Ik zou graag willen weten wat jullie van dit systeem vinden. Aangezien ik hem zo snel mogelijk wil bestellen. Alleen ik twijfel over de videokaart. Als iemand een beter alternatief heeft voor niet veel meer geld hoor ik het graag
Posts by glennox
-
-
Ik heb nog een aantal betakeys over.
Wie o wie wil een beta key? :p
-
Citaat van Iyanna
Cass, laten we die discussie niet gaan voeren.
Windows kan idd meer, virussen verspreiden, onderdeel worden van botnet en elke noob op het internet zetten.
Of dat allemaal ook zo goed is.Waarom zou dit niet op een mac kunnen?
je zou ook gewoon een dual boot kunnen maken..
-
Sorry hoor maar door dit soort reacties word CP steeds asocialer.
Misschien er zijn wel mensen die willen scripten voor hem. Reageer alleen als je interesse hebt of reageer niet. -
100 euro adwords
Uw persoonlijke promotiecode is: 7ZEZ-HE29-QKHY-F4LC-PES
Hoe krijgt u uw gratis tegoed van ?100?
Bezoek http://adwords.google.nl
Meld u aan
Nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Volg de instructies in die e-mail, en voer bovenstaande promotiecode in wanneer daarom wordt gevraagd. Uw advertenties zijn vrijwel direct te zien.
75 euro adwords
Ga naar http://www.google.nl/adwords en klik op de aanmeldknop om een account aan te maken.
Log in, en volg de eenvoudige stappen om uw eerste campagne te maken.
Voer in uw AdWords-account uw factuurgegevens in.
Er is vervolgens de mogelijkheid om de promotiecode in te voeren. Voer de volgende code in: C87K-V7UQ-94QJ-PLFV-RUE
Sla de gegevens op en activeer uw campagne. U bent nu klaar om nieuwe klanten te werven op http://www.google.nlPS deze actie word medemogelijk gemaakt door Glennox.nl :p
-
Precies, het schijnt niet zo moeilijk te zijn maar mij lukt het niet
-
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je een parabool tekent?
ik heb de volgende parabool:
p: y = x² + 7 x + 10
dan doe ik:
symmetrie as = sy-as(voor de duidelijkheid)y = x² + 7 x + 10
a = 1, b = 7, c = 10
a > 0 dus dal parabool
sy-as (0,c) = (0,10)
d = b² - 4 ac = 7² - 4(1)(10) = 49 - 40 = 9
9 > 0 dus er zijn 2 snijpuntenMaar hoe kom ik nou verder? snap er werkelijk niks van 8-)
-
psn: glennox
ben eerst bezig met story mode voordat ik online gabij de pc versie zijn veel problemen heb ik gehoord
iemand er hier nog last van gehad? -
wat houd een survey eigenlijk in?
-
@rens
PHP
Toon Meerfunction SetSynovateSurvey() { if(document.cookie) { index = document.cookie.indexOf("Survey"); } else { index = -1; } document.getElementById("koek").innerHTML = document.cookie; if (index == -1) { document.cookie="Survey=1;expires=Saturday, 10-Jan-2015 08:00:00 GMT;domain=synovate.nl;path=/"; } else { countbegin = (document.cookie.indexOf("=", index) + 1); countend = document.cookie.indexOf(";", index); if (countend == -1) { countend = document.cookie.length; } count = eval(document.cookie.substring(countbegin, countend)) + 1; document.cookie= "Survey="+count+";expires=Saturday, 10-Jan-2015 08:00:00 GMT;domain=synovate.nl;path=/"; } } alert('hi'); SetSynovateSurvey();
-
-
Citaat van Superior
Je moet sireus leren google te gebruiken glennox
Die werkt ook niet 8-) alle links lopen dood of naar 2008
de versie maakt niet echt uit.. profesional of standart
-
goed zoals ik al zei alle links komen uit eindelijk uit op visual studio 2008 ook die van puddinghoofd
-
nee dit is hem ook niet. enige wat het kon zijn was de sdk. Maar hiervoor heb ik de standart edition nodig.
-
Weet iemand waar ik visual studio 2005 kan downloaden? Deze heb ik nodig voor school.
Ben al een poosje op zoek naar de trial versie van visual 2005. Vroeger kon ik hem nog wel vinden maar dat is nu onmogelijk geworden
En 2008 heb ik niet nodig, aangezien 2005 niet compactible is met 2008 en erop school niks aan heb
8-)
-
Hier ook de invite binnen
Bedankt Patrick!(h)
-
nee is niet op mijn eigen pc zijn al een aantal topics op tweakers.net en fok.nl het is niet altijd heel af en toe naar schijn alleen bij de reclames van kraak een knaak van tele2
-
geen enkele website is veilig.. ELKE website heeft xss lekken met alleen htmlspecialchars red je het niet.. Laatst waren er zelfs op de site mcaffee xss lekken gevonden en daarvan mag je verwachten dat het een veilige site is
ik zal dus niet raar op kijken als dit ook het geval is bij hotmail
maar vind het iig erg slordig van microsoft8-) wat het ook mag zijn
-
Citaat van TerrorSheep
Dat is geen XSS, kan niet want er wordt nergens userinput weergegeven, toch zeker niet bij heel de wereld.
Zou eenk lek kunnen zijn bij de adverteerders,
wat zou het anders kunnen zijn? als het geen xss is. -
Nu we het toch over beveiligings lekken hebben.
Sinds kort ontvangen veel mensen een melding HI op het scherm als je je email checkt
Volgens mij heeft hotmail dus ook xss lek hopelijk word deze snel opgelost want begin te twijfelen aan mijn privacy van emails