Ik heb nog een paar layouts ;)?
Posts by fitim-123
-
-
Unbugged crime-scripter?
-
Citaat van Extreme
Staat die hier te download dan?
Extreme ik weet wat je bedoelt, En ben hier ook mee bezig.
Op *** moet je even zoeken op mafia en je vind een paar goede (Betaald) die daar gratis te downloaden staan sourcen.
Ik raad dat aan, Verder script nog wat extrasEdit by Killingdevil: Link naar website met illegale content verwijderd.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.08.10 22:44:39:
Of ga gewoon op cp surven? -
Ik heb nog een paar layouts voor je liggen ;)?
-
Als je alles goet kent, Neem ik aan dat je het niet zo snel vergeet.
Ik vergeet toch ook niet dat ik een hersen schuding had toen ik 3 jaar was? -
Dit topic hoort hier niet te staan
Ontopic:
Neem een oudere versie van msn
Ik gebruik een oudere versie (8.5) met daar msn plus er aan toegevoegd.
Werkt perfect. -
lollas, ik neem contact met je op
-
Oke willem
Dit wist ik niet.
Maar heeft echt niemadn hem:/ -
@, JoellekeB ik weet toch niet hoe het werkt?
Daarom zoek ik de source -
Superior@, ik zoek de crimebuilder source.
Het maakt niet uit of ie bugged/unbugged is maar ik wil me eigen versie maken dit is niet illegaalals ik alles weizig en me eigen dingen toevoeg
-
Guitar@, Als ik op hotscripts ga en ik klik op visi publisteer site kom ik uit bij idealgame.nl waar ze alleen de gangster word source verkopen dit vind ik best wel jammer maar goed.
Shaggie@, Crimebuilder is op Sommige delen illegaal als je er je eigen versie van maakt+ de layout weizigd en hem te koop zet is ie neit illegaal
-
Superior@, Hier heb ik niks van gehoord.
bboy@, Ik zoek de standaard crimebuilder source, En ik wil er een eigen source van maken en dan een open source er van maken. -
Guitar@, Ik vond dit niet op google!!!
Crimebrain@, ik heb je toegevoegd op msn voeg mij ook toe:)
Robin@, Robin crimebuilder is illegaal maar we kunnen ook iets zelf maken.Bedankt voor alle snelle reacties!
-
Bedankt Guitar/Robin voor de snelle Reacties,
Guitar@, ik ga geen 1500,- er voor betalen sorry.
robin@, Heb je misschien een bugged versie of wil je die source ruilen voor iets/Verkopen. -
Heey, Ik ben Fitim.
Ik zoek een crimebuilder source.
Maakt niet uit of ie bugged is of unbugged ik heb een crimebuilder source nodig omdat ik een eigen mijnmaffia.nl wil beginnen natuurlijk maak ik de layout anders + de scritps etc.
Ik heb er veel geld voor over.
Als ik de source af heb wil ik er denk ik een open source van maken.
Ik zou graag jullie mening hier over willen, en of jullie deze source tot jullie bezitting hebben en deze aan mij willen verkopen/geven.
Alvast bedankt!Mvg,
Fitim. -
hoelang is het domein geldig?
-
Oke ik ga kijken op die links.
Alvast bedankt:D
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.10 13:52:04:
Ik vond mollie.nl vertrouwbaar dus heb ik daar het script vandaan geplukt maar ik gebruik php en html maar het ads script werkt niet,
Het staat in <scripts></scripts> kan ik dit oplossen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.10 13:53:43:
Google ads had ik is een keer 1 week op me site ik hoorde geld te ontvangen nooit ontvangen.
OpenX lijkt me minder vetrouwbaar. -
Ik zoek nog een leuk adverentie script, omdat ik op google.nl niks vond dacht ik maar hier wat te gaan vragen.
Als jullie een advertentie scripts gratis weggeven lijkt het me wel leuk, maar als jullie hem betaald weggeven moet je het zeggen -
http://www.free-bird.nl/tut/html_kleur_tabel.htm
Ga naar deze site voor die kleuren:D -
Kan ik ook alleen de source krijgen zonder licentie?
Dat ik hem ombouw ofzo?