Posts by tree

Volg eerst wat tutorials, verdiep je wat meer in Photoshop, en begin pas over enkele maanden of later met "the real stuff" want zo kom je er niet hoor jongen...

Citaat van Mokerr

Heb de de rechten om de meeste lay's te verkopen? Want veel werden hier te koop aangeboden?

Inderdaad, elke layout die hij aanbied is al eens te koop geweest op Criminalspoint...

Misschien dat een moderator dit eens uitzoekt en goedkeurt?

Ik vind het nogal logisch dat de footer mee naar boven schuift, en maar best ook want hoe zou je het anders willen... En footer die op dezelfde plaats blijft hangen terwijl al de menu's ingeklapt zijn lijkt me niets :p

Ik ken zelf niet zo heel veel (wel de basis uiteraard) van php en html en dergelijke dus ik kan je echter niet met je probleem verder helpen ;)

Als 1ste layout vind ik dit trouwens erg geslaagd, ga zo door!
    2 kleine opmerkingen: stel je achtergrondkleur in, dus de witte achtergrondkleur even veranderen in het grijs dat je gebruikt en de header (banner) vind ik niet zo heel mooi, probeer iets strakker te maken ;)

Citaat van pekelterror

Oke me layout aanpassen naar een breedte van 960px.
    En de hoogte maakt niet uit?

Dus die mag wel 1024 blijven zoals die nu is?

Ja inderdaad, hoogte maakt absoluut niets uit want uiteindelijk zal er wel bij de uitwerking van de layout (als de site wordt gecode en gescript) wel ergens een pagina bijzitten waarbij je zal moeten scrollen o.w.v. de lengte van de pagina ;)

Ik vind persoonlijk (omdat ik op een 22 inch wide-screen zit) van wel, maar ik moet er rekening mee houden dat de meesten dit niet hebben en rond de 18 inch zitten wat dus al meteen een stuk minder groot is. Maar ik vind 960 pixels toch wel de beste en meest ideale grootte ;)

[offtopic]Btw, Criminalspoint is 950 pixels breed ;)[/offtopic]

Ik gebruik zelf zo goed als altijd 960 pixels als maximumbreedte, hoogte maakt niet uit want als je een pagina met meer tekst maak zal je sowieso moeten scrollen.

Waarom 960 pixels?
    Tegenwoordig heeft bijna iedereen een scherm dat groter is dan 1280×960 pixels ;)

Citaat van Daemon

Tree, ik vind die layout niet echt so mooi. ik ga ff kijken tussen skynet en die van dein. en dan belis ik wel tenzij er nog meer komen tog bedankt voor het aanbod!

Het gaat om de ontwerpen die daar staan, niet om de layout van de site zelf ;)

Citaat van Daemon

Extra informatie: DE SITE MOET ENGELS ZIJN! DUS NIET NL!

Het gaat toch om de layout, niet om de scripting zelf :p
    Trouwens, standaard is de content van een layout uitgerust met "Lorem ipsum" (als tekst):p

Ik heb zelf ook nog enkele layouts te koop liggen die aan uw eisen voldoen, deze zijn wel exclusief slicing/basing.

Deze zijn hier te bekijken: http://www.stijnghillebaert.be/verkoop.html.
    Deze ontwerpen zijn allemaal nog te koop voor ?25 (exlusief slicing/basing).
    De kosten om bij iemand anders een layout te laten slicen/basen schommelt rond de ?20 euro (indien je het goed en xHTML valid wenst).

[offtopic]Eventuele aanpassingen van een van de layouts kunnen worden gerealiseerd zonder extra kosten.[/offtopic]

Ziet er leuk uit, maar die out-game layout is echt afschuwelijk! :p

In-game kan er meer door, al zou ik echter wel nog wat werken aan de css en de algemene indeling(en) van de opties in de content, deze zien er namelijk niet zo fijn uit ;)

Citaat van TaskForce

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Nou houd ik de site elke dag in de gaten, en is de redemption al geweest:'(

Had ik ook voor de vorige keer, toen die eikels het op nieuwjaar (0:00 uur) deden, natuurlijk was ik toen aan het feesten! :p
    Vandaag en sinds enkele dagen ook al hard in de gaten aan het houden en sinds deze namiddag niet meer en plots zei m'n vriend daarnet dat het redemption was :p

Citaat van TaskForce

Is de redemption al geweest?:|

EDIT: De januari redemption is nog niet geweest, ik houd het al dagen in de gaten.... Je hebt het wss over de December redemption?

Nee hij was zonet, je kan er nog steeds op: http://ptzplace.lockerz.com/...
    Wel je cache niet vergeten te wissen!

Zonet was het redemption (misschien kan je nu nog wat kopen?), ik heb de $25 USD via PayPay kunnen kopen want de rest was allemaal al weg... :p

[offtopic]T-shirt voor Z-list member heb ik ondertussen ook al even ontvangen :)[/offtopic]

Lockerz is dus volledig gratis, en je kan er een hoop mee verdienen! Wil je een invite, stuur mij dan een bericht met je e-mailadres om je te kunnen registreren ;)

Citaat van Pim

Graag reacties onderbouwen. Aan "zeer netjes" heeft de TS niet veel. Zeg eventueel wat er zo goed of zo slecht aan is.

Bedankt,

Als iemand "wauw" zegt, dan bedoelt hij dat er helemaal niets slecht aan is, en dat alles dus perfect goed is...
    Alles wat goed is gaan opsommen lijkt me nogal achterlijk dus...

+ topicstarter vraagt niet expliciet naar wat er goed/slecht aan is en wat eventueel beter kan, maar gewoon naar wat we ervan vinden...

[offtopic]Daarom reageer ik dus nog zo weinig op Criminalspoint, de moderators zijn veel te streng...[/offtopic]