Posts by tree

Ik vind het ook prima dat we een poll openen, nadat wij een selectie hebben gemaakt van de beste ontwerpen. Aan de hand van die poll kunnen wij, als jury, dan beter inschatten wie volgens de andere leden van Criminalspoint het betere ontwerp heeft.

De uiteindelijke winnaar van de battle zal na de uitslag van de poll worden gekozenen door de meer ervaren designers (die van de jury), al rekening houdend met de resultaten van de poll en wie daar als favoriet uit kwam.

Citaat van vergeten

Uhm, als je voortaan zoiets wilt organiseren moet je wel de typ fouten eruit halen.
    Dat zet me gelijk al aan het denken.

Jah, vind ik ook wel :p

Zeker als het om zo iets "officieel" gaat (de beste designer van Criminalspoint) :p

[offtopic]Terug on-topic nu ;)[/offtopic]

De eerste vond ik al ontzettend geslaagd, maar die 2de overtreft hem wel ;)

Ik vond ze beiden al ontzettend geslaagd van de eerste keer dat ik ze zag.
    De layout die je eerst had is wat soberder en minder modern, maar zoals je zelf zegt is het nogal rommelig en alles bij elkaar gedrukt om het zo te zeggen.
    De verbeterde layout daarentegen straalt veel meer strakheid uit lijkt al veel minder alles bij elkaar gedrukt. Dat lijkt nu nog misschien zo omdat de menu's nog leegstaan maar eens die worden opgevuld is hij perfect ;)

Tips:
    - minder spaties gebruiken (zoals bij je profielgegevens en bij de datum van de nieuwstitel en reactietitel en die datum zou ik ook in een vetgedrukt lettertype zetten)
    - bij de bovenste menubalk die strakke witte lijn iets meer doorzichtig maken, hij is momenteel nog te wit
    - bij de bovenste menubalk de opties een vetgedrukt lettertype geven
    - bij die nieuwstitel zou ik die "UPDATE" een even groot lettertype geven als de rest van die nieuwstitel
    (- bij de shoutbox een kleinere button voor die "Post bericht" en daarnaast een button maken van "BBC codes" - maar dit wordt waarschijnlijk nog wel verwerkt in de scriping)

Voor de rest ziet het er piekfijn uit, ga zo door ;) !

Citaat van Cas

Misschien een heel mooi check systeem? zodat je punten kan geven ipv een hele reactie.

+ standaard opmaak automatisch als je een topic wilt starten voor bijvoorbeeld verkoop topics, of checks.

Dit vind ik zelf ook een top idee!

Mijn idee 1:
    Misschien is het ook nog een idee om met enkele personen 1 topic samen te kunnen beheren, bijvoorbeeld bij een battle dat je met enkele personen samen de topic kan wijzigen (bijvoorbeeld bij nieuwe deelnemers, nieuwe toevoegingen, ...) zonder dat je altijd elkaar moet contacteren om de topic te moeten wijzigen.

Mijn idee 2:
    Een pagina (Op zoek naar?) maken met 2 lijsten: aan de linkerkant een opsomming van designers met een vermelding naar hun portfolio, en aan de rechterkant een opsomming van scripters (die hun diensten aanbieden) met een vermelding naar hun portfolio/website.

Dit lijkt in mijn eigen een extra troef van Criminalspoint, namelijk als mensen op zoek zijn naar een bepaald iemand (designer of scripter) dan kunnen ze simpelweg naar Criminalspoint surfen (dit zijn extra bezoekers) om die lijst te kunnen raadplegen op zoek naar die welbepaalde persoon. [offtopic](Dit zou ook een grote vermindering van topics van mensen die op zoek zijn naar een designer/scripter kunnen betekenen!)[/offtopic]

Ik zou ook graag in de jury zitten, ik heb toch ook al wel enkele jaren ervaring met Photoshop en zelf al mijn eigen portfolio online staan.

[offtopic]Ik wil wel enkel in de jury zitten als deze bestaat uit ervaren designers. Geen van die eendaagse designers zoals de meesten hier op Criminalspoint, anders stap ik zelf uit de jury...[/offtopic]

Zelf heb ik niet zo heel erg veel vrije tijd om een layout te maken, enkel voor een battle, maar ik doe misschien toch wel mee [offtopic]als dit tenminste toegelaten is als ik in de jury zit[/offtopic].

Waar: Control Panel » Avatar wijzigen
    Bug: Uw afbeelding is te groot.
    Uitleg: Ik kan mijn avatar niet wijzigen: er staat altijd dat hij te groot is, terwijl ik hem zelf in Photoshop heb opgeslagen als 50px*50px en hij amper 9kB groot is...

[offtopic]Mijn broer had die bug enkele maanden geleden ook al, maar ik heb me er nooit veel van aangetrokken...[/offtopic]

Citaat van diestro

Ik heb trouwens de mogelijkheid om tijd te kopen gemist, hier voor mijn excuus voor de mensen die verw8 hadden dat ik zou vertellen ;)

Jah, ik had een paar posts terug uitgelegd dat ze dan die tijd gingen weggeven wanneer ze de redemption zouden gaan doen maar blijkbaar wordt dit ook geregistreerd per e-mailadres. Als je dat dus niet gekocht hebt maar je bent wel op die tijd aanwezig, dan kan je volgens mij toch niet inloggen...

Ik heb dit zelf ook helemaal niet gekocht omdat ze dit volgende week donderdag gaan doen, een gewone schooldag dus, en daarvoor (voor die minieme kans dat je iets kan hebben) ga ik niet thuis blijven :p

Deze website is helemaal niets waard, alleen die 2 opties (Text generator en Habbo Imager) kan je misschien samen voor 1 belletje of gratis weggeven... Voor de rest zou niemand willen betalen :p

Citaat van diestro

weet iemand waar lockerz is gevestigd in verband met tijd? bijv. nederlands is GMT +1:00
    Maar wat is dat bij lockerz?

EST = Eastern Standard Time = GMT-5 (dus 6 uur vroeger).

Als het bij ons 18:00 (6 uur 's avonds) is, dan is het bij hun net 12:00 (middag) ;)

Citaat van diestro

Mischien wel handig als iemand die tip koopt waneer dat t gepost wordt,ik ga zelf denk ik ook 1 tijd kopen wil namelijk een Wii ;)

Inderdaad zou wel nice zijn, echter heb ik zelf niet meer zoveel PTZ over, dus als ik een tijd zou kopen dan zou ik zelf niets meer kunnen kopen tijdens de redemption zelf, beetje nutteloos dus :p