Citaat van Gunpower
Bedankt, ik had zonder spatie gegoogled en toen vond ik niets :p
Bedankt voor de tip Cas
Maar goed, nog iemand ratings/commentaar?
Citaat van Gunpower
Bedankt, ik had zonder spatie gegoogled en toen vond ik niets :p
Bedankt voor de tip Cas
Maar goed, nog iemand ratings/commentaar?
[offtopic]Ik haat mensen die geen juiste imageshack link kunnen plaatsen...[/offtopic]
Verder is dit gewoon een simpele out-game, buy-now is dus zeker geen 20 waard, maximaal 7,5...
Hun site is niet zo heel uniek hoor (layout wel), ik ken(de) er wel meerdere met die scripts
Nog een bewijs:
Het contract van de layout die ik voor hem voor Winkaartjes.nl heb gemaakt (contract opesteld door Alex Ruter):
@BUMP
Nog geen reacties :O
Citaat van Cas@Iedereen,
Alex vraagt mij iedere keer weer even een paar ontwerpen te maken, voor 2 maanden advertentieruimte op een website die nog niet eens bestaat! (Gelukkig nooit met hem in zee gegaan :))
Inderdaad, ik heb ook al 2 of 3 opdrachten van hem gekregen voor dezelfde vergoeding, nooit wat van gezien ...
Als jullie willen kan ik straks het "contract" dat hij opstelde hier posten (van Winkaartjes.nl).
2. Hij mag blijven als hij zicht wel degelijk gaat aanpassen en stoppen met mensen op te lichten, anders mag die zeker vertrekken!
Gelukkig heb ik nog niets van hem aangenomen, maar hij heeft wel al veel geprobeerd :p
Misschien is de layout wel wat als je producten voor de bosbouw wilt verkopen, met dat hout?
De "Stem het Alex weg" topic :p
[offtopic]Darsstar: maak maar een poll? :p[/offtopic]
Layout is nog steeds niks, je moet een strakke, stijlvolle en professionele layout hebben, en als je dat zelf niet kan maken laat het dan door iemand doen of geef het op, want anders ga je 0% succes hebben...
Wouter heeft 100% gelijk hoor, iedereen die hier hetzelfde zegt maar jij hebt het nog steeds niet door, precies of je enkel je eigen reacties leest en over je eigen reacties weer reageert (dat je zelf lomp bent dus voor alle duidelijkheid, want jij blijkt het niet echt te snappen).
Dat is mijn eerste gedacht dus... :p
Werkt, kan dicht :slotje:
Een mooie layout is toch altijd zeer mooi meegenomen, en als er een prijsverschil van ?10,- zou tussen zitten dan zou ik toch voor de website met de mooiere layout gaan...
Er zijn genoeg redenen om een mooi en unieke layout te laten maken...
Luister dan niet naar mijn tips, met een standaard site zoals elke andere heb je nooit succes maar als jij zo koppig wilt zijn... Wat jij wilt...
Pixel, want retro is voor muziek :p
Verder vind ik dat je zelf moet beslissen met welke naam jij je designbedrijf wilt opstarten :p Ik heb dit soort topics altijd al stom gevonden om een naam te gaan verzinnen voor iemand anders zijn website ofzo :p
Totaal nieuwe layout laten ontwerpen, iets geheel uniek voor een webshop want in die website van jouw vind ik ook telkens die typische webshop kenmerken terug.
Bedankt Darsstar, het zat hem dus inderdaad in die login dat family moest worden ^o)
Hartelijk bedankt
:slotje::slotje: