Posts by tree

Citaat van -Nick

[offtopic]Ik noem jullie geen professionele jury, Deel van jullie zijn nog kind...

En als de jury nog altijd zelf beslist zoals hier staat waarom moeten leden dan stemmen? voor de lol?[/offtopic]

Waarom zouden wij geen goede (professionele) jury zijn dan? Volgens mij kennen wij van de jury wel meer van het designen af dan de meeste leden van Criminalspoint. Of heb je liever dat de jury bestaat uit een bende onervaren designers die er helemaal niets van afweten? En hoe kom je er bij dat een deel van de jury nog een kind is? Elk lid van de jury gedraagt zich volkomen volwassenen en is minstens ouder dan 16 jaar... Discussie gesloten dus.

Om een eerlijke winnaar te krijgen laten we ook de leden van Criminalspoint mee stemmen om zo een beeld te krijgen van wat zij de mooiste layout vinden. Als wij met de jury de uiteindelijke winnaar gaan kiezen gaan we zeker rekening houden met de uitslag van welke layout de leden van Criminalspoint het mooiste vonden, zo telt dus niet enkel onze mening maar die van heel Criminalspoint. [offtopic]En indien jij dit stom vindt, dan hoef je voor ons niet mee te stemmen...
    Trouwens voor moest je het nog nooit hebben gezien, in vele tv-wedstrijden gebruiken ze dit soort stemming ook bijna altijd, met een professionele jury en de kijkers thuis...[/offtopic]

Hopelijk bracht dit wat duidelijkheid ;)

[offtopic]Ik ben zelf 17 jaar (ik wordt er dit jaar nog 18).
    Ik doe al 2 a 3 jaar aan designen en ik heb ook al mijn eigen portfolio online staan op http://www.StijnGhillebaert.be/...

Je staat bij de lijst ;)[/offtopic]

Citaat van Robin

Die van mij is pas na het weekend af, ik heb weer gewoon school terwijl een merendeel hier nog wel vakantie heeft :(

Ik heb ook sinds vandaag weer school hoor, maar ik ben al halfweg met mijn layout, dus ik denk dat hij wel snel af zal zijn ;)

Heel strak, ... gewoon overnice! ;) 10/10 ofzo :p

Tips (die eigenlijk niet nodig zijn:p):
    - nog een leuke hover bij die menubalk bovenaan
    - Welkom gast misschien aan de rechterkant plaatsen?

[offtopic]Goedemorgen btw ;)[/offtopic]

Citaat van az

8xdx8 dan doen we het zo poll 50% uitslag jury50% uitslag he^^?

Inderdaad, we organiseren de poll slechts om een idee te hebben van wat de meesten hier het mooiste vinden, de uiteindelijk beslissing van wie er gewonnen heeft ligt nog steeds bij de jury ;)

[offtopic]Staat ook in de starttopic genoteerd ;)[/offtopic]

Beste leden van Criminalspoint,

Samen met Georgo en Dein organizeren wij een battle onder de leden van Criminalspoint om te kijken wie er onders ons het beste kan designen.

Wat moeten we precies doen?
    Het is de bedoeling dat iedereen die wenst mee te doen een portfolio layout maakt, alsof je voor jezelf een portfolio aan het maken bent.

Als je klaar bent met je layout, stuur dan een prive bericht naar mij, met een link, en dan kan ik hem bij je naam zetten. [offtopic]Enkel afgewerkte layouts zullen in de lijst worden toegevoegd![/offtopic]

Na de deadline (27 maart) zal de jury een lijst van mooiste layouts samenstellen en zal er met deze layouts een poll worden aangemaakt om een stemming te organiseren en om zo een overzicht te krijgen van wat de leden van Criminalspoint de mooiste layout vinden. Deze uitslag zal voor een deel meetellen in de uiteindelijk beslissing van de jury, maar de echte winnaar zal door hen worden gekozen.

