Posts by tree

Citaat van CashMoneyZ

Btw : Waar heb jij die pattern vandaan

Best mooi :p

Hij heeft gewoon heel het eindresultaat van een tutorial geopend in .psd formaat en dan heeft hij gewoon de layout liggen verneuken ;)

Zeer mooi werk Seliim, en ik denk wel dat hij de prijs is die je aangeeft waard is maar volgens mij zal je hier op CP niet gauw een klant vinden ;)

Mvg, tree

Citaat van Smil-E

dat een tut zou fout kan gaan wist ik niet, deze trekt namelijk op nougabollen

200% gelijk! :p

cijfer : 0/10 (ja een 0; nee ik ben het niet vergeten in te vullen!)
    pluspunten : niks
    minpunten : alles
    mening : Je hebt hem helemaal verneukt, en de rest is gewoon van de tutorial...
    eventueele waarde : ?0,00

Het idee erachter is mooi, maar het is totaal niet afgewerkt en je merkt het wel dat het niet door een professioneel is gemaakt ;)

[offtopic]En ik geloof maar voor 10% dat dit door jouw gemaakt is...[/offtopic]

Het moeilijkste is altijd je eigen layout maken, ik heb ondertussen al veel mooie layouts gerealiseerd en ik ben al lang bezig met Photoshop maar ik heb zelf nog maar sinds enkele weken een eigen portfolio layout gemaakt, wat dus ontzettend laat is en ik moet hem nog laten slicen etc, etc ... :p

Werk dus eerst nog enkele maanden met Photoshop en design layouts als training en pas als je op een hoog niveau zit kan je voor jezelf een professionele layout maken als portfolio ;)

Citaat van deathkill

zit r geen copyright op?

Tuurlijk wel, die layout behoort tot iemand maar hij geburikt dit gewoon als voorbeeld...

Het probleem is namelijk dat we hier met veel kleine jongetjes op CP zitten die wel van dit soort 'prulletjes' houden maar als je naar de mening van professionals gaat vragen en ouderen dan gaan die allemaal een hele andere mening hebben en dit prutswerk noemen ;)

Rating: 14/20

De layout oogt zeer professioneel en bezit ook de kwaliteit die het nodig heeft ;)
    De vlakken zijn mooi en de verschillende kleuren vormen samen een zeer mooi geheel.
    Ik zou wel nog wat doen aan de indeling van je content en je lettertype dat op sommige plaatsen toch iets te groot, iets te onzichtbaar/grijs en iets te slecht geplaatst is :p

Die vlakken van Webhosting + Webdesigen & Programming zou ik proberen ergens in de banner (goed zichtbaar) te plaatsen en die 2 kolommen van Latest News en Latest blog entries zou ik met een achtergrond doen.
    Ook zou ik die virtuele portfolio met zo 2 pijlen doen dat je onderling kan doorschuiven (soort flash of javascript ofzo) en meer tekst in de content plaatsen en de content van de tekst even breed als het vlak van "Try our special package".

Ook vind ik de layout echter iets te groot :)

Mvg, tree

Edit:

Dit moet voor jouw een ontzettende leerrijke layout geweest zijn om te ontwerpen, door met patterns te werken en met verschillende effecten. Maar het resultaat is echt afschuwelijk!

1) Afschuwelijk pijnlijke kleuren.
    2) ... ik stop gewoon met opsommen want niets is er mooi aan, enkel leerrijk ...

Ik zou zeggen begin helemaal opnieuw en werk de effecten nog wat meer uit, ga niet overal beginnen lined pattern te gebruiken maar doe ook iets zonder. Je mag nooit overdrijven!
    Maak een andere menu-indeling met bijvoorbeeld een balk en niet afzonderlijke buttons.
    Content helemaal anders maken, geen 2 losse vlakken maken, maar maak 1 groot vlak en daarin kan je werken met lossere deeltjes en die afzonderen met een effectje, bijvoorbeeld: een weinig zichtbaar lijn (er zijn heel veel mogelijkheden).

Hopelijk leer je hier wat mee ;)

Mvg, tree

Citaat van Ferhat

Dank u voor al die steun xD. Maar ja. Dit vind ik ook eerlijk dat we ze alle twee krijgen. En als de site klaar is post ik het hier wel :).

Daar zit ik niet op te wachten...