Posts by tree
-
-
Voor het slicen kan ik zelf niet zorgen, aangezien ik hier geen ervaring mee heb.
Ik stel voor, moest u voor mijn inzending kiezen, om de prijs te verlagen zodat u nog ruim voldoende budget over hebt om uzelf een (professionele) slicer te kunnen vinden?
-
Hierbij mijn inzending: http://www.stijnghillebaert.be/portfolio/layouts/maviose.png
Hopelijk vind je het wat
-
Moest je voor de Galaxy S gaan (die dus ontzettend duur is: ?500) raad ik je aan om voor de Galaxy Apollo i5801 te gaan.
Afgezien van een minder kwaliteitsvolle camera (zonder flash), de grootte en misschien enkele Android applicaties die niet zullen werken is het precies dezelfde smartphone voor zo'n ?300 goedkoper...
Echter wel een minpuntje is dat hij, volgens mij, redelijk breekbaar is, maar de mijne heeft tot zover nog geen enkel schrammetje.
-
Ziet d'r naar uit dat dit ook weer stopt dan?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.02.11 16:56:06:
... -
Ik heb nu een Samsung Galaxy Apollo i5801, ook Android zoals K.Rens, voor ?200 heb je hem al en ik ben er ook zeer tevreden over.
Enkel over de batterij, die het ongeveer 1,5 dag uithoudt (met semi-intensief gebruik), ben ik iets minder tevreden. -
Mag ik vragen vanwaar je de achtergrond van de header op je huidige website (http://rapi.nl/), zonder het RAPI logo, vandaan hebt gehaald?
Ik zou deze namelijk ook willen gebruiken voor in mijn inzending.Edit:
Dit is wat ik tot nu toe heb:
http://img443.imageshack.us/img443/8126/rapi.pngEventueel kan ik de header van je vorige website hierop loslaten, om het meer in het thema van hip hop te brengen.
Zou ik hierop verder gaan of vindt je het maar niets?
-
-
-
-
En wat ga je precies als stage moeten doen?
-
Misschien doe ik wel mee, maar dan zal ik pas rond de deadline een werk kunnen indienen omwille van mijn examens.
Kan er ook (bijvoorbeeld) ?25,- van de prijzenpot afgenomen worden indien xHTML/CSS er niet bij geleverd wordt?
-
[offtopic]Laat maar, vraag opgelost ;)[/offtopic]
-
-
...
-
Sinds enkele dagen heb ik dus de Samsung Galaxy Apollo GT-i5801 (je weet wel, die andere topic) voor ?200.
Tot nu toe echt heel blij met het toestel, zeker alles wat je krijgt voor ?200.
Wel jammer dat vele functies enkel online te gebruiken zijn (zoals bijvoorbeeld Google Maps die wordt gebruikt als navigatie).
Maar je wilt blijkbaar geen Samsung :p
-
Mag een slotje op, ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de Samsung Galaxy Apollo i5800 (om de naam niet te lang te maken :p)
:slotje:
-
Jah maar die zijn allemaal zo duur :p
Toch bedankt
Straks nog eens naar de winkel gaan...
Misschien dat ik dan al de Samsung ga kopen... -
Ben ik al meer dan een week bezig W0utR, vandaar dat ik steeds van keuze verander.
Ben ook gisteren eens de Media Markt binnen gestapt op ze daar werkelijk te testen en daar is de Nokia mij ontzettend tegengevallen. En de HTC's vinden mijn ouders te duur en willen deze niet mee betalen...
Ik zag daar dan de Samsung liggen en nu is mijn keuze op die gevallen... :p -
Toch maar voor de Samsung Galaxy 3 (Apollo i5800) gaan, denk ik :p