Ik ga bezig met mijn stap 2. En tegen elkaar is idd een stuk leerzamer
Posts by glennox
-
-
Het grijs is gewoon een andergrond kleur. De bedoeling is dat hier nog een content vak overheen komt. Maar ik wacht de stap van release af.
-
Ziet er leuk uit..
maar het een layout voor meerdere doeleinden want ik zie er geen ringtone layout in. De kleuren komen ook terug in de layout wat je maakt voor de battle. Ik zou graag eens een andere soort layout willen zien. Totaal anders dan deze style.
Maar verbeter punten zijn: Doe iets met plaatjes. Stop er mobiele telefoons in. laat zien dat het echt een ringtone layout is
-
Mijn eerste stap is dit:
Stap 1 -
Ik mag fotoshoppen op stage. Heb hem zojuist weer aan de praat gekregen dus heel misschien vanmiddag de eerste stap van mij kant
-
Ik kan vanavond pas mijn eerste stap gaan maken. Hier op stage heb ik wel photoshop. Maar hiervan is gister de trial verlopen dus kan er op dit moment niet mee werken.
-
-
Ik neem aan dat er een control panel achter de site draait. Daarmee kan je toch makkelijk even een extra ftp accountje aanmaken. Daarmee kan je toegang verlenen aan niels en aan darsstar. Vervolgens kan je alles precies in de gaten houden wat er gebeurt vanaf dat account.
-
Mischien moet ik toch maar eens rustig afgaan wachten inplaats van actief te zijn. Ik heb niets tegen jullie maar ik vind het gewoon zonde om er veel tijd in te gaan steken. Terwijl het niet eens zeker is alsof het wel enige nut heeft.
-
Omdat ik zin heb aan een battle daag ik maar eens iemand uit voor een design battle. 8-)
ik ben echt niet goed in designen dus ik zie dit als een manier om beter te worden.
Wat denk je van een voetbal layout?
-
alles is nu onderstreept 8-)
-
hele nette layout. ik heb op dit moment geen layout nodig. anders had ik hem zeker gekocht
-
Citaat
Design battle? Zie ik wel zitten om geld of? xD
script battle
designen kan ik niet goed genoeg
-
Als we het echt over grote klanten gaan hebben. Schieten de design's die ik heb gezien echt te kort. En ik vind dat een portfolio het visite kaartje is van een designer. Als je op een site zoals sitedeals kijkt.Zitten daar pas echt mooie layouts tussen.
-
Citaat
Jullie praten elkaar allemaal na verzin zelf eens iets voor je een reactie geeft en, kom niet met de mening van een ander. Layout is een mooi begin maar naar mijn mening nog lang niet klaar en, die witte buiten lijn kun je beter via select>modify>constract doen geeft een mooie effect als layer>layer style>stroke.
Sorry maar wat jij nu zegd is ook al eerder genoemd. Dus ga niet een ander op fouten afrekenen die je zelf ook maakt.
-
Punten 5/10
MinPunten
Kleuren passen niet bij elkaar. (Het bruine met het witte)
daar zou je nog wat mee kunnen, En het logo is ook een wit vlak met een tekstje. De input balkjes zou je ook nog netter kunnen maken. :$PlusPunten
Zoals de rest al zegd. vormgeving is goedachtergrond vind ik ook erg mooi
-
Hallo,
Ik zou graag iemand willen uitdagen voor een script battle. Dit word mijn eerste battle. Dus ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat. :x
Het script zal geplaatst worden in het script gedeelte van de site. Ik zat te denken aan poll systeem + admin.
Als iemand een beter idee heeft hoor ik het wel:$
Groet Glennox
-
Hallo,
Ik ben hier nieuw maar ik zat net bij de artikellen te kijken. Wat mij opvalt is dat er vaak maar halfe artikelen worden geschreven.
Zoals het artikel over sessies. Met sessies kan je zoveel meer dan alleen controleren als een gebruiker is ingelogd.
En ook het artikel over netjes scripten is niet compleet het beveiligen van je script, en waar tegen je hoort te beveiligen, en het tabben van je script. Persoonlijk vind ik dat deze artikelen heel kort door de bocht zijn. Besteed er meer aandacht aan.
Ik zou graag deze artikelen willen herschrijven, en verbeteren waar nodig is!
Groet Glenn