Ik koop Nitraten en Strijkers en wat legaal. Maar veiligheid voorop :). Mn oom maakt iets voor me zodat er niks kan gebeuren als het te vroeg af gaat.
Posts by Cruelty
-
-
Hey, gaan jullie dit jaar iets doen met Oud & Nieuw of gewoon net zoals ik vuurwerk afsteken :)? En wat gaan jullie afsteken.
MVG Cruelty :cheer:!
-
Vrijwillig, en als het af is dan wordt de opbrengst gewoon door 2 gedeeld.
-
Hey, ik ben de laatste tijd een beetje bezig met een Text Based game.
Ik zoek nog iemand die samen met mij deze game kan scripten, en online zetten etc...
Er wordt gebruik gemaakt van HTML, CSS, PHP, MySQL en een klein beetje Javascript.
Dus kennis van PHP en MySQL is wel nodig.Mvg, Cruelty:cheer:.
-
De wintertijd is de officiële Nederlandse tijd, de zomertijd is niet de echte tijd van ons land. Dus de wintertijd afschaffen is het afschaffen van de echte tijd, waarom schaffen we niet gelijk de zon af of zo, dan hebben we geen wintertijd en zomertijd meer.
-
2 UUR TERUG ZETTEN???? Helemaal gek geworden, ik moet om 8 uur naar school fietsen, 6 uur 's ochtends is in de zomertijd het koudste moment van de dag. En dan moet dat ook nog in de winter, echt geen trek in? Ik zeg TEGEN.
-
Ik zou graag willen weten met welke programmeertaal het beroemde spel Call of Duty is gemaakt, misschien kan ik me dan in die programmeertaal verdiepen. Alvast bedankt :)!!!
MVG Cruelty...
-
Commercieel, Commercieel, Commercieel... Muziek maken puur voor het geld al, en dan het ergste is is dat hij bijna elk meisje kan krijgen, maar dan ook nog gay is... Mmh smart guy/gay.
-
Nice gemaakt, overzichtelijk menu en goed bedacht ;).
-
U heeft niks ingevuld...
-
Registreer / Login systemen, en meer van dat soort dingen.
-
Vergeten idd xD.
Ik kan PHP, MySQL, HTML, CSS en beetje JS. -
De naam zegt het al:
Ik weet niks om te scripten :P.
Hebben jullie misschien een idee?Ik kan PHP, MySQL, HTML, CSS en beetje JS
-
-
:P. Uhh, je kunt linkpartners worden met grotere website's.
-
Veel rec maken xD?
In Google hoog komen te staan. -
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
Ik denk dat buitenaardse beschavingen ons gaan vinden binnen de komende 50 jaar. Want het ruimtestation The Voyager is al 17 miljard kilometer van de aarde, al bijna aan de rand van ons melkweg stelsel. als een buitenaardse beschaving die vind, kunnen ze de richting zien, en de snelheid etc, en zo kunnen ze uitrekenen hoe ver de aarde nog is (tenminste als ze die techniek hebben).
Edit: 200'ste post :D.
-
Nederlands graag :P.