 1:[/b][/u]
    [b]Rating:[/b] ?/10
    [b]Commentaar:[/b] (pluspunten, minpunten, ...)

[u][b]Layout 2:[/b][/u]
    [b]Rating:[/b] ?/10
    [b]Commentaar:[/b] (pluspunten, minpunten, ...)

Ideetjes mogen ook :p

Layout 1 zal waarschijnlijk voor mijn persoonlijke layout gebruikt worden. Layout 2 was een ontwerp voor sloosmedia maar omwille van omstandigheden hebben ze de verkoop afgezegd en is deze nog te koop, indien interesse kan je mij een prive bericht sturen ;)

Mvg, tree

Dan ga je met een ontzettend grote pagina komen te zitten, volgens mij.

1) Je wilt toch wel een aparte pagina om al je werken mooi te ordenen en publiek te kunnen stellen?
    2) Een apart contacformulier lijkt mij in ieder geval wel handiger dan gewoon je e-mailadres daar neerzetten?
    3) Je moet ook nog wat informatie weergeven van wat je exact doet en hoe en prijsafspraken en dergelijken, dus die zou ik ook op een aparte pagina zetten.

Citaat van Db-maffia

Smil-E kvind jou reactie totaal nergens op slaan dus hou jij je maar stil.. misschien dat jij daar vaak op zit en dat je mijn site daarmee kan vergelijken..

Ik vind dat hij 100% gelijk heeft, ik vind ook dat je webshop layout op niets trekt, niet qua kleur, niet qua menu, qua niets eigenlijk...

Citaat van Darsstar

fijn -.-
    ik ben een punt-komma vergeten op regel 4...

Maar ga me nou niet vertellen dat je zelf niet kon bedenken dat dat niet de soort fout is die ik bedoelde...
    Of dat je die fout zelf niet kon oplossen (dat zou wel heel erg zijn)

Sorry niet echt op gelet, maar nu doet hij die echo (debug dus) maar ik krijg nog steeds niets bij op m'n cash :(

Error op de 6e line:

Citaat

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in ... on line 6

PHP
    $family = mysql_query("SELECT * FROM `[families]`") or trigger_error(mysql_error(), E_USER_ERROR);

Iemand enig idee waarom dit stukje script niet werkt:

1) Ja ik weet dat bij account, password en username mijn db gegevens ingevuld moeten worden.
    2) Ik krijg geen error als ik de file uitvoer.
    3) Het probleem: ik krijg geen geld bij m'n cash bij maar ik weet niet waarom :(

Indien iemand weet hoe dit komt, gelieve een reactie achter te laten ;)

Mvg, tree

Jij bent de designer, dus jij kiest alles van je design (qua lettertype enzo).
    Ik zou toch gaan voor een breedte van 960px, aangezien de kleinste computerschermen van tegenwoordig 960px zijn, hoogte maakt niet uit want die kies je zelf a.d.h.v. je design...

[offtopic]Hier zijn al heel veel topics over gemaakt, even zoeken graag...[/offtopic]

Misschien is het een idee dat mensen de verschillende sources gaan uitproberen en kunnen kijken of het een degelijke source is (met slechts enkele bugs) of dat de source echt super slecht is op niks trekt ofzo...

Misschien kan die persoon dan ook van de source die hij probeert een screenshot maken en die dan via http://imageshack.us/ uploaden zodat we kunnen zien hoe hij er uitziet en dat die link dan bij voorbeeld kan geplaatst worden?

Alvast bedankt Dein :)

Mvg, tree

[offtopic]Sorry Patrick :(, maar ik weet zeker dat je me binnenkort omver blaast :p[/offtopic]

6/20

Waarom?
    - veel te onprofessioneel als een portfolio
    - ontzettend pijnlijke/lelijke kleuren
    - ik vind de layout heel saai over komen en te simpel

Vind er eigenlijk niet(s) veel mooi aan dus 6 vind ik nog wel best veel...

Edit:

Citaat van basskiller

mja ik moet de hele! :P (bijna hele) source

cclub.nl bijvoorbeeld die is ook geript en die zoek ik juist!

Zoek dan!
    Daar zijn al topics overgemaakt en die waren ook allemaal zonder resultaat dat hij niet zou bestaan(!!)...