Posts by tree

Dit zou je dan gewoon kunnen zien bij de script van de ledenlijst, bijvoorbeeld dat als je level "x" bent dat je naam rood is van admin?

Citaat van montblanc

Maar Tree snao je denk ik iets niet?

Natuurlijk ga ik die dus niet gebruiken, ik ga daar plaatjes in ververken.

En rippen ben ik al helemaal niet verplan want dan weet ik dat ik al helemaal fout zit, en ik vraag ook niet of je off-topic gaat geven. Ik vraag alleen of ik deze mag gebruiken dus je moet je laffe woordjes maar thuis houden.

Natuurlijk is het niet toegelaten om iemand anders zijn werk te gebruiken/namaken zonder zijn toestemming...

[offtopic]Als je iets slimmer was had je daar wel achter kunnen komen, maar blijkbaar kunnen de meesten hier op CP niet logisch denken of reageren ze kinderachtig...[/offtopic]

Als jij hem niet hebt gemaakt vind ik het enorm laf en zielig van je om andermans kunst te stelen!

Maar het is toch verboden om iemand anders zijn werk te gebruiken zonder toestemming van de eigenaar, dat noemt namelijk rippen ;)

Leuk dat je dit doet maar ik heb jammer genoeg niets voor je, mijn layouts zijn namelijk altijd wel moeilijker te slicen dan anderen :p

Waarom noemt het eigenlijk hoofddoekjestax, en niet hoofddoekentax, want die hoofddoeken die ze dragen zijn soms even lang als hun eigen lichaam of zitten in hun kleren/burkas verwerkt...

Leuk weetje:
    In Belgie hebben ze in een school vol buitenlanders de hoofddoeken verboden gemaakt en ze zijn allemaal van school moeten veranderen (of stoppen met school) of aanpassen aan de nieuwe regel, best wel grappig :p

Zoals al eerder is gezegd,

"Accenttekens aanvaard"

[offtopic]Ik vind het ook een vreemde en makkelijke wedstrijd :p[/offtopic]

http://www.MaffiaVillage.nl (of .be :D)

Citaat van ssjharry

als hij unbugged is zou ik hem dan ook mogen kan iik hem uitbreiden en kunnen we er een soort crime source van maken alleen dan zonder codering en meer scripts,

Waarom van een racing source een crime source maken als die al in overvloed zijn...

Citaat van swatcrime

kan je bv plaatsen wat ik als eerste in config ed. kan zetten?

Dit snap ik niet echt.

Maar je kan bijvoorbeeld wel ergens bij je DirectAdmin uitschakelen dat er tabellen in je database verwijderd kunnen worden maar scripts die daar gebruik van maken zullen dan ook niet meer werken :S

Wij hebben dit ook meegemaakt vroeger, maar dan v??l heftiger en we hebben hem gewoon z'n gangetje laten gaan, en na enkele weken onze site offline gezet en aan de beveiliging en anderen gewerkt en sindsdien geen last meer van gehad.

Hopelijk heb je nog een recente back-up, wat ik nu ook vaak maak voor moest het nog eens voorvallen.

Je site beter beveiligen, en niet altijd een open source van het internet plukken en niets aan beveiligen...

Ik raad je aan om hem gewoon z'n gangetje te laten gaan, na een tijd zal hij wel stoppen. IP-ban geven zou ook al beter zijn :p

Aviestar

Niet erg veel problemen gehad, maar toch al wel enkele (down-time van 10-tal minuten of soms om middernacht) maar wordt meestal wel snel verholpen en hun hebben ons ook wat tips gegeven over hoe we onze site beter konden beveiligen en andere kleine tips ;)

Citaat van W0utR

Hoe de fuck kan iemand je oplichten als hij iets gratis weggeeft?

Doe eens normaal met je beschuldigingen.

Lees dan eens zelf kerel, hij zegt dat ruilen ook goed is, dat betekent dus dat hij voor het ruilen gaat als hij kan kiezen...

Die kan je gewoon van Google gratis halen, maar ik weet wel niet meer juist hoe...

Zo'n topic is trouwens al een keer aangemaakt en toen was de topicstarter ook een oplichter...

Oplichterij dus ;)

Ik ben ook bezig met een voetballayout, voor voorbeeldjes stuur je me maar een prive bericht :)

Rate: 8/10

Minpunten: Ik vind hem redelijk leeg, en er staat niet veel op en de tekst is moeilijk leesbaar/te licht. Leuke footer zou ook mooi zijn voor de copyright. De losse stukken van advertentie en statistieken zie ik ook liever nog in de content.

Pluspunten: Mooi kleurgebruik, mooie menubalk bovenaan, nice button en inputarea, leuke menu's.

Tips: Content mag misschien iets korter bij de menubalk bovenaan en de registreercontent mag misschien iets korter bij de content, donkerdere tekstkleur (donkergrijs), meer opvulling/verbreden.

Waarde: maximaal ?25 (omdat hij simpel (na) te maken is).