SkyNet , dat was inderdaad zo.
Ik vind het echt zielig dat deze nu word vrijgegeven.
Deze source is helemaal unbugged en nieuwe lay door ferhat!
Posts by bboy
-
-
nice, ik heb pas minecraft beta gekocht (gisteren).
Echt de moeite waard! -
http://i54.tinypic.com/15acjm.png
Zijn dat alle opties of zijn er nogmeer? -
Bedankt A.Bijlsma!
Dit topic kan op slot ;):slotje: -
@Frenzo305, idd je moest de templates map chmodden naar 777
-
Ook goed :p
Maar ik zoek de link.
En op themeforest moet je wel heel lang zoeken :p -
Ik heb hem ooit ook van hem gekregen, maar nu vind hij hem nietmeer op z'n pc?
-
Beste cp'ers,
Ik zoek een flash portfolio layout.
Ik weet nietmeer waar ik het kan vinden/downloaden/kopen.
Het is een layout die A.Bijlsma vroeger gebruikt (Flash/ grijze buttons/ zwarte achtergrond) Weet iemand waar?Bedankt.
-
Ik vind het niet meer geweldig, dan liever het oude. Net zoals malik zegt je krijgt geen zin meer om op een link te klikken
-
-
-
-
Proficiat voor het team dat aan deze updates werkt, want ik denk niet dat het van vandaag op morgen gedaan is hé?
En jgdonleach, nu ook niet overdrijven he, ten eerste is een beetje kleur wat beter, en ten tweede homo's zijn ook gewone mensen zoals jou en iedereen hier, je moet niet kijken naar de seksuele geaardheid zoals Lodewijk al zegt. -
Gefeliciteerd Lars en Luc!
-
Misschien http://www.geldomzetten.nl ?
-
Zoals gofie al zegt zou ik ook onderdelen bestellen en (zelf) een (laten) maken.
-
Ik zou een hogere videokaart (1024 mb)
-
Genoeg ervaring in wat?
HTML/CSS/PHP/MySQL/Javascript/Ajax/enz... -
Ja zoals Nillas zegt, gewoon dingen gebruiken, oefenen , oefenen en blijven oefenen!
-
Om html/css te oefenen/leren zou ik gewoon een layout in Photoshop maken, deze slicen in Photoshop en daarna basen , dit basen is dus html/css en ik zou gewoon op w3schools.com , handleidinghtml.nl , homepage-maken.nl, enz... codes opzoeken om deze te basen, als je dit vaak doet ken je al redelijk html/css , zo heb ik het gedaan en met succes :p
Edit: Die layout kun je dan ook in je portfolio gebruiken.