Posts by tree

Citaat van Alex

maar die slider doet raar :p

Inderdaad, de eerste keer is hij altijd in het mini-klein ;)

Citaat van Alex

(btw die naam is wel moeilijk te onthouden he)

Heb hier ook aan gedacht, maar ik vond het persoonlijk overbodig om een extra domein er aan te koppelen, want welke link moet je dan als vaste gebruiken en ik had ook liever dat het naar mij noemde :p

Beste leden,

Sinds zonet is mijn portfolio online gegaan en ik zou natuurlijk graag de mening van andere mensen (jullie dus :p) willen weten.

Wat vinden jullie dus van ...?

Ik aanvaard zowel positieve als negatieve kritiek, zolang hij maar niet afkrakend is ;)

Cijfer: 8,8/10
    Positief: Alles ziet er goed uit ;)
    Negatief: De achtergrond van waar de 1ste prijs staat vind ik totaal niet bij het geheel passen :( Probeer er ook iets rood of wit van te maken.

Slotzin: Ziet er vetstrak uit! :p

Citaat van K.Rens

Wanneer heb jij nog eens sociaal geweest en contact gemaakt met de eigenaar van Netlog of Facebook.
    Get real...

Wie zegt dat jij/jouw site even bekend is als Netlog of Facebook?
    Daar gaan het toevallig wel om miljoenen leden dus wat zeg jij nu :p

Citaat van K.Rens

tree: Niet zagen hé, ik heb 539 berichten gepost...

Ja, omdat jij niet bij elke mini off-topic reactie een banpunt krijgt, anders had ik ook al wel 2000 berichten :p ...

Moderators doen hun best om streng te zijn maar toch ook nog fijn met de leden om te gaan om ze, zeg maar, te houden en Koen wilt ze gewoon allemaal wegsturen, altans zo komt het toch bij mij over...

Ik vind dat wanneerje als eigenaar van een site niet actief bezig bent met:
    - het beheren van de site
    - contact leggen met de leden van je site
    Je eigenlijk niet goed bezig bent, en bij deze mist Koen dus het 2de, maar met dank aan zijn crew kan CP toch nog blijven draaien. En zo komt hij er (naar mijn mening) wel goedkoop vanaf.

Zo komt het ook over dat je je helemaal niet inzet voor de site omdat je nooit wat zegt tegen een lid, of regelmatig wat post of wat dan ook van contact met leden...

[offtopic]Verder vind ik CP een behulpzaam en handig forum, maar voor de rest (van sfeer en gezelligheid) vind ik er niets aan en trek ik me er ook niet veel meer van aan...[/offtopic]

Maar waarom zou je leden gaan zoeken op een scriptersforum? :p:p
    [offtopic]Kijk naar boven en ziet de advertentie al staan[/offtopic]

Ik raad je ook aan om een banner te maken van 468px x 60px want dit is de standaardformaat, en zoals hij er nu bovenaan uitziet ziet hij er nogal verokken en minder aantrekkelijk uit...

Je kan misschien op WarRock.nl een advertentie kopen voor ?10 voor 1 dag, het forum is zeer actief (ik heb er ook een advertentie gekocht).

Citaat van Db-maffia

eurobellen heb ik zelf ook gehad en heb er tot nu toe altijd bij uitbetaald gekregen.. dus dit zal wel een andere reden hebben..?

Gaat dit om grote of kleine bedragen van uitbetaling?
    [offtopic]Want bij ons werden kleine bedragen ook uitbetaald, maar 2 maand hebben we grote bedragen niet onvangen...[/offtopic]

Inderdaad, ik heb deze layout aan Dein verkocht (eerst die groene, en hij had nog het recht op kleine aanpassingen die dus bij deze zijn gebeurd).

En ja, de .psd is ook hierbij geleverd. Best logisch dat die erbij zit als je een layout verkoopt, anders kan je evengoed elke layout van Google downloaden :p

Citaat van mv92

Slechte computer dan xD
    want ik speel het al 2 jaar zonder problemen XD

Nee want mijn computer was een van de nieuwste toen ik begon met WarRock te spelen, en m'n broertje met een oudere computer kon het perfect spelen...

Trouwens het spel veroorzaakt ontzettend veel lag op je internet, wanneer je met meer dan 15 spelers in 1 server zit...

En het zit vol met kindertjes van 10 jaar die niet anders doen dan whinen en de rest gebruikt hacks dus...

Nog een positief puntje? :p

Niet aan te raden :p

Mijn vorige computer is door WarRock kapot gegaan omdat mijn PC altijd crashte door dit spel, en het spel was niet eens leuk ook :p

Gratis...

De leukste MMORPG die ik tot nu gratis heb gespeeld is toch Silkroad Online, super kwaliteiten, super gameplay, alles tip-top in orde maar het duurt wel meer dan 1 jaar voor je voldoende skillpoints hebt voor al je skills en voor je het maximum level hebt behaald...

En het allergrootste nadeel: de servers zijn altijd 99.5% vol dus de kans dat je in de server komt is zo miniem dat je na 2 uur nog niet aan het spelen bent...

Absoluut geen aanrader dus, tenzij je er 2,5 jaar geleden mee was begonnen want dan kon je er nog gemakkelijk in :p

[offtopic]En wat heb je nu aan mijn reactie? NIETS! :p[/offtopic]

Zeker en vast cronjobs, eerst werkte ik met een ingewikkeld systeem in mijn includes maar ik ben, gelukkig, overgestapt op de cronjob die in mijn DirectAdmin zit ingebouwd ;)

Hoezo heb ik een grote mond?
    Jij mag ook een beetje meer respectvol zijn tegenover mij want volgens mij heb ik je niets mis gedaan.

Ik zal een van de komende dagen zoeken naar een afmeld optie voor de MSN invite maar ik heb het momenteel echt veel te druk om me daar (en over jouw) druk te maken.

Toch bedankt om dit probleem even te melden.

Kan wel slotje op: :slotje:

[offtopic]Trouwens echte spam is e-mail sturen naar onbekende/random e-mailadressen en mijn spelers sturen een e-mail naar personen die ze wel degelijk kennen en ze zijn dus niet random.[/offtopic]

Dit komt door onze MSN invite, en spelers van onze uploaden hun contactpersonen lijst van MSN dus op onze site en dan krijg je een e-mail van ons.

Maar je krijgt er slecht een, tenzij je meerdere spelers van ons op MSN hebt die toevallig allemaal op dezelfde dag MSN invite doen.

Geen reden om af te melden dus, want ze kunnen de MSN invite maar 1 keer per 2 maanden gebruiken.

:slotje: