Posts by jessewillem

Omdat het meerdere woorden achter elkaar geplakt zijn, die eigenlijk niet achter elkaar kunnen. Omdat hij anders alle woorden gaat zoeken in die volgorde.

Hij moet eigenlijk op ieder woord individueel zoeken, wat str_replace kan volgens PHP.net met een array.

Nee, om goede tags te krijgen moet je immers de alle onzin eruit halen. Tags vindt ik namelijk handiger voor de navigatie door de topics heen, maar dat werkt alleen als je goede tags hebt. Anders zit je te navigeren door standaard woordjes.

Het is geen scheldwoorden filter, en dat bouw ik er ook niet. Er is altijd wel een manier om daar omheen te komen.

Ik heb het probleem inmiddels opgelost met de door Axl_H's aangewezen functie, str_replace.

Doe daar nog een hele lijst met stopwoorden bij en je hebt het resultaat. Ik kan die lijst nu even niet kopieren omdat ik op een andere computer zit.

Als je het family pack hebt wel, anders niet.

Verder mag je een OEM licentie niet gebruiken voor andere computers dan waar die bij zat. Je mag hem dus niet hergebruiken.

Retail is mag je altijd gebruiken voor 1 computer.

Met stopwoorden bedoel ik woorden die helemaal niet relevant zijn om te taggen.

Ik bedoel namelijk als je de volgende zin post op mijn forum,

Citaat

Het forum is geschreven in PHP in combinatie met een MySQL database.

Dan moeten er eigenlijk maar drie woorden als tags gebruikt worden, dus:

Citaat

forum, PHP, MySQL

Echter zit ik in de knoop met alle niet relevante woorden van een post.

Verder heb ik geen problemen met HTML en de dergelijke grappen daarvan, zoals noscript.

Ik ben bezig met een forum in PHP en MySQL, wat overigens redelijk goed gaat op één punt na.

Hoe kun je de stopwoorden verwijderen uit het bericht, waar de tags uit gevormd worden. En is er verder een betrouwbare methode om automatisch tags eruit te halen.

Ik doe dit nu met een simpele lus en dan explode, maar dat is helemaal niet nauwkeurig. De stopwoorden zullen de macht nemen over de echte relevante tags.

Waardeloos, ik wil niet zomaar een video binnenhalen als ik er niet om vraag. Verder is de site veels te druk in mijn ogen. Maar ik luister dan ook geen 538, te veel herhaling en teveel geklets.

You spin me right round like a record babe:cheer:, met dat muziekje.

Verder heb ik een hekel aan Geocities sites. Je weet wel, van die sites met gele letters op een witte achtergrond. En hele grote letters.

Ook sites die niet willen laden als je er geen www. voor zet vind ik erg, het moet gewoon op beide manieren kunnen.

Ik kom nu toch even met een kleine opmerking.

Ik zit nu op mijn laptop met een 1024x768 scherm, en daar past de layout niet helemaal op het scherm (horizontaal voor de duidelijkheid). Maar als ik dan scroll, is er alleen nog maar een achtergrond. Verder geen content meer.

Toch een puntje om rekening mee te houden.

Axl_H
    Het is denk ik niet slim om alle data bij het uitloggen op te slaan. Velen sluiten hun browser zonder uit te loggen op sites.

Dit kun je wel voorkomen door de sessies in de database op te slaan. Dit kun je doen voor dat je de sessies weg gooit, alle gegevens naar de gebruikers tabel te schrijven.

Verder is een cache niet echt handig voor online spel, vele pagina's veranderen erg snel. Dus dan haal je er geen voordeel uit.

Functies
    - Beste designer - Skynet en Xreative
    - Beste scripter - Darsstar, Killingdevil en Superior
    - Beste crewlid - Killingdevil
    - Beste oud crewlid - Patrick

Leden
    - Beste elite lid - jgdonleach
    - Meest behulpzame lid - Killingdevil
    - Grappigste lid - geen mening.
    - Lid met de coolste ondertitel - Geen mening, ik let daar nooit op.

Overig
    - Meeste offtopic - Woopie, spreekt wel voor zich.
    - Coolste avatar - K.Rens
    - Post met de beste/coolste verwijzingen - Geen mening
    - Beste artikel - Interne organisatie structuur: te vermeiden problemen, omdat het handige tips zijn voor een organisatie.
    - Beste script - Geen mening
    - Beste download - Osbanditi 1.6, dat is wel een goede source.
    - Beste fail - Die bug bij het wijzigen van een reactie bij een download:cheer:.