7,5/10
Simpel maar mooi en stijlvol, zoals het hoort te zijn! :p
Misschien een idee om bijvoorbeeld rechts in de hoek van die balk een gouden ster of dergelijke te zetten om het nog stijlvoller over te laten komen? :p
7,5/10
Simpel maar mooi en stijlvol, zoals het hoort te zijn! :p
Misschien een idee om bijvoorbeeld rechts in de hoek van die balk een gouden ster of dergelijke te zetten om het nog stijlvoller over te laten komen? :p
Waarom doe je dan moeite, als je toch weet dat je het helemaal niet kan en dat het toch niet uitmaakt en laat je hem dan nog raten ook...
Maar, genoeg gediscussieerd, nog veel succes met je project
Citaat van LucVerder ga ik ook niet veel aandacht lopen besteden aan een een layout, als het tog verkocht gaat worden.
Layout is meestal het belangrijkste van een website, als de layout namelijk lelijk is knappen ze zo goed als meteen af...
Als je er trouwens geen aandacht aan besteed betekent dit dat het je helemaal niets kan schelen en nog minder reden om iets te gaan kopen of wat je er ook mee van plan bent...
Citaat van Luc
De reden dat ik verder dit project heb gestart, is omdat ik vroeg mee heb gewerkt aan realrecordz.nl
Aan wat heb je dan misschien meegewerkt, en wat heeft dit er dan mee te maken dat je zo'n layout maakt? ...
Sorry dat het zo grof moet, maar als je geen designer bent moet je ook niet komen vragen om een layout van je te laten raten...
Ga eerst nog wat alleen lekker oefenen, technieken leren, meer oefenen en dan als je er al wat meer van weet komen vragen om te raten want dit is het niet de moeite waard om te laten beoordelen, het is gewoon te lelijk en gefaald...
Toch even melden wat er dan zo verschrikkelijk aan is:
- de achtergrond laat je meteen afknappen
- veel te rommelig
- veel onafgewerkte delen/hoeken
- het geheel past totaal niet bij elkaar (bijvoorbeeld de donkerrode menutitel, met de rode menu, op een grijswitte achtergrond met een grijszwarte menubalk bovenaan en dan beige tekst en dan nog is bruine tekstkleur in de footer)
- de layout heeft totaal niets met het doel te maken, over muziek dus
- ...
Wat mooi zou staan is nu in een groot letertype "lastrada" en dan een slogan erbij, zoiets als http://www.criminalwar.nl/ zeg maar
Voor de rest vind ik het alvast een mooie site in wording!
Komt nogal donker over, ik zou vooral (alle) zwarte tekst veranderen naar wit
Citaat van Pharox[offtopic]
Moet jij zeggen, je kan een klacht over spam mail niet eens in ontvangst nemen en verbeteren.
[/offtopic]
[offtopic]Je weet niet eens over wat je spreekt, indien je dat wel zou weten had je al gemerkt dat dit probleem al zeker 3 weken is opgelost...
We zaten namelijk met een probleem bij onze hosting dat we niets konden updaten in onze ftp en daarom kon ik er ook niet aan werken...
De volgende keer kijk je langer dan dat je neus lang is, of je zwijgt over dingen waar je geen flauw benul van hebt...[/offtopic]
On-topic:
Indien je muziek enkel persoonlijk gebruikt hoef je hier geen rechten voor te betalen.
Maar zodra je het gaat gebruiken om er zelf profijt uit te maken of in het openbaar gebruikt (bijvoorbeeld dj, muziek van in een winkel, ...) moet je rechten hiervoor betalen...
Dit geld dus ook voor het gebruiken en verspreiden van liedjes via internet, wat je dus (dat kan ik je garanderen) wel meer dan ?200,- kan kosten voor de rechten alleen al, en dan moet je nog elk liedje persoonlijk gaan aankopen...
Maar hoe dit zit met YouTube weet ik niet, maar ik zou het persoonlijk toch niet riskeren om dit project te wagen
Je weet toch dat je dan een heel ruim budget nodig hebt omdat je dan al de liedjes die je verspreid/op je site gebruikt moet legaliseren (aankopen dus) en nog een extra vergoeding aan SABAM moet betalen?
[offtopic]Dit is gewoon voor alle duidelijkheid en om je te waarschuwen, aangezien ik denk dat je niet zo'n groot/geen budget hier voor hebt ;)[/offtopic]
Jammer dat de moderators niet streng optreden op illegale sources die te koop worden aangeboden op Criminalspoint terwijl ze daar totaal geen recht op hebben...
[offtopic]Mocht je willen moeilijk doen over waarom dit illegaal zou zijn, denk even logisch na: waarom zou de beheerder van zo'n gekende/goede source dit hier willen verkopen terwijl hier totaal niet de geschikte kopers zitten...
Dan ga je toch eerder op SiteDeals of TBForum...[/offtopic]
:slotje:
Deze is zelfs nog met een tutorial gemaakt denk ik :p
Volgens mij zijn de bestanden te groot om op een eigen host te zetten, of niet?
Google?
Ik weet niet wat iedereen hier zegt, maar die layout is echt afschuwelijk lelijk om eerlijk te zijn, en dit wordt volgens mij (helemaal!) geen succes...
[offtopic]Dit was enkel mijn persoonlijke mening/advies ;)[/offtopic]
Citaat
Dit zijn gewoon afbeeldingen van Aion, heb jij deze wel gemaakt of heb je het recht wel dezen te gebruiken?
(Deze kon je op de website van Aion downloaden, ze zaten namelijk in het pakket voor als je een fanpagina wou oprichten...)
Ik zal deze avond wel eens wat proberen voor je Patrick
-verwijderd-
Edit bij r.mijnten
Niet meteen negatief negeren, komt de sfeer niet ten goede hier;)
Tegenwoordig falen zoveel projecten (hier op Criminalspoint toch), projecten waar niet eens ooit iets aan gebeurd is...
En dan nog, moest het zo'n groot project zijn (wat het toch wel is volgens mij) maak je geen topic aan met 3 lijntjes uitleg en als je niet eens beschaafd Nederlands kan praten/typen dan faalt het al helemaal! ...
Probeer de layout eens op te slagen als een .png bestand, want in .gif gaat de kwaliteit helemaal verloren...
Verder ziet de layout er wel erg netjes uit (als de kwaliteit optimaal is tenminste)