Aan de ene kant vind ik het goed dat dit 'tuig' eens aangepakt worden, aan de andere kant vind ik dit 'tuig' ook wel weer goeie dingen doen. Zonder dit 'tuig' blijf je overspoelt worden door die gare criminals, ook vind ik het deels een fout vanaf jullie kant, ik bedoel jullie hadden je 'criminals' ook gewoon beter kunnen beveiligen. Waarschijnlijk zullen er wel weer mensen gaan zeiken om mijn mening. Maarja daar is het mijn mening voor, en voor zover ik weet is NL nog steeds een vrij land.
Posts by Xebo
-
-
[offtopic]Hoe kan het dat bytecom in dit topic:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7873.htmlJou 'Layout 1 // een dark-hosting layout' aanbied?[/offtopic]
Edit
[offtopic]Oké, in dat geval sorry van het vervuilen van je topic.[/offtopic] -
Daarom zeg ik ook dat het hele ban systeem niet deugt. Neem nou bijvoorbeeld Rick, die gozer is 500x verbannen kwam toen ik het team, is daarna nog een keer verbannen, en nu heeft ie nog een Elite status ook? Like wtf, als dat de elite mensen van de site zijn.... lekker voorbeeld is dat dan.
Sowieso zoals ik ook al in mijn vorige reusachtige post aangaf, de leden die nu worden verbannen denken 'ach een uurtje, who cares' ik vind dat we gewoon het '3 strafpunten wegwezen' systeem terug moeten halen.
-
Het ligt gewoon aan het niveau hier. Zoals vele mensen zeggen veel
mensenkinderen hier zijn of te brutaal, of denken zoals al eerder vermeld is in dit topic, dat ze makkelijk een site op kunnen richten. Dan zeg ik je eerlijk, dankzij velen open source projecten is het ook makkelijk, maar dat betekend niet dat je nadat je een source hebt je op je luie reet kan gaan wachten op inkomsten. Ik kwam vroeger vaak op CP maar nadat ze naar phpBB zijn over gegaan zijn veel (goeie!) leden vertrokken, simpel weg omdat Anton, Mitch & Vincent (Daride?) niet naar de leden luisterden toen ze vroegen of ze terug konden gaan naar V2. Daarnaast kwam ook nog eens de overname van Dominic wat tot gezeik is gekomen hier, omdat dingen niet goed beveiligt waren en dergelijke. Nadat Dominic met zijn staart tussen zijn benen vluchte van CP kwam Koen, daardoor zijn er ook een paar goeie leden vertrokken gewoon omdat ze Koen niet mogen.Oftewijl het doel van dit verhaal is dat het zowel met niveau als met het verleden te maken heeft, wat erg spijtig is.
De enige oplossing in mijn ogen is, is dat er zoals eerder vermeld in dit topic er harder wordt opgetreden tegen mensen die denken in 1 seconde een website te kunnen maken. En dat de mensen die om hulp vragen dit ook met respect doen.
Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Uri Geller, daar zijn er ook bijna een aantal mensen weggestuurd omdat ze niet respectvol omgingen met de vrijwilligers. Ik vind dat dat hier hetzelfde kan en gewoon het '3 strafpunten' systeem terug moet komen. 1x kan, 2x mwha, 3x wegwezen. Nu hebben de mensen zo iets van, ach ik ben toch maar een uurtje verbannen. En gaan na dat uurtje weer hetzelfde doen. Ik ben in het verleden ook wel eens verbannen en ik dacht precies hetzelfde, dus ik spreek uit ervaring.
i has spoken.^o)
-
Hier is de mijnes: