Want volgens een eerder topic heb jij een oude Compaq met DDR, waardoor het niet past.
Posts by jessewillem
-
-
Dan is je moederbord gaar als het niet SD RAM is. Maar vaak past het dan ook niet.
-
En meer dan 4 GB heb je eerst nog niet nodig, ik zelf krijg mijn 3 GB nog niet eens vol.
Maar zorg er wel voor dat je altijd er nog wat bij in kan stoppen later, anders moet je weer investeren.
(Zit nu op een laptop met 512 MB geheugen, maar sloom is hij niet.)
-
Mijn broer heeft een hele kleine van Trust (nee, geen bashing), die amper uitsteekt. Misschien ook een punt om mee te nemen bij de aanschaf van een bluetooth stick.
-
Yep, hier draait zo'n P4 nog als server, wel lekker snel trouwens. Maar ook weten we de andere gegevens niet, zoals geheugen en dergelijke.
-
Heb ik gedaan, verder is de titel van de pagina heel toevallig "Untitled Document", niet dat ik ze de grond in wil stampen, maar ze mogen wel wat meer informatie vertellen over zich zelf.
-
Nadat ik die kale site zag, zonder KVK, contactgegevens en dergelijke, vind ik het wat onbetrouwbaar. Verder wordt er niet vermeld welk RDBMS erbij zit(ten).
-
Wat bedoel je met "Ide hardeschijf ondersteuning", een PATA schijf (brede kabels) of SATA (smalle kabels)? IDE is namelijk de elektronica op de schijf zelf.
-
Dat maakt het al een heel stuk duidelijker, ik denk dat je met Cri's oplossing wel verder moet komen.
-
Vertel ons eerst eens met wat voor functies bedoeld word, het kunnen de F toetsen zijn of van die speciale knopjes. Verder hoort een PS/2 gewoon te werken.
-
Dan raad ik je aan om zelf iets te gaan maken, dan kun je ook direct rekening houden met je wensen voor het systeem.
-
Dan zou ik Drupal gaan aanpassen naar je wensen, dmv modules. Maar Joomla, phpfusion doen de trick ook. Verder zijn de eerder genoemde forum software ook om te bouwen naar een community systeem.
-
Dan heb je veel keuze, phpBB, SMF, MyBB zijn aanraders. Al zijn MyBB en SMF veiliger dan phpBB, ook hebben beide meer functies. Maar de keuze is aan jouw.
-
Een goed forum systeem, en goede promotie.
-
Ik vind het maar een onduidelijk verhaal. Maar dit is wat ik eruit haal, je bied gratis reclame aan voor RPG eigenaren, via een nieuwsbericht en een linkje bij Link Partners. Begrijp ik dit goed?
-
Foutmelding, kan de toepassing niet juist initialiseren. Ik gebruik Windows XP. Code die bij de foutmelding staat is 0x0c0000135.
-
Iemand verder nog adviezen en tips?
Lancer, verder komt er een nieuw thema voor het forum, wanneer weten we alleen nog niet.
-
Heb je wel de goede versie van Zend Optimizer voor je PHP installatie. Ik moest het ook installeren op een, bleek dat de Zend Optimizer niet compatabel was met mijn versie van PHP.
Anders kun je XAMPP altijd vervangen door Zend Server CE.
-
Je wachtwoord?
-
Dat filmpje met het flesje is mooier :cheer: