Posts by tree

Citaat van icecold

Heb je tips?

Als je Photoshop al wat beter beheerd en je kan al wat effectjes maken en dergelijke, dan zou ik eens een kijkje nemen naar andere layouts die jij mooi vind en eens proberen eentje na te maken. Zo doe je extra ervaring op en verzamel je eventuele inspiratie voor layouts die je in de toekomst misschien nog zal maken.

En als je dit niet behoorlijk lukt zou ik nog wat tutorials volgen ;)

Hoezo sponsors, er staat nergens een advertentie, er komt nooit een nieuwsbrief of dergelijke binnen waar misschien eventueel reclame in zou kunnen komen, er wordt nergens iets speciaal gepromote, de dagelijkse vragen heeft niets te maken met betrekking tot bepaalde merken/bedrijven, ...

Blijft mij ontzettend vaag hoe ze aan dat geld komen :p

[offtopic]En leven op de bezoekers alleen lijkt me ook nogal onmenselijk om hun kosten te kunnen betalen :p[/offtopic]

Nogal logisch lijkt me, waarom moet je voor elk klein probleempje dat in je opkomt een nieuw topic openen? Dit is namelijk ontzettend storend ...

Als allereerste layout vind ik dit nog redelijk meevallen, in tegenstelling tot wat ik al op Criminalspoint ben tegengekomn.
    Maar dit wil niet zeggen dat deze mooi is, integendeel zelfs. Maar als eerste layout kan ik er mee leven. Dit wilt echter niet zeggen dat je hem meteen moet gaan gebruiken, want dit zal helemaal niemand aantrekken...

2/10 voor de moeite (paar vlakken met een kleurtje):|

Citaat van Naffer

@Nordin, als slicher/designer, is het niet zo slim gratis dingen uit te geven, of ligt dat aan mij ...?

Waarom zou het niet slim zijn om gratis dingen weg te geven dan, ben jij zo gierig of egoistisch misschien? En trouwens dit is het niet waard om te verkopen. Laat staan dat iemand deze gratis zou willen hebben (sorry, maar je vind absoluut wel mooiere dingen dan deze gratis...)

Citaat van Abaddon

Ik blijf het maar spam vinden, heeft iemand uberhaupt hier ooit iets mee bereikt.

Ik heb mijn t-shirt ontvangen en ?25,- dus het is zeker geen afzetterij, hoe ze aan het geld ervan komen weet ik niet :p

Citaat van Cass

Teveel grijs?? Grijs is een hele goede basis kleur. (kijk bijv naar deze website!)

Daar sluit ik me inderdaad bij aan, ik zit liever op een website met een lichtgrijze/witte achtergrond dan eentje met een donkergrijze/zwarte achtergrond :p

Natuurlijk begrijp ik ook dat ik bijvoorbeeld die menu's een andere kleur had kunnen geven, maar ik vond het zo een mooier geheel vormen.
    En eigenlijk was mijn idee om achter die menu's nog een soort van tekening/achtergrond te zetten, daarom zijn de menu's grijs geworden (omdat ze een lage opacity/doorzichtigheid hebben).

Citaat van az

jah als je member bent kan je je inschrijven zo heb je 10% meer kans op een remdeption;)

Nee, volgens mij zit het zo:

Er zullen op 25 februari (als ik me niet vergis) 3 redemptions plaatsvinden, en als je je op 18 februari inschrijft voor die "1 Member Aprreciation" dan krijg je volgens mij 1 exact uur van wanneer er een redemption zal plaatsvinden, als je je voor "2 Member Aprreciations" inschrijft krijg je 2 uren van die redemption op die dag en voor "3 Member Aprreciations" dan krijg je de 3 uren van de redemptions die er op die dag zullen plaatsvinden...

Hopelijk brengt dit enige duidelijkheid, ben zelf ook niet 100% zeker of het zo is maar ik denk van wel ;)

Citaat van TaskForce

Ik vind hem wel nice, de indeling etc., maar ik vind dat je teveel grijs gebruikt:)

Dit lijkt inderdaad zo, maar wanneer je hem gaat realiseren en gaat bekijken met de achtergrond er bij (die donkergrijs/zwart is) dan gaat dat gevoel afmenen aangezien hij niet zo super breed is en de achtergrond dus meer gaat overheersen (omdat bijna iedereen wel een beeldscherm heeft dat (veel) breder is dan de layout) ;)

[offtopic]En Crinminalspoint is ook redelijk grijs :p[/offtopic]

De topic is nogal onduidelijk, misschien kan je wat meer informatie geven?

[offtopic]Ik weet ondertussen al dat je een eigen hostingbedrijfje hebt en dergelijke maar de meesten op dit forum weten dit misschien niet, en verder blijft het nog een beetje onduidelijk :p[/offtopic]

Mooie poging ;)

Score: 6/10
    Commentaar: zie pluspunten

Tips:
    - de border (rand) rond de voorbeelden van je project (veel) kleiner maken, zowel in de content (Afgemaakte projecten) als in de header
    - zoals al eerder vermeld: bij het menu bovenaan meer ruimte laten tussen elke optie en een leuke mouse-over maken (bijvoorbeeld een iets donkerdere blauwe kleur als die van de achtergrondkleur van het menu zelf)
    - footer (grijze balk onderaan veronderstel ik) opvullen met een copyright (en eigendom van Mrsdesign weghalen)
    - content opvullen met een iets mooiere text als voorbeeld, met eventueel een voorbeeld van een titel zodat we een nog duidelijker beeld krijgen
    - de tekst op de header (Mrsdesign - maakt layouts op maat) zou ik aanpassen en iets leuker/stijlvoller voor maken

Plustpunten:
    - mooi kleurgebruik, zowel voor de menu's en vlakken als voor de tekstkleur
    Niet zo erg veel pluspunten dus maar het geheel samen vormt wel iets ;)

Het is dus vooral aangeraden om je dingen verder af te werken en dan kom je meteen tot een veel mooier geheel ;)

Die layout is echter wel een (zware) teleurstelling van het project, hier zal je naar mijn idee niet veel faam mee halen...

Probeer een professionele designer een layout te laten maken, want als je zelf een website maakt over sites te laten keuren moet je zelf een (super)mooie website hebben :p

Lijkt me een leuk idee, alleen zal je er nog wel enkele andere opties moeten bijdoen om er echt een top website van te maken want enkel laten keuren is niet echt zoveel. Maar alvast succes! ;)

Ik vind het ook op Criminalspoint een leuke optie om je website te laten keuren door de professionelen (moderators) onder ons ;)

Indien uw budget ?40,- is voor het ontwerp (exclusief slicing/coding) dan kan ik dit voor u realiseren.

Mijn portfolio vind u hier: http://www.stijnghillebaert.be/

Een voorbeeld van wat u mooi vind zou ook eventueel handig zijn ;)

[offtopic]Wij hebben al eerder samengewerkt, dus mij kan u vertrouwen ;)[/offtopic]

Ga eens niet alles dubbel posten omg [offtopic]stelletje kleuters[/offtopic]...

Deze topic is trouwens een half jaar geleden aangemaakt en ik betwijfel het dus of je nog antwoord gaat krijgen aangezien ik al lang niets meer van larsisgoed9 heb gehoord...

Citaat van Killingdevil

Betekent overigens niet dat de anderen wel netjes schrijven. Denk dat hoofdletters en interpunctie er nooit in gaat komen op CP.

Klopt, ik denk omdat er allemaal kleine kindjes op dit forum zitten. Ook al aan het gedrag van de meeste leden hier te zien, maar wat doe je er aan :p