Posts by bboy

Haha je begrijpt het dus niet ^^
    Ik bedoel hiermee, dat je toch altijd een diploma nodig hebt ookal wil je in de ict branche beginnen/verderstuderen.

Eigenlijk heb ik wel respect voor Jannick na dit te lezen,
    Hoeveel mensen zouden nu hun computerpassie opzij zetten voor een studie?
    Het is heel slim dat je dit doet jannick, want met alleen cp ben je nog niks in je "real life" het begint pas bij een diploma.
    Dit wou ik nog even toevoegen :d

Hopelijk zien we je nog terug!
    By.

Ik denk dat dit een sirieuze fout is van FBI/politie/etc...
    MegaUpload "was" zeker een van de grootste upload site's ter wereld.
    En dat niet alleen,
    MegaUpload had ook een van de snelste verbindingen voor te uploaden van alle upload site's.
    Natuurlijk is het niet netjes van de illegale content.
    Maar dat dit zo moet bestrafd worden vind ik maar niks.
    Ik gebruikte zelf voor alles megaupload en al mijn downloads kwamen ook van megaupload.
    Dit zegt wel genoeg denk ik ;).

Edit:
    Toch nog iets wat ons kan doen herinneren aan MegaUpload:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Hallo allemaal,
    Ik denk wel dat ik mij een hardcore gamer mag noemen als ik zeg dat ik gemiddeld 6 u per dag game (en dan heb ik het alleen over mw2).

Het geld heb ik,
    Nou ja bijna al m'n vrienden spelen op de ps3 pak dat er dat 20 zijn en maar 1 of 2 die ik ken die xbox spelen :p
    En welke games ik erop wil draaien:
    MW3, Battlefield 3, gta IV en natuurlijk binnenkort GTA V of hoe ze die gaan noemen :p

Hallo allemaal,
    Omdat ik momenteel alleen op pc game en al mijn vrienden op ps3/xbox wil ik een nieuwe console kopen.
    Helaas weet ik niet welke.
    Xbox360 Slim (4gb) of PS3 Slim (160 gb)?
    Welke raden jullie aan en hebben jullie er ervaring mee?

Momenteel ben ik bezig aan de tut die ik hierboven heb gezet,
    ondertussen ken ik al if, else, elseif.
    @Malik ik zal er eens naar kijken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.01.12 19:43:45:
    Beste,
    Ik heb nu de volgende boeken gaan halen: PHP5 in 10 minuten van Rinus Van Hagen. 2. PHP & Mysql voor Dummies (3de editie). 3. PHP en Mysql in de praktijk van Jan Croonen.
    Wat vinden jullie van deze boeken?

Negatieve punten: Eentonige kleur
    Positieve punten: Het menu, het is een simpel maar strak menu!
    Wat kan ik verbeteren: Meer kleuren gebruiken.
    Voorlopige conclusie: Het is een top layout!, alleen doet het me denken aan een maffia spel dat ik vroeger speelde haha :p (welk zou ik niet weten)