Posts by Cruelty

Ik heb een virus in mijn pc (Waarschijnlijk een trojan horse). Weet iemand van jullie hoe ik die kan verwijderen? Want ik krijg de hele tijd van die reclame sites.

Alvast bedankt...

Forum onderhouder bij je EIGEN game?
    Het wordt steeds raarder. Je bent toch game onderhouder of zo als het je eigen game is of zie ik het nou verkeerd?

Nou, als je niet zo goed bent in Engels. En je een boek lezen niet erg vind, zou ik toch voor een boek gaan. Dat leid niet zo veel af dan Youtube of zo. En vaak staat er een uitgebreide uitleg bij. Maar ik vind lezen dus niet zo leuk (Zachtjes uitgedrukt), dus ik gebruik W3Schools of andere website's ;).

@Project B, Volgens mij niet geloof maar iets van de cultuur, het is zodat ze niet aantrekkelijk zijn voor mannen. MAAR... Waarom dan een laag van 10 cm makeup? Wat heeft dat dan voor zin?

Vorig jaar nog... Wij waren door het dorp aan het lopen en van die allochtonen die lopen langs ons en mijn neef zegt: Je moeder ja. (Als grapje bedoelt). En meteen volgen hun ons door heel het dorp en de hele tijd: Wat heb jij tegen mijn moeder? Etc... sommige nemen dingen iets te letterlijk op.

Ik heb echt geen idee waarom ik dat deed, ik heb nu dat weggehaald een nieuw bestand aangemaakt, gecompiled en nu doet hij het gewoon :p.

Ik ben de laatste dagen bezig met Java, ik ben nu bezig met classes maar ik stuit op een fout:

Bij een string doe je:

PHP
    public String toString()
        {
            StringBuffer sb = new StringBuffer();
            etc...
        }

Nu wil ik dit bij int doen maar een IntBuffer bestaat niet. Dus nu heb ik nodig:

PHP
    public int toInt()
        {
            Een soort buffer achtig iets hier....
            etc...
        }

Ik zit nog niet eens op middelbare, maar Engels is nu nog makkelijk. Ik heb pas 1x geen 10 op mn rapport ervoor gehad, dat was een 9,5 :(. Maar op middelbare wordt het een stuk moeilijker denk ik.

Ik ben nu de laatste dagen volop bezig met Java, ik ben net bezig geweest met classes. Maar uhh, ik ga weer verder met Java :$.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.06.10 12:59:53:
    Niet JavaScript maar Java he :P