Posts by StijnJ

    Dit is niet mijn eerste keer ofzo, dus ik weet best hoe ik het aanpak, iig bedankt voor je tip.
    Voor mij is het werk dat geleverd wordt belangrijker dan geld... Dus wat geld betreft; geen problemen.


    @: Momenteel nog niet echt voorzien van een scripter. Stuur me een PM als je deze avonden ofz niks te doen hebt, ik neem aan dat er genoeg scripters zijn hier en die genoeg ervaring hebben met crime games. Kun je wat lekkers verdienen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.10.10 10:25:17:
    Niemand die vandaag of morgen niks te doen heeft? In de avonden kan ook, budget ?xxx ;)

    Hallo,


    Ik ben opzoek naar een scripter. Heb jij genoeg ervaring met PHP, MySQL, JavaScript, CSS en HTML stuur me dan een PM. De kosten kunnen we bespreken.


    Dus stuur me z.s.m een PM als jij denkt mij te kunnen helpen met wat opdrachten.


    Willem: Toestemming verleend voor het zoeken van mensen.

    Hallo allemaal!


    Ik heb een paar bugs/problemen met crons in mijn spel en wil graag deze door een ervaren scripter fixen.


    Indien jij ervaring hebt met PHP/MYSQL/CSS/... dan kun je mij een berichtje sturen met daarin meer info. en je vraagprijs etc.


    Budget is aanwezig!


    Alvast bedankt!:D