Ik krijg de tranen in de ogen van het lachen omtrent die variabelen in je mail :((:cheer:
Posts by jessewillem
-
-
Op jouw tweede manier, probeer die eens.
-
Ik zie het al.
Je gebruik bij je Div tags in een echo ", en daarmee verbreek jij de string. Je moet er / voor zetten bij iedere " in een echo als je geen variabele gebruikt. Dus het wordt /"Je tekst of iets anders/".
Doe dit ook bij alle andere HTML tags, maar niet als je een variabele gaat echo'en buiten de quotes.
-
Bij MyBB, het is GNU/GPL dus ik denk, ook uit respect van de makers, wel.
-
Willem ik ben het met je eens, zoals al uitlegde, in mijn nogal lange post, stroom is duur en je hebt geen noodvoorzieningen. Zeg nou niet, "oo, ik zet wel een generator onder mijn bureau." want dat wil thuis gewoon niet. Hoogstens via een UPS nog een paar minuten, maar die zou ik voor afsluiten gebruiken. Verder heb je maar een internetverbinding, die weg is direct alles weg.
Ga gewoon naar een goed hosting bedrijf. En als je hosting gaat aanbieden via een VPS, eentje die er een SLA bij doet. Anders kan het je duur komen te staan.
-
Willem en Guitar bedankt voor jullie complimenten, ik ben er inmiddels mede beheerder. En we werken er nog steeds aan. We voegen informatie en tips toe op dit moment.
-
Fitim, je denkt te makkelijk. Niet iedereen moet een aparte code base hebben, maar er moet een centrale plek zijn waar leden de code naar toe verzenden. En ook moeten er codeer stijl regels opgezet worden, anders wordt het een zooitje.
Verder mag je je source wel open sourcen?
-
Wel een leuk idee, er moet nog wel wat promotie tegen aan. Want er is ook een concurrent, die op de loer ligt, http://www.mybbnederland.nl.
-
PHP
echo'<div class="dark"><font color="green" style="font-weight: bold">Je hebt ' . $drugs['hoeveelheid'] . ' gekocht.</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET cash = cash - '" . $drugs['totaalprijs'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'");
Dit vind ik dus een beetje raar. Je begint in je code met een enkele aanhalingsteken('), maar dan komen de variabelen en dan gebruik je opeens de dubbele aanhalingstekens("). Ik denk dat je daar moet zoeken voor de oplossing.
-
Zal wel komen omdat het vrijdag is. En ik ben nu al niet een wonder in Nederlands of Engels. Fries is meer mijn taal.
CrimeWish, never wish and hope, just do the crime!
-
Wishing that getting money from players isn't a crime.
Waarom moeten er nog altijd criminals spellen bijkomen, als er al 1.000.000 duizend zijn?
-
Het is denk toch iets met de strings en echo's in deze code. Je zal goed moeten kijken naar hoe de strings opgebouwd zijn, en/of de variabelen die je erin echo't ook een ' gebruiken, anders gaat het weer fout.
-
Probeer deze eens,
PHP
Toon Meer<?php echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Drugs inkopen</h1>'; $tijd = strtotime($own['drugstijd']) - tijd()); if($tijd > 0) { echo' <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> <script type="text/javascript"> aftellen('' . $tijd . '', 'seconds', true, true); </script>' . "maar weer terug!</font></div>rn'; } else { if(isset($_POST['submit'])) { $fout = array(); if(empty($fout[0])) { $kans = 40; } $getal = rand(1, 100); if($kans >= $getal) { missiondone(3); echo '<div class="dark"><font color="green" style="font-weight: bold">Je hebt 10 zakjes drugs gekocht.</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET drugstijd = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "',drugs = drugs + 10 WHERE id = '" . $own['id'] . "'") or die(mysql_error()); } else { $bajes = rand(0, 6); } if($bajes == 0) { echo '<div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je bent gepakt door de politie en je moet nu voor 5 minuten de bak in!</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET autostelen = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "', gevangenis = '" . ((tijd() + (5))) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'") or die(mysql_error()); } else { echo '<div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Helaas! Het is je niet gelukt drugs te kopen!</font></div>'; mysql_query("UPDATE users SET autostelen = '" . date("Y-m-d H:i:s", (tijd() + (30))) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'") or die(mysql_error()); } } } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "rn" . $tekst; } echo "<div class="dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div>"; } } elseif(empty($fout[0])) { echo 'Hier kan je je drugs inkopen. Er is kans dat de politie je betrapt en je naar de gevangenis moet. <form method="post"> <input type="submit" name="submit" value="Koop drugs" class="submit" /> </form>'; } } echo' </div> <div id="content_bottom"> </div>'; ?>
-
Je moet alleen het onderste gedeelte vanaf [code=php] te kopieren. Ik kon hem niet meer bewerken namelijk, MySQL fout in dit forum.
Let op dat je [code=php] zelf niet mee kopieert.
-
PHP
Toon Meerecho' <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> <script type="text/javascript"> aftellen('' . $tijd . '', 'seconds', true, true); </script>' . "maar weer terug!</font></div>rn"; Naar [code=php] echo' <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span> <script type="text/javascript"> aftellen('' . $tijd . '', 'seconds', true, true); </script>' . "maar weer terug!</font></div>rn;'
[/code] -
Oke, maar ik ga weer even terug naar de code. Hieronder zie je lijn 13 van je script dat je in je topic start poste. Zoals je ziet begin je de echo met een ' maar je eindigt met een ". Probeer eerst die " te veranderen naar '.
-
-
Wij bedoelen lijn 13 van het stukje script in je start post.
Je moet gewoon error_reporting(E_ALL) neerzetten op de pagina waar de fout zit, als je het op alle pagina's wil, moet je het op elke pagina neerzetten. Zodat je overige fouten ook kan vinden.
-
Ik ook, na wat wireless perikelen.
-
Moet je '' niet vervanging door "".
En waarom zit je al je HTML te echo'en, je kunt dat beter uit de PHP code halen.