Posts by Cruelty

Citaat van jgdonleach

[offtopic]Noemen je dit een liedje. Ik vind het gewoon boem boem boem.[/offtopic]

Vind het wel geinig, maar was naar 15 seconden er al zat van.

Ja, dit noem ik een liedje ja...
    Als jij in een discotheek of zo bent, en dan de muziek keihard dan is er niks mooier dan zoiets zware bass en zo.

Nee xD. Er staat daarboven: De samples zijn gedownload.
    :P. Even zoeken op google en je vind wel wat mooie geluidjes :).

Citaat van Kurene

Heb je de kicks / bass / snares en al die anderen dingen zelf gemaakt?
    Of de default kicks dingen van Fruty Loops ?

Samples zijn gedownload :P.
    Maar dan moet je het nog zelf maken ook al heb je de samples xD.

Citaat van Patrick

tegenwoordig is in hd ook wel zwaardere bass te vinden :) ik vind hem nice :)

though af en toe wordt en geluid wat zachter en dan weer harder :x en nee ik kom niet aan mn speakers

Ja, op het einde zeker?
    Was de bedoeling :P.

Citaat van giotjuh

Kvind het mooi, ik denk hardstyle. heb jij die echt helemaal zelf gemaakt?
    Klasse!!

Ja, dit heb ik echt zelf gemaakt zonder tutorial of zo.:).

Thnx dat jullie het goed vinden :).
    Ik ben vandaag bij een DJ geweest heel toevallig, ik heb binnenkort misschien betere software :D.

Ik heb vandaag een Hardstyle liedje met Fruity Loops 9 gemaakt nu wil ik vragen wat jullie hier van vinden. Meningen en kritiek zijn welkom :P.

Link naar liedje:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Weet iemand hier hoe je zelf een online radio script? Je hebt wel CMS systeempjes waarbij je dat gewoon in 3 seconden kunt gebruiken maar dan zit er overal reclame en site is lelijk etc. Dus wil ik er zelf één maken.

Cruelty

Nu heb ik een ander probleem:

Als ik een ASP bestand maak en dan open, dan zie ik het volgende:

<%
    response.write("...")
    %>

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.01.11 19:59:20:
    Weet iemand wat het probleem is?

Ok, maar ik heb nu Direct3D nodig, ik heb al 284 DirectX versies gedownload maar geen 1tje werkt (Direct3D tenminste niet). En als ik die download, moet die dan in de Windows map of een andere map?

Alvast bedankt :P.

Hey, ik wilde na een hele tijd weer Call of Duty 2 gaan doen. Maar toen ik hem installeerde en wilde spelen zei hij: Cannot OpenGL. Of zo iets, ik ging een beetje op google zoeken en zag dat het door DirectX komt. Direct3D werkt bij mij niet, ik heb al veel geprobeerd maar het wil niet lukken. Weet iemand in welke map ik dit moet plaatsen of hoe het anders moet???

Videokaart:

Chiptype: Intel(R) 82945G Express Chipset Family
    Fabrikant: Intel Corporation.
    DAC-Type: Internal
    Huidige: 1024 x 768 (32 Bit)(60Hz)
    Stuurprogramma: igxprd32.dll
    Versie: 6.14.0010.4926 (Engels)

Misschien best veel informatie maar beter te veel dan te weinig :).

Alvast bedankt, MVG Cruelty.