Die winnaar mag zichzelf dan "Beste designer van Criminalspoint" noemen ;)

De professionele jury:
    - tree
    - Georgo
    - Dein
    - Seliim
    [offtopic]De jury is niet verplicht feedback/meningen/tips te geven, want het is tenslotte jullie persoonlijk ontwerp en met hulp van de jury zou het oneerlijk kunnen zijn. Leden mogen dit wel, als het niet te off-topic gaat.[/offtopic]

Wie doet er allemaal mee?
    - CashMoneyZ: http://www.imgdumper.nl/upload…80d6371c9-Portfoliocp.png
    - 8xdbx8
    - Robin
    - Maikel: http://eenwebmaker.nl/site/
    - Nillas: http://i43.tinypic.com/2zz2iia.jpg
    - tree: http://www.stijnghillebaert.be…/layouts/Portfoliozon.png
    - Seliim
    - Dein
    - Georgo
    - TaskForce

Citaat van tree

Deze battle is meer om ervaring op te doen, dan om te winnen.
    De mensen die meedoen aan de battle kunnen terzelfder tijd hun layout gaan laten slicen en basen om zo hun eigen portfolio online te zetten. Deze battle is dus eigenlijk een aanloop naar het online zetten van de deelnemers hun eigen portfolio.

Voor de personen die niet weten wat een portfolio is, dit is een persoonlijk voorbeeld van mijzelf: http://www.StijnGhillebaert.be/

Nogmaals: de deadline is 27 maart! [offtopic]Inzendingen van zondag (op 28 maart) tellen niet meer mee![/offtopic]

[offtopic]Wij hebben de toestemming van Dein om deze battle te organiseren![/offtopic]

Ik zal straks wel de openingspost herschrijven, zo dat alles wat duidelijker is, en dan misschien ook een nieuw topic aanmaken met een lijst van al de al afgewerkte ontwerpen en waar de personen die meedoen aan de battle hun stappen en afgewerkt ontwerp kunnen posten?

Citaat van 8xdbx8

Als ik meedoe in een battle ontvang ik graag feedback, daar leer ik wat van...

Wij (ik althans) zullen feedback geven indien hiernaar gevraagd wordt, anders leert men er uiteraard niets van.

Indien je feedback van mij wenst stuur dan een link van je afgewerkt ontwerp naar mij (via prive bericht), en dan zal ik je wat feedback geven ;)

[offtopic]Als al die feedback in dit topic moet worden gegeven kat dit nogal een heel druk en onoverzichtelijk topic worden...[/offtopic]

Lijkt me raar, want het is nog niet 2010 :p

Ik zou niet weten wat het probleem is, normaal zou het in de eerste plaats aan je cron moeten liggen. Misschien toch nog even je cron goed bekijken?

Citaat van Dein

@ tree:

Waarom niet ? Er komt toch een poll, dus iedereen mag meedoen

Ok, misschien dat ik dan zelf ook nog ontwerp maken ;)

Citaat van Dein

Wat ik me alleen afvraag is, wat gaat er met de winnende layout gebeuren?

Voor zo ver ik weet is het gewoon een battle, zonder meer, behalve dat je de titel als "beste designer van Criminalspoint" krijgt. De winnaar mag dus gewoon zijn ontwerp houden en krijgt de naam "beste designer van Criminalspoint".

Eigenlijk is deze battle meer om de ervaring op te doen, dan om te winnen. De mensen die meedoen aan de battle kunnen terzelfder tijd het ontwerp dat ze hier hebben gemaakt gaan coden om zo hun eigen portfolio online te zetten. [offtopic]Dit is dus eigenlijk een aanloop naar het online zetten van de deelnemers hun eigen portfolio.[/offtopic]

Citaat van Pim

Ja wij gaan soms voor eens goed te lachen naar zo'n hardstylefuif, kome er altijd van die kerels uitpakketege ons zonder reden, gelukkig zijn we met een grote hoop met 6 judokids (onderandere ik) dus we kunne ze wel af moest het ooit zo ver kome :D

Overlaatst ook nog voor gehad, ik was nog alleen rond 4:30 's nachts (de rest was al naar huis, softies). Komen er zo'n paar stoere kerels irritant doen en ik ging gewoon bij een ander groepje stoere kerels staan die ik niet eens kende en ze waren weg :p

[offtopic]Judo kan ik niet tegenop :p[/offtopic]

Citaat van Pim

Dit heeft allemaal te maken met drugs en opvoeding geloof ik. Van al die XTC en vloeibare (tegewoordig kan je zelf GAB maken) word je agressief en dan krijg je zo'n mentaliteit.. (Voor alle duidelijkheid, ik ben zo niet..)

Inderdaad, maar meestal is de grote oorzaak de liefde (L), en dit gecombineerd met alcohol natuurlijk ;)
    [offtopic]Heb namelijk zelf veel ervaring met uitgaan, en ik heb daar al veel gevechten e.d. gezien :p[/offtopic]

Ik neem aan dat je dan wordt uitbetaald met echt geld, hoe gebeurd die uitbetaling dan precies? Ik heb misschien wel interesse ;)