Posts by jessewillem

Dan kun je beter altijd even verder kijken op de site, vooral opletten als je ergens Copyright of Disclaimer tegenkomt. Daar staat het heel vaak in.

Verder vind ik ook dat de tekst moeilijk leesbaar is, maar dat zei ik al in mijn vorige reactie van gisteravond.

Ook is de witte tekst van de login button op een licht grijze achtergrond ook niet handig. Die combinatie maakt het slecht leesbaar voor sommigen.

Dat kun je denk ik wel in de instellingen vinden, anders kun je altijd kijken naar andere programmes.

Maar VLC moet dat wel kunnen, denk ik.

Omzetten kan geloof ik wel met VLC player. Natuurlijke ook wel met andere software, maar ik ken alleen VLC voor dit soort dingen.

Voor het afspelen zijn er meerdere manieren, zoals een flash player of de embed tag in HTML.

Eigenlijk vind ik de teksten naast en onder de login wat moeilijk te lezen, dat is in mijn ogen toch wel een belangrijk punt om te veranderen.

Ook is roze bij de registratie knop niet echt een criminele kleur, donkere kleuren of wit vind je vaak bij maffia spellen.

Dat het Lancer of Robin niet zijn geworden, die gunde ik het ook wel. Verder maakt het me niet uit dat ik geen moderator ben geworden, het is in ieder geval beter dat ik het geprobeerd heb. Ik hoop dat dat ook geld voor de andere afvallers.

En zoals Joshua en r-mijnten al zeiden zitten wij bij hun in hun achterhoofd bij eventuele volgende sollicitaties.

@De nieuwe moderators
    Succes met jullie nieuwe functie, jullie verdienen het. Alleen jammer dat niet alle 5 kunnen blijven.

Heb je je IP wel veranderd bij de Port Forwarding opties?

Als deze niet verwijst naar je IP via het wireless netwerk, werkt het gewoon niet. Verder ga ik ervan uit dat je gewoon nog je IP van je Ethernet controller hebt staan bij Port Forwarding.

Verder kan er maar 1 poort openstaan naar 1 server.

En wat als ik in mijn algemene voorwaarden van bijvoorbeeld een online spel zeg dat een account niet een andere eigenaar mag krijgen?

Of dat ik niet aan accounts verwijderen doe, hoe gaan ze het dan oplossen.

Citaat

Het linker menu werd flexibeler, dankzij het schrijven van de titelkopjes via html in plaats van hardcoded in de afbeeldingen. Bovendien worden er nu tot 12 topics getoond in plaats van 10 en werd de OFF overal vervangen door een + teken, dit omwille van

Dat staat op de Updates pagina.

Daar heeft Killingdevil wel gelijk in.

Kruip jezelf eens even in de huid van een bezoeker.
    Wat vindt jij netter?
    Heel technisch:
    Systeemfout: MySQL query fout met de fout van de query.

Of simpel en dan gelogd naar een bestand/database.
    Het systeem heeft een fout opgelopen. Probeer het later nog eens.

Ik denk dat technische termen eerder afschrikkend werken bij de meeste mensen, het komt dreigend over omdat ze niks/niet veel over die termen weten.

Oldies en rustige muziek, ik ben niet meer zo van die top 40 muziek van tegenwoordig. Denk bij oldies aan muziek uit jaren 50, 60 en 70. En nog een handje vol 80s. Maar dan houd het ook echt op.

Verder valt er over smaken niet te twisten:cheer:.