Posts by jessewillem

Ik ga met cri mee. Er zijn maar 2 mensen met een R in hun naam met veel posts, dat zegt al genoeg. Dit kan misschien erg uit de hand lopen.

En hou dit soort zaken in de toekomst maar voor jezelf. Het zal mij niet boeien dat iemand op een video chatsite zat, en opeens een lid van hier bleek te zijn, zijn cam aanzet, en lekker in zijn blootje iets doet. Het boeit mij gewoon niet.

Ik ben juist blij met muizen met draden. Alle draadloze muizen die ik had hadden wel problemen. Vooral dat ze soms opeens zomaar uit zichzelf uitschieten in spellen en tekenprogramma's. Dat vond ik erg irritant, dus blijf ik lekker bij de muis met draadje.

Ook vind ik het stroomverbruik te veel van draadloze muizen. Bij een andere computer hier moeten we de batterij om de week vervangen, dat zijn er telkens 2 dus reken maar uit.

Even kijken naar de posts hierboven, en je zal het antwoord weten. We zijn geen afhaalchinees. Je hoeft eigenlijk alleen maar de input te veranderen voor de queries, zodat hij niet gewenste rommel eruit haalt, zoals java script (vooral die no script heb ik een hekel aan) en andere meuk.

Verder geef ik pekelterror helemaal gelijk. Ik help mensen meer, dan dat ik vraag. Heb ik hier überhaupt wel iets gevraagd?

Netjes!

Cijfer:8,5
    Wat er goed is: De kleuren passen mooi bij het onderwerp, dat geeft een gezellige sfeer vind ik.
    Wat is er niet goed: Bij kleinere schermen moet je scrollen, dat kan soms irriterend werken. Ik werk hier met een scherm van 1024x768 voor als je het wilt testen.
    Tips: Zie het bovenstaande.
    Waarde: Zonder content : 50,- Met de content schat ik 200,-.

Dat weet ik dat je nooit met je gegevens moet om smijten, alsof het niks waard is zoals sommigen wel doen.

Maar de veiligheid zal ook van de kant van de bank zelf moeten komen. Ik wil er niet aandenken dat een PIN code leuk ongecodeerd over internet wordt verzonden.

Dat zie je ook al aan de dear sir/madam. Ik hoop toch echt voor ze dat ze dat in het Nederlands doen, anders geeft het niet een gevoel van vertrouwen. Verder gaat een IP bevestigen nogal moeilijk denk voornamelijk aan NAT. Wij sites doen dat toch ook niet per IP om een login sessie op te slaan. Nu weet ik wel dat banken anders zijn dan websites maar toch.

Stiekem ben ik nog blij dat de Friesland Bank nog bankafschriften stuurt. Altijd handig om iets na te kunnen checken.

Ik vind dat deze ruil gewoon niks wordt.

Je moet een unbugged webmaster community source leveren, tegen een criminal waar er toch al miljarden van zijn.

Waarom ik de ruil oneerlijk vind is omdat,
    - Je een hosting krijgt die je zelf mag betalen,
    - Tegen de vele uren werk in die source,
    - En ook als iemand een source heeft, wil hij die soms ook niet ruilen. Vooral als die source aangekocht is voor een prijs met 3/4 cijfers, let op zonder komma's.
    - En nog het overbekende gezegde "alleen de zon gaat voor niets op".