Posts by glennox

ik ben bezig met het leren OOP in php.
    Dit gaat redelijk. Alleen blijf wel met een paar vraagjes zitten.

Wat is het nut van de private, protected, public functions? en wat zijn de grote voordelen daarvan?

En waneer moet je nou precies een class aanmaken?

stel ik maak een forum. Moet ik dan 1 class met forum aanmaken en dan login,posten,bewerken,aanmelden onderdelen in functions? of moet ik juist voor die onderdelen classes aanmaken?

alvast bedankt :cheer:

Hoe kan ik met php informatie van een andere site halen? Bijvoorbeeld het laatste nieuws. van nu.nl of het aantal vrienden op hyves.

Ik wil hier echt van leren dus liever geen een of andere api.

groet glenn

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    8-):}

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

die ook

Citaat

Waarom wil ik de domeinnaam
    Onze site de we nu online hebben zo snel mogelijk van host te laten veranderen omdat we veel problemen hebben met onze hosting (wachtwoord doorgeven aan vroegere hosters zonder onze goedkeuring) en er weinig vertrouwen is in de klanten.

Wat ga ik met het domeinnaam en hosting doen?
    De site die we nu hebben op deze host zetten met meer vertrouwen en de zekerheid van niet meer onze site plots offline te zien, of gehacked of met problemen ofzo.

Wat is het voor een site?

Ik heb een dedicated server. met 2 TERABYTE dataverkeer. met een up/down snelheid van 100mb/s en een controlpanel met plesk

dus dat zit wel goed (a)

ik ga een domein + hosting voor een jaar weg geven aan de persoon met het beste idee.

Dus vul dit in en maak kans op een domeinnaam naar keuze.

Waarom wil ik de domeinnaam

Wat ga ik met het domeinnaam en hosting doen?

vmware, virtual pc zijn nog wel meer programma's

daarmee kan je een virtueel systeem opzetten. vervolgens kan je hiermee ubuntu of degelijken instaleren :)

PHP
    <?php 
    if(isset($_GET['ref']))
    {
    echo "<a href='aanmedlen.php?ref=". $_GET['ref'] ."'>aanmelden</a>";
    }
    else
    {
    echo "<a href='aanmelden.php'>aanmelden</a>";
    } 
    ?>

Ik werk niet met tabs omdat ik de code gewoon hier heb getypt dus dan werken de tabs niet

en de gets natuurlijk wel beveiliggen

8-):)

Redelijk brekend
    NIEUWS. Op Aruba zou zojuist een stoffelijk overschot gevonden dat zou toebehoren aan Natalee Holoway. De berichten spreken elkaar overigens een beetje tegen. Zo spreekt een bron dat het lichaam al geborgen is, terwijl justitie in Aruba slechts bevestigt dat er op dit moment met een speurhond op een bepaalde plek wordt gezocht. Het zou een einde maken aan het inmiddels 4 jaar durende mysterie in deze geruchtmakende verdwijningszaak, waar Joran van der Sloot nog altijd te boek staat als hoofdverdachte. Nu het lichaam is gevonden, zou DNA-onderzoek snel duidelijk kunnen maken of Joran daadwerkelijk gelinkt kan worden aan de destijds 18-jarige Amerikaanse uit Alabama.

ja ik heb moeite met de kleuren te kiezen 8-). Ik ga proberen er nog een serieus tintje aan te geven. Zoals ik in het request topic al heb geschreven. Ik heb niet veel verstand designen. Maar het zou ideaal zijn als ik kon designen EN scripten. Dus ik ben nu aan het oefenen met het designen :)