Posts by tree

W0utR

Naar mijn weten is mijn portfolio best uniek, en niet zoals elke andere :p
    Tevens vind ik de blauwe kleur persoonlijk wel aangenaam en niet te hard om naar te kijken. Ik zal misschien nog wel eens kijken naar een andere kleur maar ik vrees dat die de blauw niet zal kunnen vervangen.

Je opmerking over het snel zien van de werken klopt inderdaad, maar ik heb zo ook al veel portfolio's gezien maar ik erger me er aan dat dat ook het enigste is waar hun website meestal uit bestaat. Dus enkel hun werken en voor de rest niets, hoe moet je dan weten met wie je te maken hebt en wat hij doet en dergelijken?
    Daarom heb ik gekozen voor een uitgebreide portfolio waar ook uitleg staat over wat ik aanbied en wat ik doe enzo.

Bedankt voor je mening ;)

Dat ziet er vies gaaf uit!!
    Alleen hoop ik wel dat dit je out-game wordt want als je bij je in-game zo'n gigantische banner gaat plaatsen = lol :p

Vind er persoonlijke niets aan...

1/5
    pluspunten: het idee (met het geld als Xi enzo)
    minpunten: gratis source die er nog heel hard in te zien is, afschuwelijke layout, inlogmenu die wordt geladen in een pop-up van gamecoll, de link (geen .com), en nog veel meer...

Bedankt (alweer :p).
    Ik zag namelijk op andere websites dat ze wel hun bankrekening en dergelijken vermelden dus ik dacht dat ik dit ook moest doen 8-)

[offtopic]Inderdaad, het gaat om Nick Petyt ;)[/offtopic]

Citaat van larsisgoed9

Ik vind dit persoonlijk een beetje een rare zin:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met met te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.
    Moet dit niet:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met me te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.

Oja, heb jij een grafisch tablet trouwens :p

Haha bedankt :p
    Nee ik heb geen grafisch tablet, hoe kom je daar op? :p

Citaat van Fl-ii

vind ik ook ben opnieuw begonnen in TOTAAL andere stijl ik stuur wat ik nu heb .

stap 1 : klik

Ik krijg bij die layout het gevoel alsof je die gewoon als screenshot van een andere site hebt genomen en er gewoon andere tekst hebt overgeplakt :S

Inderdaad, die van Fl-ii mist veel te veel afwerking en details en inderdaad te rechthoekig.

Maar het is nog maar stap 2 dus ik hoop dat hij het nog wat gaat verfijnen ;) :p

Bedankt, ik zal deze straks toepassen want ben op dit moment nog even bezig met huistaken :p

Ik vond het ook een beetje misplaats maar dacht van, ach waarom het er niet bijzetten, maar blijkbaar hoort het er dus helemaal niet thuis :p

Edit:
    De opmerkingen die MrCCrime vermelde heb ik in achtte genomen ;)